Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Psychonauts - poradnik do gry

Psychonauts - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts poradnik Psychonauts

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Book Depository

Wyciągnij podróbkę strzelby i wejdź między innych agentów. Uważaj, snajper może Cię namierzyć. Aby uniknąć jego strzałów (1 strzał = śmierć), używaj tarczy lub niewidzialności. Przedostań się do budynku. Zanim do niego wejdziesz (w drzwiach znajduje się pajęczyna), przejdź na tyły, gdzie znajdziesz bagaż . Wewnątrz budynku wejdź po schodach. Obejrzysz krótki filmik. Pozbieraj fikcje oraz leżący na podłodze kask pilota śmigłowca. Użyj jasnowidzenia, a będziesz mógł rozejrzeć się z helikoptera. Dowiesz się, gdzie jest mleczarz (097), zaś po filmiku zadzwoni telefon. Podnieś słuchawkę (098). Pozwoli Ci ona dostać się do miejsc, w których pracują szpiedzy z telekomunikacji.

1 - The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
Wyposaż się w strzelbę i przejdź przez parking - The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Wyposaż się w strzelbę i przejdź przez parking. Teraz masz dwie możliwości: albo pojechać bezpośrednio do domu mleczarza, albo najpierw odwiedzić poprzedni poziom i dotrzeć ze słuchawką do miejsc, do których wcześniej dotrzeć nie mogłeś. Dzięki temu odszukasz ostatnią porcję fikcji, power-up zwiększający maksymalną pojemność żyć, ostatni sejf i klucz do bagażu , który stoi w garażu jednego z domków. Ja wybrałem oczywiście tą drugą opcję. Po pozbieraniu wspomnianych przedmiotów wróciłem przez kanały. Tak czy inaczej, kolejnym krokiem jest wyposażenie się w słuchawkę i przejażdżka po drutach telefonicznych (zanim wejdziesz na słup, ponownie pochwyci Cię pomniejszy boss, zniszcz go tak jak niegdyś). Znajduje się na nich wiele fikcji - jeżeli chcesz zebrać je wszystkie, musisz przejechać kilka razy. Przeskakuj nad słupami, które będziesz mijał w trakcie jazdy - mogą Cię porazić prądem. Trasa kończy się przy domku mleczarza. Złap unoszące się dookoła fikcje. Do domu nie wejdziesz bez użycia niewidzialności. Uderz w drzwi, włącz niewidzialność i wejdź do środka.

The Den Mother

Czas na walkę z bossem. Tym razem jest to szalona paniusia miotająca niebezpiecznymi przedmiotami. Niezły hardkor. Aby ją pokonać, potrzebujesz w zasadzie tylko trzech umiejętności: tarczy, telekinezy i jasnowidzenia. Na początek Den Mother będzie rzucać na przemian (lub prawie na przemian) "God's Eye" i eksplodującymi pudełkami. Przed ciasteczkami broń się za pomocą tarczy, zaś pudełka chwyć za pomocą telekinezy i rzucaj nimi w Den Mother (099). Po dwóch trafieniach zgaśnie światło. W pobliżu Ciebie pojawi się jedna sztuka "God's Eye", jakimi rzuca w Ciebie Den Mother. Podnieś przedmiot i użyj jasnowidzenia - obejrzysz świat z oczu Den Mother (100). Musisz teraz robić w zasadzie to samo, co wcześniej, czyli tarcza/telekineza. Widok z oczu Den Mother stanowi drobne utrudnienie, ale nie powinno Ci to zbytnio przeszkodzić w osiągnięciu celu. Po pokonaniu bossa obejrzysz filmik i ponownie znajdziesz się w Thorney Towers.

2 - The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
3 - The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry