Rozdział 6 - Destroy cz.4 | Project Snowblind poradnik Project: Snowblind
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Opuszczamy osłony działa (35), jeden granat i staje się ono historią (36) #2 .
(35)
| (36)
|
Widoczną w drugim końcu pomieszczenia drabiną dostajemy się na dół (37) a następnie przechodzimy do kolejnego korytarza (38).
(37)
| (38)
|
Na jego końcu znajduje się pomieszczenie, w którym zapisujemy stan gry (39). Po zapisaniu stanu gry wracamy do korytarza, gdzie ponownie korzystamy z szybu wentylacyjnego (40).
(39)
| (40)
|
Wykorzystując Icepick dobieramy się do panelu komputerowego (41) i wyłączamy bariery w pomieszczeniu, w którym się znajdujemy oraz przejmujemy kontrolę nad działem (42).
(41)
| (42)
|
Wybiegamy na korytarz, gdzie zwracamy na siebie uwagę pojazdu latającego wroga (43). Następnie wracamy do panelu i za pomocą działa odsyłamy pojazd wroga w niebyt (44).
(43)
| (44)
|
Kontynuujemy misję, zmierzając przez drzwi widoczne na końcu korytarza do dalszych pomieszczeń (45). Po prawej stronie znajduje się kamera - likwidujemy ją (46).
(45)
| (46)
|