Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Quake 4 - poradnik do gry

Quake 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Data Storage Terminal - Powrót | Quake 4 poradnik Quake 4

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Open Hangar Doors

Na górze czeka Hollenbeck, który ma dla Ciebie nowe zadanie - otwarcie drzwi hangaru, umożliwiające przysłanie posiłków. Przejdź przez jedyne odblokowane drzwi i posuwaj się naprzód. Po krótkiej wędrówce połączonej z eksterminacją potworów, odnajdziesz pierwszą z wind (#159), która zabierze Cię na górę.

Po otwarciu drzwi znajdziesz się w miejscu, gdzie po raz pierwszy spotkałeś Hollenbecka. Otwórz wrota oznaczone jako "HANGAR 3" i poczekaj, aż wysunie się panel kontrolny (#160). Jedno kliknięcie rozłoży most, za pomocą którego przedostań się do drzwi po lewej stronie.

1 - [Solucja] Data Storage Terminal - Powrót | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
2 - [Solucja] Data Storage Terminal - Powrót | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
3 - [Solucja] Data Storage Terminal - Powrót | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
Idź przed siebie i zatrzymaj się dopiero w olbrzymim pomieszczeniu - [Solucja] Data Storage Terminal - Powrót | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Idź przed siebie i zatrzymaj się dopiero w olbrzymim pomieszczeniu. Tu właśnie zlokalizowane są drzwi hangaru. Kliknij na panelu (#161), następnie przywołaj znajdującą się tuż obok windę i zjedź w dół. Przejdź przez drzwi i skorzystaj z kolejnej windy. Nagraj stan gry i przygotuj się do walki z dwoma Light Tankami. Rady identyczne jak poprzednio - trzymaj się z dala od obu wrogów, atakując ich z bezpiecznej odległości. Przeciwnicy są stosunkowo wytrzymali (Railgun, który jest przecież wzmocniony - potrzebuje kilku perfekcyjnych trafień). Jeśli wybitnie sobie nie radzisz, możesz skorzystać z Dark Matter Guna. Jeśli potrzebujesz uzupełnić energię życiową, maszyna Stroggów znajduje się po drugiej stronie pomieszczenia, dokładnie za ścianą na wprost windy.

Gdy już pozbędziesz się wrogów, skorzystaj z kolejnej windy i jedź na górę. W małym pomieszczeniu kontrolnym wciśnij jedyny aktywny przycisk (#162). Przyleciała kawaleria.

Find Rhodes

Musisz znaleźć Rhodesa, z którym wykonasz dalszą część planu. Niestety w hangarze pojawi się ogromny potwór (#163), który pokrzyżuje Ziemianom szyki. Nie strzelaj do tej istoty, tylko cierpliwie poczekaj, aż poleci do góry. Wówczas skorzystaj z windy i obejdź balkonem całe pomieszczenie dookoła. Zobaczysz grupkę komandosów - jeden z nich próbuje reanimować kolegę. Znajdź w ekipie inżyniera. Zaimplementuje on kolejną modyfikację, tym razem do HyperBlastera. Od tego momentu pociski energetyczne mogą odbijać się od ścian. Teraz możesz już przejść przez drzwi i spotkać się z Rhodesem.

4 - [Solucja] Data Storage Terminal - Powrót | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
5 - [Solucja] Data Storage Terminal - Powrót | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
6 - [Solucja] Data Storage Terminal - Powrót | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
Znajdujecie się na stworzonym wokół rdzenia moście - [Solucja] Data Storage Terminal - Powrót | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Locate Security Station

Znajdujecie się na stworzonym wokół rdzenia moście. Nie skręcaj w prawo, ale tym razem pobiegnij prosto (wrota oznaczone jako ROOF-55). Po chwili natkniecie się na windę, którą tradycyjnie już, przywołaj przyciskiem (#164). W trakcie oczekiwania na kabinę przygotuj się do walki z elitarną drużyną żołnierzy Stroggów (Tactical). Wrogowie pojawią się w tych samych drzwiach, którymi dostaliście się tutaj.

Jedź do góry i tam znajdź kolejną windę. Wraz z Rhodesem dostaniecie się na dach wieży. Poczekaj aż wrogi transportowiec wysadzi obrońców, których po kolei wyeliminuj (np. z Railguna). Gdy w okolicy będzie już spokój, biegnij na drugi koniec dachu. Wciśnij przycisk na interfejsie (#165). Pierwsza wieża jest już aktywna.

Return to Tram Station

Wróć się do windy i zjedź na dół. Niepokojony przez nikogo dostań się do kolejnej kabiny, za pomocą której ostatecznie opuścisz ten etap (#166).