[Solucja] Nexus Hub Tunnels | Quake 4 poradnik Quake 4
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Destroy the Tetranode
Po zjechaniu windą na dół, uzupełnij amunicję i podejdź do Vossa (#71). Dowódca wytłumaczy ogólny cel misji. Poczekaj, aż inżynier otworzy drzwi i podążaj za grupą. Angażuj się w walkę z przeciwnikami, ale nie szastaj amunicją - w tym etapie jest niewiele miejsc, gdzie można ją uzupełnić, a później przyda Ci się niewątpliwie bardziej.
Po krótkiej wędrówce dotrzecie do centrum dowodzenia (#72), ale w chwili obecnej niewiele da się zdziałać. Trzeba wpierw podwyższyć temperaturę, która aktualnie może zabić wszystkich ludzi.
Protect Strauss
Do wykonania zadania zostanie oddelegowany inżynier oraz Ty, jako asysta. Już w pierwszej komnacie czeka Was walka z Gladiatorem (#73). Uważaj na Straussa i weź ciężar pojedynku na swoje barki. Kiedy zagrożenie minie, ruszycie w dalszą drogę.
Po krótkiej wędrówce znajdziecie w końcu terminal, przy którym automatycznie zacznie majstrować Strauss (#74). Na czas operacji musisz zająć się przeciwnikami (Sentry), którzy w tym momencie zaatakują. W walce z nimi najlepiej sprawdza się karabin maszynowy. Gdy zagrożenie minie, dowiesz się, że inżynier musi pozostać na stanowisku, a Ty potrzebny jesteś pozostałym członkom oddziału.
Return to Rhino Squad
Wracaj czym prędzej, systematycznie eliminując wrogów (w sali, gdzie wcześniej pojawił się Gladiator, będzie ich spora liczba). Dotarłszy do centrum dowodzenia, pomóż kolegom pozbyć się kolejnych przeciwników i ruszaj za nimi w dalszą drogę. Kilkadziesiąt sekund później traficie do olbrzymiego tunelu. Rozegra się tu prawdziwa jatka - dobrze byłoby, żebyś miał spore zapasy amunicji. Gdy po ciężkim starciu w najbliższej okolicy będzie już czysto, pobiegnij za Vossem do drzwi i skieruj się (już sam) w dalszą drogę.
Deactivate the Forcefield
Idź przed siebie zabijając wszystkich przeciwników. W dużej hali skocz na rury (#75) i dostań się do panelu kontrolnego (#76), gdzie wyłącz pole siłowe. W drzwiach u góry pojawią się nowi wrogowie. Jeśli pójdziesz w tamtą stronę, dotrzesz do małego składziku amunicji (#77). Lepiej tam zajrzeć, gdyż dodatkowe naboje pomogą Ci w dalszej walce.
Return to the Convoy
Wracaj do oddziału. Zobaczysz, że drużyna jest już w komplecie obok ciężarówek - jeden z inżynierów przygotowuje się do odpalenia EMP. Niestety, znów coś pójdzie nie tak. Nagle z przeciwnej strony tunelu przebije się Harvester (#78), który zniszczy broń. Staraj się unikać bliskiego kontaktu z samochodami i pod żadnym pozorem nie strzelaj do robota. Nic tym nie wskórasz i stracisz jedynie cenną amunicję.
Poczekaj, aż Voss przestanie opłakiwać martwych kolegów. Po chwili otworzy on przejście (#79) do kanałów, z którego skorzystaj. W środku poruszaj się naprzód, nie oglądając się za siebie. Gdy trafisz na pierwszą w kanałach drabinę (#80), czym prędzej zasuwaj na drugi koniec przejścia (stojący nad Tobą Harvester może Cię bowiem zgnieść). W trakcie przeprawy zdobędziesz nową broń - HyperBlaster. Podążaj cierpliwie kolejnymi tunelami. W końcu znajdziesz drabinę, która doprowadzi Cię do większej sali. Stamtąd przedostań się na rury (#81) i wyjdź po nich do góry.
Idź cały czas przed siebie, eksterminując wrogów (Sentry - szkoda marnować amunicji innej niż tej do karabinu maszynowego). W ostatnim pomieszczeniu wybij do nogi wszystkich przeciwników i wbiegnij po schodach na górę. Znajdziesz tutaj windę (#82), która zabierze Cię do głównej części kompleksu.