Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mistrz Demolki 01 - 05 | Guerrilla poradnik Red Faction: Guerrilla

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Oprócz wymienionych w kolejnych rozdziałach zadań, w trakcie zabawy będziemy mieli okazję zmierzyć się z łącznie 16-stoma wyzwaniami typu Mistrz Demolki. W każdym z nich zostanie nam odgórnie narzucony czas na wykonanie zadania, jak również broń którą będziemy mogli się posługiwać. Poniżej opis każdego z nich, oraz mapki poglądowe pozwalające na identyfikację położenia danego wyzwania na mapie świata.

01

sektor: Parker - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

sektor: Parker

uzbrojenie: zbiorniki z wodorem (13), pistolet (64)

czas: 03:00

najlepszy czas: 01:00

nagroda: 25 złomu

1 - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Po podniesieniu zbiornika z wodorem #1 , mamy dwie możliwości - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Po podniesieniu zbiornika z wodorem #1 , mamy dwie możliwości. Pierwszą jest rzut pojemnikiem, który niezbyt precyzyjnie pozwala określić miejsce upadku, drugą- odłożenie beczki w wybranym miejscu. Przenosimy kilka zbiorników do małego budynku po prawej, a następnie z pomocą naszego pistoletu - strzelamy w każdy z nich #2 , wywołując eksplozje.

02

sektor: Parker - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

sektor: Parker

uzbrojenie: działko rakietowe

czas: 00:55

najlepszy czas: 00:16

nagroda: 25 złomu

 

2 - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Na horyzoncie widzimy szereg wieżyczek komunikacyjnych #1 - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Na horyzoncie widzimy szereg wieżyczek komunikacyjnych #1 . Musimy je zniszczyć #2 . Nie ma generalnie znaczenia czy trafimy w podstawę i całość runie na ziemię, czy uszkodzimy tylko górną część nadajnika. Nasze cele są dosyć szeroko rozstawione, dlatego dokładnie rozglądamy się w poszukiwaniu białych, wysokich konstrukcji w zasięgu naszego wzroku.

03

sektor: Free Fire Zone - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

sektor: Free Fire Zone

uzbrojenie: młot, ładunki zdalne (12)

czas: 01:20

najlepszy czas: 00:20

nagroda: 50 złomu

 

3 - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Naszym celem jest mały #1 i na nieszczęście całkiem stabilny budynek - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Naszym celem jest mały #1 i na nieszczęście całkiem stabilny budynek. Co prawda możemy posiłkować się ładunkami zdalnymi #2 , niemniej- po ich użyciu szkielet konstrukcji pozostanie niewzruszony.

4 - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Dlatego też czym prędzej wyjmujemy młot i całkowicie ignorując wnętrze budynku, biegamy w koło tłukąc w ściany #1 - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Dlatego też czym prędzej wyjmujemy młot i całkowicie ignorując wnętrze budynku, biegamy w koło tłukąc w ściany #1 . Po kilku sekundach (i ewentualnie- wybuchach) powinniśmy widzieć prawie goły szkielet #2 . Jeszcze kilka poziomych uderzeń młota i zadanie dobiegnie końca.

04

sektor: Free Fire Zone - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

sektor: Free Fire Zone

uzbrojenie: młot, mech

czas: 01:45

najlepszy czas: 01:00

nagroda: 50 złomu

 

5 - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Nasz pierwszy kontakt z mechami #1 - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Nasz pierwszy kontakt z mechami #1 . Mamy trzy, zaznaczone na minimapce na czerwono, cele. Do przemieszczania się między nimi możemy wykorzystać pozwalające nam na szybowanie w powietrzu, silniczki odrzutowe naszego robota #2 .

6 - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Jeśli chodzi o samo sianie zniszczeń, to zadanie to skomplikowane bynajmniej nie jest - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Jeśli chodzi o samo sianie zniszczeń, to zadanie to skomplikowane bynajmniej nie jest. Ot, chodzimy, machamy rękami #1 i wykorzystując masę naszego mecha, po prostu przebijamy się przez kolejne warstwy metalu budynków do wyburzenia #2 .

05

sektor: Dust - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

sektor: Dust

uzbrojenie: młot

czas: 02:00

najlepszy czas: 00:55

nagroda: 50 złomu

 

7 - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Kolejna betonowa konstrukcja #1 trafia na nasza listę obiektów do wyburzenia - Mistrz Demolki 01 - 05 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Kolejna betonowa konstrukcja #1 trafia na nasza listę obiektów do wyburzenia. Jako, że uzbrojenie które nam przydzielono nie jest zbyt finezyjne, musimy ograniczyć się do prostych metod. Biegamy więc na około, okładając #2 przy tym fundamenty i zbrojenia budynku naszym młotem .