Mistrz Demolki 01 - 05 | Guerrilla poradnik Red Faction: Guerrilla
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Oprócz wymienionych w kolejnych rozdziałach zadań, w trakcie zabawy będziemy mieli okazję zmierzyć się z łącznie 16-stoma wyzwaniami typu Mistrz Demolki. W każdym z nich zostanie nam odgórnie narzucony czas na wykonanie zadania, jak również broń którą będziemy mogli się posługiwać. Poniżej opis każdego z nich, oraz mapki poglądowe pozwalające na identyfikację położenia danego wyzwania na mapie świata.
01
sektor: Parker uzbrojenie: zbiorniki z wodorem (13), pistolet (64) czas: 03:00 najlepszy czas: 01:00 nagroda: 25 złomu | |
Po podniesieniu zbiornika z wodorem #1 , mamy dwie możliwości. Pierwszą jest rzut pojemnikiem, który niezbyt precyzyjnie pozwala określić miejsce upadku, drugą- odłożenie beczki w wybranym miejscu. Przenosimy kilka zbiorników do małego budynku po prawej, a następnie z pomocą naszego pistoletu - strzelamy w każdy z nich #2 , wywołując eksplozje.
02
sektor: Parker uzbrojenie: działko rakietowe czas: 00:55 najlepszy czas: 00:16 nagroda: 25 złomu
| |
Na horyzoncie widzimy szereg wieżyczek komunikacyjnych #1 . Musimy je zniszczyć #2 . Nie ma generalnie znaczenia czy trafimy w podstawę i całość runie na ziemię, czy uszkodzimy tylko górną część nadajnika. Nasze cele są dosyć szeroko rozstawione, dlatego dokładnie rozglądamy się w poszukiwaniu białych, wysokich konstrukcji w zasięgu naszego wzroku.
03
sektor: Free Fire Zone uzbrojenie: młot, ładunki zdalne (12) czas: 01:20 najlepszy czas: 00:20 nagroda: 50 złomu
| |
Naszym celem jest mały #1 i na nieszczęście całkiem stabilny budynek. Co prawda możemy posiłkować się ładunkami zdalnymi #2 , niemniej- po ich użyciu szkielet konstrukcji pozostanie niewzruszony.
Dlatego też czym prędzej wyjmujemy młot i całkowicie ignorując wnętrze budynku, biegamy w koło tłukąc w ściany #1 . Po kilku sekundach (i ewentualnie- wybuchach) powinniśmy widzieć prawie goły szkielet #2 . Jeszcze kilka poziomych uderzeń młota i zadanie dobiegnie końca.
04
sektor: Free Fire Zone uzbrojenie: młot, mech czas: 01:45 najlepszy czas: 01:00 nagroda: 50 złomu
| |
Nasz pierwszy kontakt z mechami #1 . Mamy trzy, zaznaczone na minimapce na czerwono, cele. Do przemieszczania się między nimi możemy wykorzystać pozwalające nam na szybowanie w powietrzu, silniczki odrzutowe naszego robota #2 .
Jeśli chodzi o samo sianie zniszczeń, to zadanie to skomplikowane bynajmniej nie jest. Ot, chodzimy, machamy rękami #1 i wykorzystując masę naszego mecha, po prostu przebijamy się przez kolejne warstwy metalu budynków do wyburzenia #2 .
05
sektor: Dust uzbrojenie: młot czas: 02:00 najlepszy czas: 00:55 nagroda: 50 złomu
| |
Kolejna betonowa konstrukcja #1 trafia na nasza listę obiektów do wyburzenia. Jako, że uzbrojenie które nam przydzielono nie jest zbyt finezyjne, musimy ograniczyć się do prostych metod. Biegamy więc na około, okładając #2 przy tym fundamenty i zbrojenia budynku naszym młotem .