Rozdział 16 - Nightfall cz.2 | Project Snowblind poradnik Project: Snowblind
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Skręcamy w prawo i idziemy korytarzem aż do drabiny, po której wychodzimy na powierzchnię (9). Tutaj zostajemy wzięci w krzyżowy ogień żołnierzy wroga, którym wtórują mechy. Nie zastanawiając się zbytnio, zasiadamy za sterami Hydry (10).
(9)
| (10)
|
Eliminacja wrogów za pomocą hydry jest łatwa, prosta i przyjemna (11). Ruszamy przejazdem w prawo, gdzie czeka nas kolejna konfrontacja z wojskiem wspomaganym przez mechy (12).
(11)
| (12)
|
Po zażartej walce, bezbronny generator pada naszym łupem - należy zniszczyć 4 pomarańczowe części (po 2 z każdej strony generatora) (13) #2 . Wracamy na główny dziedziniec i kierujemy się dalej. Na kolejnym dziedzińcu możemy zasiąść za sterami kolejnej Hydry, jeśli nasz pojazd został już uszkodzony (14).
(13)
| (14)
|
Po walce, możemy zapisać stan gry w przewidzianym do tego celu pomieszczeniu (15). Ruszamy dalej i ponownie natykamy się na opór sporej grupy żołnierzy i mechów (16).
(15)
| (16)
|
Zwycięska walka owocuje dostępem do drugiego generatora, który niszczymy podobnie jak pierwszy (17) #2 . Dzięki zniszczeniu generatorów opada osłona blokująca dostęp do głównego budynku. W krótka animacji widzimy, iż nasza postać samotnie udaje się do ostatecznej konfrontacji #3 .