Brain Tumbler Experiment (2) | Solucja | Psychonauts poradnik Psychonauts
Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2022
Obozowisko
Sasha's Underground Lab
To na razie koniec przygód w umyśle Sashy. Zaproponuje Ci on powrót do Twojego, kiedy tylko zechcesz. W końcu jesteś w stanie zniszczyć wielkiego potwora. Jeżeli chcesz, zrób wszystko, czego potrzebujesz, a następnie użyj Brain Tumbler'a i przejdź przez drzwi prowadzące do Twojego umysłu.
Uwaga: Zauważ, że wszystkie umysły, do których od tej pory wejdziesz, będą otwierały jedne drzwi w Twoim umyśle. Dzięki temu będziesz mógł do nich wrócić kiedy zechcesz, na przykład po to, aby pozbierać fikcje/pajęczyny/sejfy/cokolwiek innego, czego jeszcze nie pozbierałeś. Aby wydostać się z takich umysłów, użyj soli trzeźwiących (Smelling Salts).
Brain Tumbler Experiment
Powrót do znajomego miejsca. Tak jak niegdyś, podążaj za króliczkiem. Niegdyś "wielki, straszny potwór" obecnie stanowi jedynie przystanek na dwie sekundy. Strzel w niego kilka razy, a po prostu się rozpłynie. Pozbieraj unoszące się dookoła fikcje (powinieneś znaleźć również bagaż, do którego klucz złapałeś, gdy byłeś w swoim umyśle po raz pierwszy) i kontynuuj pościg za króliczkiem. Wskocz na półkę (046). Na Twej drodze staną dwa niegroźne Cenzory. Zniszcz je. Wejdź na półkę po prawej stronie; znajduje się tam bagaż (powinieneś już mieć klucz do niego). Idź dalej drogą, niszcz kolejnych Cenzorów, zbieraj fikcje. Gdy złapiesz dwa nowe klucze do bagaży , zawróć na półkę, na której ostatnio jeden znalazłeś. Kawałek za jej końcem powinieneś zauważyć wystający bolec. Możesz się na nim rozbujać - uczyń to, przeskocz na następny, a następnie na rozpiętą linę. Rozbujaj ją i przeskocz na stalaktyt w oddali (047).
Ze stalaktytu przeskocz na kolejną linę, zaś z liny na skalną półkę. W oddali powinieneś ujrzeć jeszcze jedną linę. Tak, musisz do niej doskoczyć. Wybij się z możliwie najbardziej wysuniętego fragmentu skały. Z liny przeskocz na opleciony stalaktyt (048). Obejdź go dookoła i zeskocz po drugiej stronie. W tym miejscu odnajdziesz kilka fikcji, jeden bagaż oraz jedną pajęczynę. Gdy zbierzesz co się da, idź dalej prosto i zeskocz na dół do znajomej drogi. Podążaj dalej za króliczkiem; po chwili na półce po prawej stronie znajdziesz kolejny bagaż . Idź dalej. Na Twej drodze stanie kilku przeciwników, trafisz również na pajęczynę i klucz do kolejnego bagażu . Uważaj na czyhające tu i ówdzie nieprzyjazne roślinki. Gdy ujrzysz coś w stylu świecących, dziwnych roślin, uderz w nie - być może otrzymasz nieco Mental Health lub coś innego. Kontynuuj wycieczkę naprzód, niszcząc po drodze przeciwników i łapiąc fikcje. Po chwili dotrzesz do wieży (049).
Zanim do niej wejdziesz, obejdź ją dookoła. Znajdziesz dużo fikcji, ostatni sejf i ostatni bagaż oraz hełm, który zwiększy maksymalną ilość twojego mentalnego zdrówka. W pobliżu jest również kolejna pajęczyna. Gdy zbierzesz to wszystko, wejdź na ścieżkę prowadzącą do środka wieży. Trafisz na niej na kilku mniejszych przeciwników (roślinki). Niestety, droga skończy się przy...Hmm...Czymś blokującym drogę. Jako, że nie umiesz jeszcze lewitować, wrócisz do rzeczywistości.