Sasha's Shooting Gallery | Solucja | Psychonauts poradnik Psychonauts
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Obozowisko
Sasha's Underground Lab
Po filmiku porozmawiaj z Sashą. Z kolei po pogawędce wskocz do pustego drzewa przed Tobą i poproś o przejazd do Ford Cruller's Sanctuary (opcja Let's go to Ford's--I mean, MY sanctuary).
Ford's Sanctuary
Jeżeli jesteś tu pierwszy raz, ujrzysz filmik wprowadzający, w którym otrzymasz kawałek bekonu (Piece of Bacon), który pozwoli Ci się skontaktować z Fordem kiedy tylko zechcesz. Prawdopodobnie zostaniesz również przeszkolony w umiejętności Pyrokinesis (Pirokineza). Jeżeli kiedyś już tu byłeś, zagadaj do Forda Crullera. Pogadaj z nim w taki sposób, by otrzymać Marksmanship Learner's Permit. Zrób, co masz do zrobienia (mam na myśli przerobienie PSI Cards na PSI Challenge Markery, jeżeli możesz i jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś) i wróć do laboratorium Sashy.
Sasha's Underground Lab
Pogadaj z Sashą. Jeżeli jesteś gotów - zacznij kolejną wycieczkę do cudzego umysłu.
Sasha's Shooting Gallery
Jak sama nazwa wskazuje - strzelnica. Na początek musisz zniszczyć trzy zwykłe cele (034). Naucz się poprawnie celować. Tu masz zapewniony dobry trening. Po pierwszych trzech celach, pojawią się trzy następne, tym razem będziesz musiał je zniszczyć we właściwej kolejności (035).
Po odstrzeleniu właściwej kolejności zapoznany zostaniesz z Cenzorem (036). Zniszcz go. Pozostawi po sobie porcję Mental Health do zebrania. Uczyń to. Sasha zostawi Cię samego. Cóż, zniszczenie 1000 Cenzorów to niezbyt wesoła perspektywa. Można troszkę poćwiczyć, ale bez przesady. Aby lekko podkręcić atmosferę, przesuń stojącą w pobliżu dźwignię (037) sześć razy, aż do symbolu czaszki.
Sceneria lekko się zmieni. Zauważ, że możesz biegać po wszystkich ścianach sześcianu. Wszystko, co istotne, jest zawarte na jednej ze ścian (tej z łóżkiem). Znajdziesz tam dwa klucze i do nich dwa bagaże , sejf, dwie pajęczyny, jedno dodatkowe życie (pod postacią hełmu), mnóstwo fikcji i jeszcze więcej Cenzorów. Postaraj się wyłapać wszystko, co się da (038), a następnie zniszcz czerwoną tarczę, którą wskazał Ci Sasha (039). Tarcza wraz z nowym otworem wejściowym Cenzorów pojawi się w innym miejscu; zniszcz ją po raz kolejny.
Otoczenie ponownie się zmieni. Znowu będziesz musiał zniszczyć dwa wejścia Cenzorów (którzy, jak zapewne zauważysz, zrobili się nieco bardziej wytrzymali i umieją strzelać). Pamiętaj, zanim to zrobisz, pozbieraj wszystkie fikcje oraz jeden bagaż wraz z kluczem. Jeżeli chcesz dostać się na wyższą część planszy, musisz próbować karkołomnego skoku z półki na której leżał bagaż (040). Nagrodą będzie jeszcze więcej fikcji oraz dodatkowe życie. Po zniszczeniu drugiego wejścia, otoczenie ponownie się zmieni, tym razem na przypominające...Ustawione na sobie pudełka po butach (041).
Robi się coraz ciekawiej. Pojawia się nowy przeciwnik - coś w stylu eksplodującego dzieciaka. Niszcz ich z dystansu, gdyż...No tak, eksplodują. Zauważ, że czasami możesz ich wykorzystać do własnych celów - eksplodując niszczą wszystko dookoła, włącznie z Twoimi wrogami. Ponadto znajdziesz bagaż wraz z kluczem , dwie pajęczyny, drugi i ostatni sejf (jest gdzieś na sześcianie, niekoniecznie na tej ścianie, co Ty) oraz standardową porcję fikcji. Zamknij dwa wejścia Cenzorów aby lokacja ponownie się zmieniła. Zrobi się gorąco - dosłownie (042). Odnajdziesz resztę fikcji, ostatnią pajęczynę i ostatni bagaż (oraz klucz ). Zniszcz źródło problemów, a pojawi się...Większy problem. Dużo większy (043).
Kluczem do zniszczenia Mega Cenzora jest zniszczenie pięciu (każdy na innej ścianie sześcianu) maszyn przywołujących małych Cenzorów. Mega Cenzor wchłania ich, co powoduje regenerację jego paska zdrowia. Musisz więc najpierw obiec cały sześcian i zniszczyć maszyny. Dopiero potem zajmij się niszczeniem bossa (z dystansu, rzecz jasna). Co jakiś czas gromadzić się będzie przy Tobie grupka małych Cenzorów (044); niszcz ich, by uzupełniać zapas amunicji i zdrówka. Rób to na przemian ze strzelaniem do bossa. W końcu i on padnie (045).