Rozdział 6 - Destroy cz.4 | Project Snowblind poradnik Project: Snowblind
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Opuszczamy osłony działa (35), jeden granat i staje się ono historią (36) #2 .
![]() (35)
| ![]() (36)
|
Widoczną w drugim końcu pomieszczenia drabiną dostajemy się na dół (37) a następnie przechodzimy do kolejnego korytarza (38).
![]() (37)
| ![]() (38)
|
Na jego końcu znajduje się pomieszczenie, w którym zapisujemy stan gry (39). Po zapisaniu stanu gry wracamy do korytarza, gdzie ponownie korzystamy z szybu wentylacyjnego (40).
![]() (39)
| ![]() (40)
|
Wykorzystując Icepick dobieramy się do panelu komputerowego (41) i wyłączamy bariery w pomieszczeniu, w którym się znajdujemy oraz przejmujemy kontrolę nad działem (42).
![]() (41)
| ![]() (42)
|
Wybiegamy na korytarz, gdzie zwracamy na siebie uwagę pojazdu latającego wroga (43). Następnie wracamy do panelu i za pomocą działa odsyłamy pojazd wroga w niebyt (44).
![]() (43)
| ![]() (44)
|
Kontynuujemy misję, zmierzając przez drzwi widoczne na końcu korytarza do dalszych pomieszczeń (45). Po prawej stronie znajduje się kamera - likwidujemy ją (46).
![]() (45)
| ![]() (46)
|