Rozdział 12 - Rescue cz.2 | Project Snowblind poradnik Project: Snowblind
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Po drugiej stronie, przy wyjściu z szybu znajdujemy upragnionego mecha (13). Zasiadając za jego sterami wkraczamy na dziedziniec (14).
![]() (13)
| ![]() (14)
|
Tutaj czeka nas kilka walk z pojawiającymi się kolejno falami wrogich żołnierzy (15) i (16).
![]() (15)
| ![]() (16)
|
Następnie kierujemy się w kierunku widocznej w oddali bramy (17) i kontynuujemy marsz alejką. Na jej końcu, po lewej stronie znajduje się kolejne pomieszczenie, w którym możemy zapisać stan gry (18).
![]() (17)
| ![]() (18)
|
Po zapisaniu gry, ponownie obejmujemy kontrolę nad mechem i ruszamy dalej (19). Wychodzimy na mały dziedziniec, gdzie zostajemy zaatakowani przez nieliczne siły wroga (20).
![]() (19)
| ![]() (20)
|
Wysyłamy w zaświaty kolejnych przeciwników i niestety, z żalem musimy zostawić naszego dużego przyjaciela (21). Już na własnych nogach przechodzimy przez drzwi wkraczając na dziedziniec pełen żołnierzy wroga (22) #1 .
![]() (21)
| ![]() (22)
|
Korzystając z umiejętności spowolnienia czasu oraz tarczy nawiązujemy walkę z przeciwnikiem, likwidując zarówno żywych żołnierzy (23) jak i mechy (24).
![]() (23)
| ![]() (24)
|