Rozdział 4 - Interference cz.2 | Project Snowblind poradnik Project: Snowblind
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Po zapisaniu stanu gry udajemy się na drugi koniec korytarza, gdzie oczekuje nas starszy sierżant Chung (11). Przy jego wydatnej pomocy zdobywamy kolejną umiejętność - tarczę balistyczną, chroniącą nas przed ostrzałem (12).
(11)
| (12)
|
Po krótkiej animacji, czas na dalszy ciąg misji. Ruszamy przez drzwi, które otworzyły się za Chungiem (13). Przechodząc przez kolejne pomieszczenie wychodzimy wprost na schody wiodące w dół, bronione przez 2 żołnierzy (14).
(13)
| (14)
|
Po ich załatwieniu ruszamy schodami, aby na dole pozbyć się kolejnego wroga (15). Rozgrywkę przerywa krótka animacja, w której widzimy, jak przeciwnik obrzuca nas granatem EMP - wynik widać na screenie (16).
(15)
| (16)
|
Po chwilowym zamroczeniu, odzyskujemy świadomość i ruszamy dalej (17). W skrzynkach natykamy się na kolejny Nano Boost (18).
(17)
| (18)
|
Spotykamy się z Changiem i Pitneyem (19), którzy proszą nas o pomoc w odblokowaniu włazu (20) #3 .
(19)
| (20)
|
Niestety, próba otwarcia włazu przy pomocy komputera (21) spełza na niczym, ponieważ w sieci grasują hakerzy wroga torpedujący nasze poczynania. Nie pozostaje nam nic innego tylko wyeliminowanie ich z gry. Wracamy do pomieszczenia, w którym zostaliśmy trafieni granatem EMP i przechodzimy przez otwarte tym razem drzwi (22).
(21)
| (22)
|