Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

PlanetSide 2 - poradnik do gry

PlanetSide 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 PlanetSide 2 poradnik

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Implanty

Co by tu sobie ulepszyć... - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry
Co by tu sobie ulepszyć...

Implanty to najkrócej mówiąc specjalne modyfikacje, które zapewniają graczom konkretne bonusy związane z parametrami postaci czy też ułatwiające rozgrywkę w niektórych aspektach (można używać tylko jednego w tym samym czasie). Dzielą się ogólnie na trzy odrębne grupy, które różnią się od siebie na dwa sposoby. Po pierwsze znajdujące się w nich egzemplarze są przydzielone na podstawie zbliżonych właściwości i rodzaju zastosowania, po drugie zaś niektóre z nich działają na zasadzie stopniowania, czyli występują w ulepszonych wersjach w zależności od grupy.

Grupa 1

Grupa 2

Grupa 3

 

1 Enhanced Targeting - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

1 Enhanced Targeting

Pokazuje aktualny poziom życia wszystkich wykrytych jednostek nieprzyjaciela (na starcie każdy posiada ten implant).

1 Battle Hardened - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

1 Battle Hardened

W pewnym stopniu redukuje wahania ekranu, które są wywoływane przez eksplozje, a także pociski.

1 EOD HUD I - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

1 EOD HUD I

Wyświetla na ekranie materiały wybuchowe nieprzyjaciela, które znajdują się w promieniu 10 metrów od naszej aktualnej pozycji.

1 Hold Breath I - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

1 Hold Breath I

Wydłuża wstrzymanie oddechu przy celowaniu u snajpera o 25%.

1 Regeneration I - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

1 Regeneration I

Regeneruje 4% punktów życia na sekundę, gdy postać nie otrzymuje żadnych obrażeń (nie dotyczy jednostek MAX).

1 Safe Landing I - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

1 Safe Landing I

Redukuje obrażenia od upadków (zwyczajne występują dopiero od 20 metrów, śmiertelne zaś od 60). Nie dotyczy jednostek MAX.

2 EOD HUD II - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

2 EOD HUD II

Wyświetla na ekranie materiały wybuchowe nieprzyjaciela, które znajdują się w promieniu 15 metrów od naszej aktualnej pozycji.

2 Hold Breath II - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

2 Hold Breath II

Wydłuża wstrzymanie oddechu przy celowaniu u snajpera o 50%.

2 Marker - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

2 Marker

Automatycznie oznacza przeciwników, którym gracza zadaje obrażenia.

2 Regeneration II - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

2 Regeneration II

Regeneruje 5% punktów życia na sekundę, gdy postać nie otrzymuje żadnych obrażeń (nie dotyczy jednostek MAX).

2 Safe Landing II - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

2 Safe Landing II

Redukuje obrażenia od upadków (zwyczajne występują dopiero od 30 metrów, śmiertelne zaś od 90). Nie dotyczy jednostek MAX.

3 Awareness - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

3 Awareness

Automatycznie oznacza przeciwników, którzy zadadzą postaci obrażenia bądź ją zabiją (nie działa w przypadku, gdy wróg posiada broń z tłumikiem).

3 Clear Vision - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

3 Clear Vision

Redukuje negatywne efekty, które wywołują granaty błyskowe oraz wstrząsowe (nie działa w przypadku jednostek MAX).

3 Counter-Intelligence - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

3 Counter-Intelligence

Informuje gracza o fakcie zaznaczenia przez przeciwnika na mapie (funkcja Q).

3 EMP Shield - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

3 EMP Shield

Chroni użytkownika przed efektami granatów EMP (nie działa w przypadku jednostek MAX).

3 EOD HUD III - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

3 EOD HUD III

Wyświetla na ekranie materiały wybuchowe nieprzyjaciela, które znajdują się w promieniu 20 metrów od naszej aktualnej pozycji.

3 Hold Breath III - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

3 Hold Breath III

Wydłuża wstrzymanie oddechu przy celowaniu u snajpera o 75%.

3 Rangefinder - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

3 Rangefinder

Pokazuje na ekranie odległość od przeciwnika, jeżeli znajduje się on w obrębie 500 metrów.

3 Regeneration III - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

3 Regeneration III

Regeneruje 6,67% punktów życia na sekundę, gdy postać nie otrzymuje żadnych obrażeń (nie dotyczy jednostek MAX).

3 Safe Landing III - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

3 Safe Landing III

Redukuje obrażenia od upadków (zwyczajne występują dopiero od 50 metrów, śmiertelne zaś od 150). Nie dotyczy jednostek MAX.

3 Sensor Shield - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry

3 Sensor Shield

Sprawia, że jednostka piechoty jest całkowicie niewykrywalna dla radarów, a także sensorów ruchu przeciwnika z wyłączeniem momentów, gdy skacze bądź biega sprintem.

Energia

No to doładowujemy! - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry
No to doładowujemy!

Energia to specjalne zasoby, które służą do poprawnego funkcjonowania implantów. W przypadku, gdy jej poziom wynosi 0 gracz nie może aktywnie korzystać z właściwości wybranego implantu. W zależności od grupy, do której należy dany implant w innym stopniu zużywa on energię.

Grupa 1 - 0,5 energii na sekundę.

Grupa 2 - 0,75 energii na sekundę.

Grupa 3 - 1 energia na sekundę.

Energię w formie ładowarki o określonej mocy (Charger z poziomem 800, 3600 bądź 24000) można zdobyć na trzy sposoby. Identycznie pozyskuje się również same implanty. Po 1 możliwe jest zdobycie ich w trakcie rozgrywki w ramach nagrody za jakąś akcję, po 2 można je kupić w sklepie (paczka z 3 bądź 5 implantami - mogą trafić się wymiennie właśnie chargery), po 3 zaś wytworzyć dzięki specjalnej funkcji, która znajduje się w drugiej zakładce po prawej stronie w menu.

Crafting

Ciekawe co z tego wyjdzie. - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry
Ciekawe co z tego wyjdzie.

Twórcy przygotowali dla nas specjalną funkcję craftingową, dzięki której możemy wytworzyć zarówno nowe implanty jak i chargery. Wszystkie operacje odbywają się poprzez odpowiednie połączenie ze sobą kombinacji różnych rodzajów posiadanych implantów, które dadzą nam finalnie losowe implanty bądź chargery.

Zagmatwane przepisy. - Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 - PlanetSide 2 - poradnik do gry
Zagmatwane przepisy.

3 identyczne implanty I poziomu = losowy implant I poziomu.

5 identycznych implantów I poziomu = losowy implant II poziomu.

3 identyczne implanty II poziomu = losowy implant II poziomu.

5 identycznych implantów II poziomu = losowy implant III poziomu.

3 identyczne implanty III poziomu = losowy implant III poziomu.

1 implant I poziomu + 1 implant II poziomu = Charger 3600.

1 implant II poziomu + 1 implant III poziomu = Charger 24000.