Uzbrojenie | Project Snowblind poradnik Project: Snowblind
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Poniżej przedstawiam rodzaje broni dostępne w grze, wraz z ich krótkim opisem:
Pistol - standardowe wyposażenie żołnierza, pistolet z tłumikiem. Alternatywny tryb działania tej broni powoduje wystrzelenie małego, wybuchającego pocisku. | |
Carbine - podobnie jak pistolet, karabin znajduje się na standardowym wyposażeniu wojsk. Alternatywnym trybem jest wystrzelenie granatu z doczepionego granatnika. | |
Flechette - w podstawowym trybie działania wystrzeliwuje pociski energetyczne, w trybie alternatywnym w stronę przeciwnika wypuszczana jest gromada dronów, która atakuje najbliższe cele a po ich likwidacji szuka następnych. | |
Shotgun - futurystyczna wersja strzelby, mordercza na bliskich odległościach. W trybie alternatywnym wystrzeliwuje kilka przyczepiających się do powierzchni bomb, które po krótkim czasie eksplodują. | |
H.E.R.F - broń przeznaczona na krótkie dystanse, wystrzeliwująca ładunki EMP, w trybie alternatywnym "pluje" kulą energii, która przyczepia się do wszelkich powierzchni atakując pobliskich wrogów. | |
Sniper Rifle - karabin snajperski z podwójnym przybliżeniem celu. Alternatywny tryb działania polega na wystrzeleniu wirusa, który atakując układ nerwowy celu, powoduje, iż zaczyna on atakować swoich kompanów. | |
Rail Laser - najpotężniejsza broń w grze. W podstawowym trybie wystrzeliwuje silny strumień energii, zdolny przenikać przez ściany, natomiast w trybie alternatywnym w utworzona zostaje ogromna kula plazmy wybuchająca przy zderzeniu. | |
Rocket Launcher - wyrzutnia rakiet, wystrzeliwująca w trybie alternatywnym pociski namierzane (przytrzymanie przycisku powoduje namierzenie celu, puszczenie przycisku odpala rakietę). | |
Mine Launcher - wystrzeliwuje miny odpalane na wciśnięcie przycisku. Alternatywny strzał powoduje umieszczenie miny na podłożu i jej uzbrojenie. |