Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Psychonauts - poradnik do gry

Psychonauts - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Waterloo World | Solucja | Psychonauts poradnik Psychonauts

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Waterloo World

Na początek znajdziesz się w pokoju, w którym właściwy Fred gra w RISK z Napoleonem. :) Pozbieraj okoliczne fikcje. Za pomocą telekinezy wyciągnij z płomieni w kominku pieniążek. Będziesz mógł zebrać pierwszy klucz do bagażu . Wskocz teraz na pole gry (117). Obejrzysz filmik. Twój pierwszy cel to wytrenowanie jednego stolarza i jednego chłopa (robi się z tego prawdziwa gra strategiczna). Zanim zaczniesz prowadzić wojnę z Napoleonem, proponuję jednak pozbierać fikcje i klucz do bagażu . Trenowanie stolarza to nie takie proste zajęcie, jak początkowo mogłoby się wydawać. Podejdź do domku z młotkiem i gwoździem na fladze i wciśnij przycisk akcji, a się o tym przekonasz - zostaniesz po raz kolejny zmniejszony. :) Pozbieraj rozrzucone fikcje oraz pierwszą pajęczynę, a następnie otwórz drzwi, przy których unoszą się wykrzykniki. Ech, kolejny problem. Musimy jakoś dostać się na dach. Z pola z domem stolarza przejdź na pole z gilotyną. Nie dostaniesz się dzięki niej na dach, ale znajdziesz pierwszy bagaż , pajęczynę oraz porcję fikcji. W okolicy trafisz również na działa Napoleona, uważaj na ich pociski. Najbardziej efektywnym sposobem ich niszczenia jest wrzucanie do wody za pomocą telekinezy. Przejdź teraz na pole z domem, w którym trenuje się chłopów (drobna uwaga: w jego pobliżu znajduje się duży dom, w którym pokój wygląda identycznie jak ten, w którym znajdują się Napoleon i Fred - odszukaj przy nim schodki, by znaleźć pajęczynę i bagaż ). Otwórz drzwi, by dowiedzieć się, czego tutaj potrzebują (niskie morale). Pozbieraj znajdujące się dookoła fikcje i wejdź po drabinie na dach domku, a dokładniej mówiąc - na trampolinę (118, po drodze złapiesz też dodatkowe życie).

1 - Waterloo World | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
Przeskocz po trampolinach i przygotuj umiejętność lewitacji - Waterloo World | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Przeskocz po trampolinach i przygotuj umiejętność lewitacji. Widzisz komin, z którego leci dym? Przeleć nad niego i użyj PSI Floatu, by unieść się wyżej i móc wylądować na kolejnej półce. Teraz użyj niewidzialności, by przejść niezauważenie po linie pod gilotyną (119). Na półce na drugim końcu liny czeka jeden cenzor, zniszcz go i wejdź do pomieszczenia (zniszcz deski). W pomieszczeniu czekają na Ciebie kolejni cenzorzy, kilka fikcji oraz bagaż , do którego jeszcze nie masz klucza. Idź dalej, po następnej linie. Trafisz na dach budynku stolarza. Rozpraw się ze wszystkimi okolicznymi cenzorami. Na dachu znajduje się również sejf. Zabierz okoliczne fikcje (przy zbieraniu części z nich pomocna może być lewitacja i trampolina stojąca na dachu). Gdy znajdziesz się na dole, przejdź ponownie pod drzwi domu stolarza i spróbuj je otworzyć. Wszystko pójdzie zgodnie z planem. Teraz musisz wrócić do swojego (prawie) normalnego rozmiaru. W tym celu podejdź do takiego korka, jak na screenie (120) i przywal weń. Zaczną się ulatniać...Bąbelki? :P Wskocz w ich strumień i użyj PSI Floatu. Wyrzuci Cię wysoko w górę, czego efektem będzie powrót do troszkę większej postaci.

2 - Waterloo World | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
Użyj na stolarzu telekinezy i przetransportuj go pod pole ze zniszczonym mostem (121) - Waterloo World | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Użyj na stolarzu telekinezy i przetransportuj go pod pole ze zniszczonym mostem (121). No, to most mamy już z głowy. Teraz trzeba zająć się chłopami. Jeżeli zrobiłeś wszystko, co wymieniałem wcześniej, odszukaj teraz z boku planszy drabinę (122) i wejdź po niej na górę. Wrócisz do całkowicie normalnych rozmiarów. Pogadaj z Fredem na temat chłopów. Jako że potrzebują oni dowodu, że Fred o nich nadal dba, dostaną go. Otrzymasz Fred's Letter.

3 - Waterloo World | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
Wróć na planszę - Waterloo World | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie