Zadania główne (3) | Demons of the Badlands poradnik Red Faction: Guerrilla
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
03. Redemption
Etap rozpoczynamy poza terytorium kryjówki #1 . Po uzyskaniu pierwszych współrzędnych, kierujemy się do pierwszego celu misji. W trakcie przejażdżki nie powinieneś mieć żadnych trudności, dopiero po dotarciu do bazy #2 , zaatakują Cię pierwsi wrogowie.
Wewnątrz pierwszej bazy #1 , nie spodziewaj się gorącego przywitania, wyłącznie kilku śmiałków postara się o Twoją śmierć. Możesz ich zabić, albo równie dobrze zignorować (w przypadku drugiej opcji, szybko przemieszczaj się pomiędzy poszczególnymi komputerami). Aby dostać się do komputera, za każdym razem będziesz zmuszony przebić się przez ścianę #2 - młot wydaje się być najlepszym wyborem.
Po uruchomieniu i wysadzeniu czterech terminali #1 , wracamy do punktu pozostawienia pojazdu i wsiadamy do jednego z opancerzonych, wrogich jednostek #2 . W trakcie przejażdżki do drugiej bazy, spodziewaj się ciężkiego oporu. W pewnym momencie (niedługo po punkcie kontrolnym), dotrzesz do miejsca, gdzie znajdować się będzie kilka barykad. Możesz je ominąć, kierując się na skalna ścieżkę po lewej stronie i przeskakując w ten sposób nieprzyjacielskie pojazdy.
Baza nr 2 będzie znacznie bardziej wymagająca #1 . Przebijając się przez bramę, zwróć uwagę na pobliski hangar z dwoma pojazdami #2 . Zapamiętaj jego położenie, gdyż za moment skorzystasz z pojazdów tam stacjonujących.
Nim udasz się na ratunek uwięzionym #1 , w pierwszej kolejności wyjmij wyrzutnię rakiet i pozbądź się oponentów na wieżyczkach. Następnie sięgnij po młot i skieruj się w stroną uwięzionych #2 . Wydostań ich, niszcząc drzwi, a następnie porzuć. Nie będziesz zobligowany do ich ochrony.
Teraz wróć do wrogich pojazdów #1 (o których przed momentem wspominałem) i opuść bazę, kierując się do kolejnej #2 . Tym razem, wrogowie po raz kolejny postarają się przeszkodzić Ci w zamiarze dotarcia do kolejnego celu. W trakcie przejażdżki, będziesz pod stałym atakiem.
Baza nr 3 jest znacznie trudniejsza, od poprzednich. Będąc w jej wnętrzu #1 wyjmij karabin i skieruj się w stronę uwięzionego #2 . W trakcie karkołomnego biegu, nie walcz z oponentami, chyba że staną Ci na drodze.
Cela z więźniem znajduje się w dolnej, centralnej części areny #1 . Nie schodź tam korzystając ze schodów, tylko przeskakując murki, zbiegnij po najkrótszej linii prostej #2 .
Po uwolnieniu kolejnego sojusznika, miej na niego oko, gdyż tym razem nie możesz dopuścić do jego śmierci. Pamiętaj jednak, że ten sam sobie dobrze radzi, dlatego bez przeszkód wróć do początkowej części bazy #1 . Znajdziesz tam oznaczony przez grę czołg. Wskocz do niego i poczekaj na współtowarzysza. W trakcie podróży do czwartego i ostatniego bastionu, natkniesz się na silny opór #2 . Siła czołgu jednak pozwoli Ci to przetrwać, pamiętaj tylko, by celnie niszczyć wrogie pojazdy.
W ostatniej i najtrudniejszej bazie #1 , staniesz naprzeciw silnemu oporowi. Wyjmij wyrzutnie rakiet i za jej pomocą niszcz nieprzyjaciół. Spora ich ilość zostanie ulokowana na dachach #2 , zwróć na nich szczególna uwagę, gdyż potrafią być niezwykle groźni.
Poszukiwany więzień znajduje się dość daleko, od miejsca startowego, jednak nie będziesz zmuszony do powrotu. Po uwolnieniu wspomnianej jednostki #1 , opuść budynek i skieruj się na jego "tyły". Znajdziesz tam ścieżkę #2 , prowadząca wprost do pojazdu.
Gdy wszyscy znajda się w jego wnętrzu, zostaniesz poproszony o niszczenie wrogich pojazdów, bez konieczności jednoczesnego kierowania #1 . Ostatni etap misji, nie należy do najtrudniejszych i nie powinieneś mieć problemów z jego ukończeniem, pamiętaj jednak, że potrwa on dłuższą chwile. nagroda za ukończenie: odblokowane Super Gauss |