Thorney Towers (1) | Solucja | Psychonauts poradnik Psychonauts
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Thorney Towers
Lower Floors
Po wygranej bitwie w umyśle Edgara dostaniesz obraz przedstawiający Loboto, który również zostanie wykorzystany do przebrania. W tej chwili powinieneś mieć trzy elementy stroju Loboto: kaftan od Freda, nagrodę od Glorii i właśnie ten obraz. Wyposaż się we wszystkie trzy przedmioty. W takim przebraniu (144) strażnik przepuści Cię do windy.
Upper Floors
Ten poziom wymaga od Ciebie przede wszystkim wykazania się niezłą zręcznością. Pojawią się nowi, denerwujący przeciwnicy, swego rodzaju odmiany eksplodujących dzieciaków z umysłów, które odwiedzałeś. W tym przypadku są to eksplodujące szczury, które po eksplozji dodatkowo uwalniają gaz, który dezorientuje. Podobnie jak Twoje granaty. Zdecydowanie polecam rozprawianie się z nimi z dystansu, za pomocą PSI Blastu.
Rusz naprzód, do schodów. Spotkasz pierwsze egzemplarze szczurów, będziesz wiedział, jak to wygląda w praniu. Wejdź po schodach na wyższe piętro i skręć w lewo. Przeskocz nad dziurą w podłodze. Po chwili po lewej stronie ujrzysz korytarz, a w nim drążki (145). Skręć tu i przedostań się nad luką w podłodze po drążkach. Wskocz teraz do zepsutej windy po lewej stronie. Zejdź na dół, wyjdź z windy i skręć w lewo. Szybko dojdziesz do kolejnego skrzyżowania. Skręć w prawo i podejdź po zawalonej podłodze do góry. Kolejny odcinek przejedź na rurce. Kawałek dalej ujrzysz dziurę w suficie (146) - użyj lewitacji i wskocz nią na wyższe piętro.
Wejdź po kolejnych schodach na górę, a następnie przejdź przez jedyne otwarte drzwi. Za drzwiami skręć w prawo i wskocz w drobną lukę w ścianie (147). Włącz lewitację i podskocz. Jeżeli dobrze pójdzie, złapiesz się krawędzi, na której prawdopodobnie stać będzie mózg. Z tego miejsca, ponownie z użyciem lewitacji, przeskocz na znajdującą się jeszcze wyżej półkę z otwartymi drzwiami. Przy odrobinie szczęścia uda Ci się za pierwszym razem. Przejdź przez drzwi, a znajdziesz się w pomieszczeniu z zakręconymi schodami. Wejdź po nich wyżej, następnie skręć w lewo i poprzez dziurę w suficie dostań się na wyższe piętro. Gdy przejdziesz kawałek dalej, zaatakuje Cię gromada szczurów; uważaj. Idź cały czas prosto korytarzem. Po chwili dojdziesz do pomieszczenia z kwasem (148). Za chwilkę zacznie się wspinaczka prosto do góry. Używając lewitacji przeskocz nad kwasem i wejdź wyżej po wystającej z jednej ze ścian siatce.
Po raz kolejny użyj lewitacji, by wskoczyć wyżej. Powinieneś doskoczyć do miejsca pokazanego na screenie (149). Stąd wejdź nieco wyżej po zniszczonej zewnętrznej ścianie. Z pokazanego na screenie miejsca (150) przeskocz z użyciem lewitacji na półkę w oddali. Znajduje się tam rurka. Wejdź po niej na górę i zeskocz na płaski kawałek ściany. Tuż obok Ciebie powinna znajdować się siatka; wdrap się po niej na kolejną półkę. Przy półce powinno brakować kawałka ściany, za to powinna się znajdować tam kolejna siatka. Wdrap się po niej jeszcze wyżej.
Po chwili dojdziesz do luki w siatce, w której znajdować się będzie karta. Złap kartę i zacznij wspinać się dalej po siatce, ale po jej zewnętrznej stronie. Trafisz na półkę, przy której stać będzie łóżko. Przejdź po dziurawej podłodze (uważaj, upadek kosztuje Cię sporo trudu wracania się ponownie do tego miejsca). Zaatakują Cię szczury. Wskocz na zawieszone na dwóch rurkach łóżko po drugiej stronie pomieszczenia (151). Posłuży ono jako trampolina. Przeskocz z łóżka do korytarza, w którym stać będzie wózek inwalidzki. Przejdź tymże korytarzem do kolejnego łóżka, dzięki któremu wskoczysz jeszcze wyżej. Znajdziesz się przy dwóch zamkniętych pomieszczeniach. Drzwi do jednego z nich zablokowane są przez krzesło. Użyj telekinezy i odstaw krzesło (152). Wejdź do otwartego właśnie pokoju i wskocz wyżej przez dziurę w suficie.
Wejdź wyżej po znajdującej się w pobliżu rurce i przejdź na drugą część podłogi po lince. Do tej części podłogi powinna być zamocowana rurka, po której możesz przejechać. Uczyń to; na jej końcu trafisz na kartę. Przejdź po półeczce kawałek dalej. W ścianie ujrzysz siatkę. Wejdź po niej wyżej. W pobliżu znajdziesz mózg. Idź dalej jedyną możliwą drogą. Dostaniesz ostrzeżenie. Nie przejmuj się nim, idź dalej :). Prostą drogą dojdziesz do kolejnej windy. Chyba już ostatniej (153).