Max | Klasy postaci | PlanetSide 2 PlanetSide 2 poradnik
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Max
Max to mech bojowy, który zasadniczo posiada dwie główne bronie, a mianowicie (1) ciężką spluwę (zależną od frakcji), która jest zamontowane w jego lewej ręce oraz (2) wyrzutnię mini pocisków, umiejscowioną w prawej (domyślna konfiguracja). Pod klawiszem F znajduję się jego specjalna umiejętność, a mianowicie szarża.
Cenne wskazówki
Ta śmiercionośna maszyna posługuje się szybkostrzelnym działkiem ręcznym, a chciałoby się rzec, że zmniejszoną wersją miniguna oraz wyrzutnią rakiet. Co istotne potrafi prowadzić ostrzał w tym samym momencie z obu dostępnych broni. Czyni to z niego niezwykle zabójczą klasę postaci, dlatego też została ona w przemyślany sposób ograniczona. Aby jednorazowo wcielić się w Max'a, należy wydać 350 punktów Resource Infantry (Zasobów Piechoty), o których szerzej później. Ponowne wybranie tej postaci możliwe jest jedynie po odczekaniu konkretnego czasu (10 minut) i uiszczeniu kolejnej zapłaty. Zamiast noża jest w posiadaniu własnej piąchy, które szczerze powiedziawszy wcale nie wyrządza o wiele mniejszych szkód.
Specjalna umiejętność mecha rozpędza go na krótką chwilę do dosyć dużej szybkości, co dobrze sprawdza się w przypadku ucieczek i pościgów. Jest nadzwyczaj przydatna, ponieważ Max z natury jest bardzo powolną jednostką, która z włączoną opcją biegu stopniowo przyspiesza dopiero w miarę stawiania kolejnych kroków. Posiada również możliwość wykupienia innych, równie cennych zdolności w sklepie. Jedna z nich to Ammo Storage Canister, czyli opcja zwiększenia maksymalnej ilości amunicji w używanych broniach. Trzecia dostępna umiejętność jest zależna od frakcji, tak więc Max z poszczególnych stronnictw może posiąść całkiem innego skilla. Ten z Terran Republic lokuje się w ziemi, przez co staje się jakoby działkiem, które obraca się pod kątem 180 stopni i bardzo szybko strzela (Lockdown). Mech z New Conglomerate wyjmuje tarcze energetyczną, która pochłania sporo obrażeń (Aegis Shield). Ten z Vanu zaś przez ograniczony czas szybciej się porusza i zadaje więcej obrażeń, jednak kosztem pancerza (ZOE). Warto zaznaczyć, iż mech z racji bycia maszyną, a nie zwykłym człowiekiem, może zostać uleczony jedynie przez mechanika (nie dotyczy to opcji wskrzeszania, którą dokonuje w dalszym ciągu medyk). Jako że zasadniczo nie posiada on pancerza, a dwa paski zdrowia, to mechanik może odnawiać mu oba jeden po drugim. Ponadto nie jest on w stanie korzystać z żadnych dostępnych w grze pojazdów lądowych jak i maszyn lotniczych. Mowa tutaj zarówno o kierowaniu nimi jak i byciu zwykłym pasażerem bądź operatorem działka.
Powyższą wiedzę można również z powodzeniem wykorzystać przeciwko mechom, aby skutecznie niweczyć ich posunięcia i w rezultacie nie dać się zabić (z naciskiem na to ostatnie).