Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Psychonauts - poradnik do gry

Psychonauts - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts poradnik Psychonauts

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Lungfishopolis

Taak. Jeżeli byłeś zaskoczony (podobnie jak ja) stanem świadomości Milli, teraz przeżyjesz jeszcze większy szok. :) Poczujesz się jak Godzilla (Goggalor :) albo King Kong. Najpierw wdrap się na budynek po lewej stronie, złap fikcję oraz jedno dodatkowe życie. Gdy zbierzesz unoszące się dookoła fikcje (jedna jest w wodzie) ruszaj do budynku, nad którym unoszą się wykrzykniki (074). Obejrzysz filmik - wprowadzi Cię to nieco w panującą w Lungfishopolis sytuację. Rozwal budynek by oswobodzić członków ruchu oporu. Przebiegnij się kawałek dalej. Wkrótce włączy się kolejny filmik, informujący o przybyciu czołgów. Cóż, póki są takich rozmiarów, niewiele mogą Ci zrobić. Jedynie w większych ilościach stanowią pewne niebezpieczeństwo. Tak czy inaczej - po prostu je zniszcz (możesz nawet nimi rzucać - 075). W okolicy spotkasz pierwszy bagaż (nie masz jeszcze do niego klucza) oraz pajęczynę.

1 - Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
Chwilowo nie wchodź do charakterystycznego tunelu - Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Chwilowo nie wchodź do charakterystycznego tunelu. Idąc ulicą, kilka kroków dalej czeka Cię kolejny przerywnik filmowy - wiadomości. Przybywają ponoć ultranowoczesne pojazdy wyposażone w hiperelektryczność. Cóż, przekonajmy się, ile są warte. Na pewno więcej niż czołgi. Zauważ jednak, że Twoja nowa umiejętność, czyli Tarcza, całkowicie odbija promień elektryczności. Użyj jej w odpowiednim momencie. Pojazdy zostaną pokonane własną bronią. Po drodze nie omieszkaj wejść na jeden z budynków, na górze znajdziesz klucz do bagażu. (Ogólnie wspinaj się na każdy tego typu budynek, na górze możesz znaleźć najczęściej dodatkowe fikcje.) Z tego samego budynku przeskocz na stojący w pobliżu dźwig, rozbujaj się i wyskocz, by złapać wiszącą w powietrzu fikcję. Wróć teraz do tunelu z laserami, wejdź do niego i natychmiast użyj Tarczy, gdyż po chwili włączą się lasery. Dzięki tarczy po prostu nic Ci się nie stanie (076). Wkraczasz teraz na teren więzienny. Złap okoliczne fikcje, pajęczynę, klucz do bagażu , sam bagaż oraz sejf (ukryty jest w rogu ogrodzenia, trudno go dostrzec, bo jest takiej wielkości jak małe lungfishe). Przywal w budynek z wykrzyknikami (077).

2 - Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
Kontynuuj swą wycieczkę po metropolii - Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Kontynuuj swą wycieczkę po metropolii. Skieruj się w stronę tamy (po drodze odwiedź wcześniejszy bagaż, do którego nie miałeś klucza). W jej pobliżu dostaniesz informację na temat "Anti-Monster Turrets" (w wolnym tłumaczeniu "Wieżyczki Przeciwpotworne"). Uważaj, one są naprawdę skuteczne. Gdy tylko zobaczysz pod sobą czerwony celownik, włącz tarczę. Bez niej długo nie pożyjesz. Schemat wygląda następująco: celownik -> tarcza -> obrona przed pociskiem -> dwa kroki -> celownik...itd., aż do zniszczenia wieżyczki (078). Zostaniesz zapoznany z "genialnym" planem. Niestety, będziesz zmuszony działać na własną rękę. Wskocz na sterowiec - posłuży on jako trampolina. Odbij się, złap dwie fikcje i złap się wystającego dźwigu (079). Przejdź po nim nad tamę. Znajdziesz na niej klucz do bagażu , bagaż , pajęczynę, kilka fikcji i dodatkowe życie.

