Zadania główne (1) | Demons of the Badlands poradnik Red Faction: Guerrilla
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zadania główne
01. Rescue
Punkt startowy zadania znajduje się na terenie bazy #1 . Po zaakceptowaniu zadania, udajemy się wprost do hangaru i wsiadamy do znajdującego się tam pojazdu #2 . Nim ruszysz poczekaj, aż trzech współtowarzyszy dołączy do Ciebie.
Teraz już bez przeszkód możesz udać się do bazy przeciwnika oznaczonej na mapie. Po dotarciu na miejsce #1 , zostaniesz zaatakowany przez kilku śmiałków. Nie zwracaj na nich uwagi, Twoi współtowarzysze się nimi zajmą. Nie marnując czasu, podjedź drogą nieco wyżej, omijając zapory #2 .
Dotrzesz w ten sposób do pierwszej bramy #1 . Opuść pojazd i podbiegnij do niej. W trakcie wykonywania tej czynności, wokół Ciebie dojdzie do zmasowanych walk. Z uwagi na fakt, iż towarzyszyć Ci będą przyjazne jednostki, nie eliminuj przeciwników. Zajmij się wysadzeniem bramy. W tym celu użyj ładunków zdalnych . Na tym etapie rozgrywki, będziesz wstanie umieścić 7 jednocześnie. To powinno wystarczyć, bo przy pierwszym podejściu zmieść obiekt z powierzchni... Marsa.
Następnie wsiądź do pierwszego napotkanego pojazdu i udaj się w kierunku drugiej bramy #2 . Po dotarciu na miejsce, natkniesz się na niebieską zaporę siłową.
Twoim zadaniem będzie jej dezaktywacja (w trakcie wykonywania tej czynności będziesz pod stałym ostrzałem, jednak dzięki współpracy z towarzyszami, nie prowadź walki - udaj się wprost do oznaczonego punktu). W tym celu udaj się w kierunku budynków po prawej stronie #1 , poczym wbiegnij do jednego z nich #2 . Znajdziesz tam przełącznik.
Teraz, gdy zapora przestała istnieć, możesz zniszczyć drugą bramę #1 . Sposób postępowania jest identyczny, co poprzednim razem (siedem ładunków i przeszkoda znika). Następnie wsiadamy do pojazdu i udajemy się w górę wzniesienia #2 (możesz poczekać, by towarzyszący Ci wojownicy pojechali przodem, w ten sposób unikniesz większych obrażeń).
Po dotarciu do ostatniej części bazy, ignorując toczącą się wymianę ognia, kierujemy się schodami na górę, w kierunku większego budynku #1 . W jego wnętrzu natkniemy się na uwięzioną Vasha'e. Uwalniamy ją i wracamy na plac boju. Ostatnim zadaniem, przed ukończeniem misji, będzie odparcie nacierających sił wroga. W tym celu skorzystaj z kilku rozlokowanych w pobliżu działek energetycznych #2 . Za ich pomocą bez problemu zniszczysz większość pojazdów (a będzie ich naprawdę sporo).
nagroda za ukończenie: odblokowane Remote Charge Count (osiem ładunków), Racket Launcher i Personel Detected.