Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Quake 4 - poradnik do gry

Quake 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Nexus Core | Quake 4 poradnik Quake 4

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

The Nexus/Find Elevator

Zmagania na tym etapie nie wymagają wiele myślenia. Autorzy przez finałowym pojedynkiem postanowili nam zafundować pełen przekrój przez wszystkich przeciwników występujących dotąd w grze.

Idź przed siebie. Niedaleko od miejsca startu Stroggowie zamkną przed Tobą drzwi i przybiegną z drugiej strony, aby Cię zabić. Kilka celnie rzuconych granatów załatwi ich bez problemu (nawet Light Tanka, który także znalazł się w tym towarzystwie). Skorzystaj z wrót, którymi do sali wpadli wrogowie. Skręć w lewo i użyj panelu (#211). Udaj się w dalszą drogę.

1 - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
Po krótkiej wędrówce dotrzesz do sporych rozmiarów windy (#212), chronionej zarówno przez Light Tanka, jak i drużynę Tacticali - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Po krótkiej wędrówce dotrzesz do sporych rozmiarów windy (#212), chronionej zarówno przez Light Tanka, jak i drużynę Tacticali. Po wciśnięciu przycisku rozpocznie się mozolna jazda w dół, ale raczej nie będziesz narzekał na brak wrażeń. Przez szyby wpadną Stroggowie, których najlepiej eliminować za pomocą strzelby. Gdy winda wreszcie zjedzie na sam dół, czeka Cię kolejna potyczka. Tym razem pojawi się Gladiator, żelazne dziewice oraz doborowa grupa żołnierzy. Kiedy wszyscy wrogowie padną pokotem, skieruj się w dalszą drogę.

W końcu trafisz do dużej sali, na środku której znajduje się teleport (#213). Nie można go zniszczyć, dlatego czym prędzej biegnij jedyną, dostępną drogą i przywołaj windę. Podczas jazdy na górę uważaj na Tacticali, którzy za wszelką cenę będą starali się odebrać Ci jak największą ilość cennej energii. Gdy będziesz już bezpieczny, udaj się w dalszą drogę. Po chwili dotrzesz do kabiny windy, która zabierze Cię w głąb kompleksu.

2 - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
3 - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
4 - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
Po krótkiej przejażdżce dotrzesz do sali z ekranem telewizyjnym, na którym widać facjatę Makrona - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Scan Failed: Lock Down

Po krótkiej przejażdżce dotrzesz do sali z ekranem telewizyjnym, na którym widać facjatę Makrona. Poczekaj, aż otworzą się drzwi i natychmiast zabierz się za eksterminację wrogów. Po zakończonej walce podejdź do miejsca, w którym znajdował się ekran i skocz w na rury (#214). Przeciśnij się tunelami do drabiny (#215), która zabierze Cię na górę.

Uzupełnij amunicję i ruszaj w dalszą drogę. Skorzystaj z windy - dostaniesz się do pokoju ochrony. Wciśnij przycisk (#216) odblokowujący wszystkie drzwi w najbliższej okolicy i wracaj do kabiny windy, która przywiozła Cię na ten poziom. Na lewo od niej znajdują się wrota, które pozwolą przedostać Ci się do kolejnej części kompleksu.

Znajdziesz się w dużej sali (#217). Przeładuj wszystkie bronie, zapisz stan gry i gdy będziesz gotowy do wyczerpującej walki, biegnij przed siebie. Musisz stawić czoła trzem grupom potworów: po kolei będą to Light Tanki, Heavy Hover Tanki oraz Stream Protectory. Walka nie będzie łatwa, dlatego dobrze jest skorzystać z Dark Matter Guna. Nie przesadzaj jednak z liczbą strzałów - amunicja jest bardzo cenna i przyda Ci się na finałowy pojedynek z Makronem. Po zakończonej bitwie udaj się w dalszą drogę.

5 - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
6 - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
7 - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
Na końcu trasy zobaczysz drabinę, która zabierze Cię na dół - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Na końcu trasy zobaczysz drabinę, która zabierze Cię na dół. Stamtąd przeciśnij się przez wnękę na rury i biegnij na drugą stronę (#218) olbrzymiej hali. Wejdź do góry po kolejnej drabinie i przeskocz przez barierki ochronne w kierunku rur po lewej stronie. Po krótkiej wędrówce przedrzesz się na ostatnią platformę, gdzie zlokalizowane są jedyne, odblokowane drzwi.

W kolejnym pomieszczeniu (#219) skręć w prawo i odszukaj drabinę prowadzącą w dół. Jeśli z niej skorzystasz, a następnie pobiegniesz długim korytarzem, znajdziesz zbroję. Wracaj na górę i staw czoła ostatniej grupie potworów. Zabiwszy wszystkich wrogów przejdź przez drzwi, a następnie wciśnij przycisk (#220), czym zakończysz pobyt na tym etapie.