Rozdział 6 - Destroy cz.3 | Project Snowblind poradnik Project: Snowblind
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Kontynuujemy naszą misję. W kolejnym korytarzu, zauważamy wieżyczkę strzelniczą (25). Jej działanie możemy zneutralizować w dwojaki sposób - jednym z nich jest pozbycie się kamery, która znajduje się w przeciwległym końcu korytarza (26).
(25)
| (26)
|
Drugi sposób to przejęcie nad niej kontroli przy wykorzystaniu panelu na ścianie i Icepicka (27). Gdy już uporamy się z zagrożeniem, zabieramy z szafek przydatny sprzęt, m.in. amunicja do Icepicka czy granaty gazowe, i udajemy się do drzwi widocznych po prawej stronie (28).
(27)
| (28)
|
Po wejściu do pomieszczenia z drugim działem, nie niepokojeni przez nikogo skręcamy w prawo, na chody prowadzące do góry (29). Ze szczytu schodów "obsługujemy" widoczny na przeciwległej ścianie panel komputerowy (30).
(29)
| (30)
|
Wyłączamy obie kamery oraz przejmujemy kontrolę nad działkiem, które likwiduje obecnych w pomieszczeniu strażników (31). Czas na cięższe argumenty - obok panelu czai się mały mech - wyrzutnia rakiet powinna poradzić sobie z nim w 2 strzałach (32).
(31)
| (32)
|
Chwilę tryumfu odłóżmy jednak na nieco później ponieważ gdy wbiegniemy na piętro, radzę odwrócić się czym prędzej nie zmieniając broni - musimy załatwić drugiego mecha (33). Teraz już nic nie stoi na przeszkodzie, aby udać się do komputera (34).
(33)
| (34)
|