Rozdział 10 - Infiltrate cz.2 | Project Snowblind poradnik Project: Snowblind
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Idąc dalej możemy zapisać stan gry w pomieszczeniu widocznym po prawej stronie korytarza (13). Wracamy do głównego traktu i posuwamy się powoli do przodu, gdzie widzimy niegroźnego (na razie) mecha (14).
(13)
| (14)
|
Uważając aby nie zauważyli nas strażnicy, wychylamy się zza skrzyń i za pomocą Icepicka dostajemy się do widocznego po drugiej stronie dziedzińca terminalu (15). Kilka ruchów i wyłączamy z gry kamerę oraz przejmujemy kontrolę nad dwoma działkami, które robią czystkę na dziedzińcu (16). Należy uważać na wspomnianego wcześniej mecha, który uaktywnia się w razie alarmu.
(15)
| (16)
|
Wbiegamy na dziedziniec, gdzie pozbywamy się pozostałych przeciwników (17) a następnie ruszamy korytarzem do przodu (18).
(17)
| (18)
|
Skręcamy do pomieszczenia w lewo, gdzie rezyduje jeden żołnierz (19) a następnie bliżej interesujemy się ścianą z komputerem i panelem (20).
(19)
| (20)
|
Za pomocą panelu unieszkodliwiamy kamerę, przejmujemy kontrolę nad działkiem oraz wyłączamy lasery (21), a za pomocą komputera otwieramy wewnętrzne drzwi świątyni (22).
(21)
| (22)
|