Podstawy w Prison Architect | Interfejs Prison Architect poradnik
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Podstawy
Interfejs składa się z wielu różnych elementów, rozmieszczonych w strategicznych częściach ekranu. Dostęp do niektórych z nich jest utrudniony, bowiem wymaga odpowiednich inwestycji (w wynalazki biurokratyczne oraz specyficznych urzędników). Zestawienie najważniejszych elementów interfejsu przygotowano poniżej.
1 - lista zadań do wykonania (również grantów);
2 - wskaźnik zagrożenia (działa jeśli zatrudniliśmy szefa straży [Chief];
3 - dzień funkcjonowania więzienia;
4 - posiadane fundusze;
5 - bilans dzienny (działa jeśli posiadamy księgową [Accountant]);
6 - ilość dostępnych strażników;
7 - ilość przetrzymywanych więźniów oraz dostępnych dla nich cel;
8 - aktualna godzina;
9 - aktualny etap reżimu (patrz rozdział: Porządek dnia);
10 - opcje zarządzania czasem gry;
11 - zakładki dotyczące kolejno: fundamentów, materiałów, pomieszczeń, obiektów, obsługi, mediów, biurokracji, rozlokowania, kontrabandy, służb szybkiego reagowania oraz planowania (patrz rozdział: Budowa więzienia i zarządzanie nim).
12 - przetrząśnięcie cel [Shakedown] - nakazuje strażnikom natychmiastowe przeszukanie wszystkich więźniów oraz cel;
12 - zatrzaśnięcie [Lockdown] - przycisk natychmiast zatrzaskujący wszystkie drzwi do cel [Jail Door];
13 - zamknięcie [Bangup] - przycisk odsyłający wszystkich więźniów do ich cel;
14 - Raporty [Reports] (patrz rozdział Raporty);
15 - główny ekran gry.