Rozdział 4 - Interference cz.3 | Project Snowblind poradnik Project: Snowblind
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Po wyjściu na ulicę zostajemy ostrzelani przez wroga (23). Odpowiadamy ogniem i załatwiamy kolejnych przeciwników usiłujących odesłać nas w zaświaty (24).
(23)
| (24)
|
Kierujemy się do drzwi widocznych po lewej stronie (25) i ruszamy schodami w górę. Dochodzimy do okna, za którym widoczne jest przejście do następnego budynku (26).
(25)
| (26)
|
Czeka nas krótka rozprawa z obsługującym działko żołnierzem i ruszamy kolejnymi schodami w dół (27). Likwidujemy czającego się przeciwnika (28).
(27)
| (28)
|
W pomieszczeniu na dole, rozsądnie korzystając z umiejętności spowolnienia czasu, likwidujemy po kolei napastnika (29) oraz hakera (30) - w czym bardzo pomaga wybuchająca beczka.
(29)
| (30)
|
Dostajemy się do komputera (31), dzięki któremu otwieramy pierwszy właz (32) #4 .
(31)
| (32)
|
Wracamy schodami do góry i dzięki karabinowi maszynowemu likwidujemy kilku nękających nas przeciwników (33). Ruszamy kładką do poprzedniego budynku i likwidujemy czekającego na nas snajpera. Kilka serii i do naszej dyspozycji jest karabin snajperski (34).
(33)
| (34)
|
Karabin ten przyda się do likwidacji natrętnego żołnierza strony przeciwnej (35) oraz snajpera (36) dającego się we znaki naszym towarzyszom #1 .
(35)
| (36)
|