3 - Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
Podczas przedzierania się przez miasto może zrobić się gorąco - Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Podczas przedzierania się przez miasto może zrobić się gorąco. Wokół pełno jest rozmaitych czołgów, działek i innych denerwujących rzeczy. Moim zdaniem najbardziej wredne są działka z samonaprowadzającymi rakietami znajdujące się na statkach, ponieważ Twoje pole manewru na wodzie jest zdecydowanie ograniczone. W pobliżu skrzyżowania złap klucz do bagażu oraz ulepszenie umiejętności (znajduje się na jednym z wieżowców, będziesz mógł gromadzić więcej pocisków energetycznych do PSI Blastu). Na skrzyżowaniu możesz wybrać drogę, którą dostaniesz się na wyspę. Polecam przejście obydwu, ale na pierwszy raz wybrałbym tą przez tunel (nie przez most). Złapiesz tu mnóstwo fikcji i pajęczynę, a w samym tunelu również ostatni klucz do bagażu . Gdy wylądujesz na wyspie, włączy się kolejny filmik i pojawi się kolejny problem: samoloty (a dokładniej osiem). Wdrap się na jeden z wieżowców i po prostu je zestrzel. Nie powinno być to aż takie trudne, szczególnie jeżeli masz 40 poziom (i tym samym ulepszenie Chain Blast). Po zestrzeleniu samolotów odwiedź stojący na jednym z wieżowców bagaż oraz power-upa zwiększającego maksymalny limit żyć. Zanim przejdziesz na wysepkę z wieżą, wróć się kawałek wcześniej drugą ze wspomnianych dróg. Po drodze, oprócz fikcji, znajdziesz ostatni bagaż , ostatnią pajęczynę, oraz ostatni sejf. Gdy zbierzesz już wszystko, co chcesz, dostań się najpierw na wysepkę, a później w okolice wieży (080).

Czas na walkę z bossem - Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Kochamara

Czas na walkę z bossem. Na początku Kochamara unosi się w powietrzu; nie możesz nic zrobić, jest "kuloodporny". Cała Twoja moc kryje się teraz w tarczy. Używaj jej w odpowiednim momencie. Każdy atak Kochamary poprzedzony jest charakterystycznym okrzykiem. Włączając w odpowiednim momencie tarczę możesz uchronić się przed wszelkimi obrażeniami. Nasuwa się teraz pytanie: jak go zranić? Tu również przychodzi z pomocą niezastąpiona tarcza. Na początku walki, gdy Kochamara wyprowadza tylko dwa ataki (Mighty Ram i Deadly Triangle Beam), możesz to zrobić w wyłącznie jeden sposób: gdy Twoja tarcza odbije Deadly Triangle Beam, który trafi wprost w Twojego przeciwnika. Tak też czyń. Po chwili Kochamara wyssie całą Twoją agresywną energię. Wyląduje wówczas na ziemi i zacznie wyprowadzać więcej ataków. Nic to jednak dla Twojej tarczy, jeżeli będziesz jej mądrze używał. Zwracaj uwagę na limit mocy do wykorzystania, włączaj ją dopiero przed samym atakiem. Po ataku "Hard To Resist Area Attack" Kochamara będzie na chwilę nieodporny na ciosy (081), staraj się to wykorzystać za każdym razem. Gdy pasek zdrowia Kochamary spadnie do pewnego poziomu, ponownie wzniesie się on w powietrze. A Ty ponownie będziesz musiał odpierać jego Deadly Triangle Beam (082). I tak do końca walki. Nie było takie trudne, prawda?

4 - Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
Po pokonaniu bossa wystarczy tylko, że wdrapiesz się na antenę - Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Po pokonaniu bossa wystarczy tylko, że wdrapiesz się na antenę.