Misje główne - EOS (2) | Guerrilla poradnik Red Faction: Guerrilla
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
18. Manual Override
Zaczynamy od zabrania Sam #1 . Po drodze do celu pokonujemy kilka barykad przejeżdżając między pojazdami wroga #2 . Nie skupiamy się na walce, przynajmniej na razie.
Na terenie rozgłośni radiowej zabijamy kilku strażników #1 i czekamy chwilę na Sam, która rozpocznie transmisję. Zajmujemy pozycję pod wysokim przekaźnikiem #2 .
Nanokarabin lub snajperka pomogą nam w wyeliminowaniu nadchodzących żołnierzy. Praktycznie rzecz biorąc, atakowani jesteśmy głównie tylko z dwóch stron. Pierwszą są wzgórza od strony z której nadjechaliśmy na teren kompleksu #1 , drugą natomiast kanion #2 . Jeśli któryś z przeciwników zdoła nam uciec, upewniamy się że nie zdąży podłożyć pod żadnym z budynków bomby.
Po wszystkim zabieramy Sam #1 i odwozimy ją #2 bezpiecznie do wyznaczonej kryjówki.
nagroda za ukończenie: 100 złomu + dodatek za morale.
19. Guerrillas at the Gates
Siadamy za kierownicą przydzielonego nam auta, specjalnie zmodyfikowanego na potrzeby misji #1 . Pokonujemy nim nieprzejezdną do tej pory barierę energetyczną #2 , prowadzącą do północnej części.
Kolejnym celem jest rdzeń zasilający #1 osłonę którą przed chwilą pokonaliśmy. Schemat postępowania podobny jak wcześniej - nanokarabin do zrobienia dziury w ścianie, wyrzutnia rakiet i 3 pociski do środka z bezpiecznej odległości. Po zniszczeniu rdzenia, pojawią się cztery nowe cele. W drodze do nich, przy jednym z budynków czeka na nas mech bojowy #2 .
Uzbrojeni, powoli i niebezpieczni, równamy z ziemią kolejne budynki #1 . Ponieważ pozostałe cele umieszczone są na wzniesieniu #2 , konieczne będzie ostrożne poruszanie się po wąskich ścieżkach na skałach. Bez problemu powinniśmy uporać się ze wszystkimi budynkami.
nagroda za ukończenie: 100 złomu + dodatek za morale.
20. Mars Attacks
W zaznaczonym miejscu czeka na nas Sam, która prosi o użycie konsoli #1. Kolejnym celem jest umieszczona w budynku nieco niżej konsola sterująca satelitą bojowym #2.
Tym razem nie mamy co prawda ciężarówki do ochrony, ale nadal staramy się niszczyć wszystkie siły EDF które zobaczymy w pobliżu naszego celownika #1 . Zobaczymy również kilka powolnych czołgów #2 . Możemy eliminować je jako ostatnie. Są na tyle wolne, że reszta pojazdów wroga będzie się na nich zatrzymywała ułatwiając nam zadanie.
Wracamy do naszej kobiety #1 , tylko po to by ta wysłała nas w sam środek wrogiej armii. Na szczęście możemy zabrać ze sobą nieco "dopakowaną" wersję i tak diabelnie mocnej- mobilnej wyrzutni rakiet #2 .
Czeka nas dosyć kłopotliwa (szczególnie na wyższych poziomach trudności) przeprawa przez mocno chroniony teren EDF. Co chwila będziemy musieli pokonywać barykady z ostrzeliwującymi nas rakietami żołnierzami, stacjonarnymi działkami i wieloma innymi ustrojstwami. Strzelamy praktycznie cały czas #1 starając się nie zgubić trasy. W końcu docieramy na wzniesienie i okazuje się że dalej musimy poruszać się pieszo. Na szczęście grupa naszych dzikich przyjaciół zajmuje się piechotą EDF #2 .
Ruszamy na górę #1 i cieszymy się ostatnimi chwilami spokoju. Uzbrojeni w wyrzutnię rakiet za chwilę stoczymy bój z kilkoma pancernymi pojazdami (między innymi z czołgiem z naszym głównym celem na pokładzie). Kiedy będziemy mieli chwilę spokoju - niszczymy zaznaczoną żółtym wskaźnikiem osłonę potrzebnego nam działa #2 . Po ukończeniu głównego wątku, wracamy do świata gry, aby dokończyć pozostałe zadania.
nagroda za ukończenie: 100 złomu + dodatek za morale.