Interface rozgrywki | Ogólne założenia rozgrywki | PlanetSide 2 PlanetSide 2 poradnik Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019 1010 Następna Ogólne założenia rozgrywki Mapa świata Poprzednia Ogólne założenia rozgrywki Cel przewodni gry Postać gracza – Żołnierz kierowany przez gracza. Sojusznik – Sojuszniczy żołnierz, którym kieruje inny gracz. Wróg – Nieprzyjaciel bądź pojazd przez niego kierowany. Nazwa obszaru – Dokładna nazwa terytorium, na którym aktualnie znajduje się gracz. Wskaźnik punktów certyfikacji i doświadczenia – Aktualna ilość punktów certyfikacji oraz procentu zdobytego doświadczenia. Minimapa – Podręczna minimapa, która pokazuje obszar w pobliżu gracza. Wskaźniki zdrowia oraz pancerzu – Aktualny wskaźnik poziomu zdrowia oraz pancerzu. Warto zaznaczyć fakt, iż pancerz regeneruje się samoistnie, natomiast zdrowie wymaga specjalistycznego leczenia. Granaty – Aktualna liczba posiadanych granatów Amunicja i poziom specjalnej umiejętności – Aktualny stan amunicji oraz poziomu załadowania specjalnej umiejętności. Znacznik obiektu – Znacznik, który reprezentuje istotny obiekt na mapie oraz pokazuje odległość, która dzieli od niego gracza. Alert – Informacja na temat ewentualnego alertu (zdarzenia). Interface rozgrywkiWłaściwa rozgrywka w PlanetSide 2 odbywa się w perspektywie pierwsze osoby, gdy kierujemy poczynaniami sterowanego przez nas żołnierza (wyjątek stanowią pojazdy oraz samoloty, w których panuje dowolność trybu kamery). W niniejszym rozdziale możesz dokładnie przyjrzeć się interfejsowi gry. Każdy jego element został oznaczony odpowiednim symbolem i opisany w czytelny sposób, tak aby żaden z początkujących graczy nie miał problemów ze swobodnym rozpoczęciem zabawy. Następna Ogólne założenia rozgrywki Mapa świata Poprzednia Ogólne założenia rozgrywki Cel przewodni gry