Implanty | Postać oraz jej rozwój | PlanetSide 2 PlanetSide 2 poradnik
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Implanty
Implanty to najkrócej mówiąc specjalne modyfikacje, które zapewniają graczom konkretne bonusy związane z parametrami postaci czy też ułatwiające rozgrywkę w niektórych aspektach (można używać tylko jednego w tym samym czasie). Dzielą się ogólnie na trzy odrębne grupy, które różnią się od siebie na dwa sposoby. Po pierwsze znajdujące się w nich egzemplarze są przydzielone na podstawie zbliżonych właściwości i rodzaju zastosowania, po drugie zaś niektóre z nich działają na zasadzie stopniowania, czyli występują w ulepszonych wersjach w zależności od grupy.
Grupa 1
Grupa 2
Grupa 3
1 Enhanced Targeting | Pokazuje aktualny poziom życia wszystkich wykrytych jednostek nieprzyjaciela (na starcie każdy posiada ten implant). | |
1 Battle Hardened | W pewnym stopniu redukuje wahania ekranu, które są wywoływane przez eksplozje, a także pociski. | |
1 EOD HUD I | Wyświetla na ekranie materiały wybuchowe nieprzyjaciela, które znajdują się w promieniu 10 metrów od naszej aktualnej pozycji. | |
1 Hold Breath I | Wydłuża wstrzymanie oddechu przy celowaniu u snajpera o 25%. | |
1 Regeneration I | Regeneruje 4% punktów życia na sekundę, gdy postać nie otrzymuje żadnych obrażeń (nie dotyczy jednostek MAX). | |
1 Safe Landing I | Redukuje obrażenia od upadków (zwyczajne występują dopiero od 20 metrów, śmiertelne zaś od 60). Nie dotyczy jednostek MAX. | |
2 EOD HUD II | Wyświetla na ekranie materiały wybuchowe nieprzyjaciela, które znajdują się w promieniu 15 metrów od naszej aktualnej pozycji. | |
2 Hold Breath II | Wydłuża wstrzymanie oddechu przy celowaniu u snajpera o 50%. | |
2 Marker | Automatycznie oznacza przeciwników, którym gracza zadaje obrażenia. | |
2 Regeneration II | Regeneruje 5% punktów życia na sekundę, gdy postać nie otrzymuje żadnych obrażeń (nie dotyczy jednostek MAX). | |
2 Safe Landing II | Redukuje obrażenia od upadków (zwyczajne występują dopiero od 30 metrów, śmiertelne zaś od 90). Nie dotyczy jednostek MAX. | |
3 Awareness | Automatycznie oznacza przeciwników, którzy zadadzą postaci obrażenia bądź ją zabiją (nie działa w przypadku, gdy wróg posiada broń z tłumikiem). | |
3 Clear Vision | Redukuje negatywne efekty, które wywołują granaty błyskowe oraz wstrząsowe (nie działa w przypadku jednostek MAX). | |
3 Counter-Intelligence | Informuje gracza o fakcie zaznaczenia przez przeciwnika na mapie (funkcja Q). | |
3 EMP Shield | Chroni użytkownika przed efektami granatów EMP (nie działa w przypadku jednostek MAX). | |
3 EOD HUD III | Wyświetla na ekranie materiały wybuchowe nieprzyjaciela, które znajdują się w promieniu 20 metrów od naszej aktualnej pozycji. | |
3 Hold Breath III | Wydłuża wstrzymanie oddechu przy celowaniu u snajpera o 75%. | |
3 Rangefinder | Pokazuje na ekranie odległość od przeciwnika, jeżeli znajduje się on w obrębie 500 metrów. | |
3 Regeneration III | Regeneruje 6,67% punktów życia na sekundę, gdy postać nie otrzymuje żadnych obrażeń (nie dotyczy jednostek MAX). | |
3 Safe Landing III | Redukuje obrażenia od upadków (zwyczajne występują dopiero od 50 metrów, śmiertelne zaś od 150). Nie dotyczy jednostek MAX. | |
3 Sensor Shield | Sprawia, że jednostka piechoty jest całkowicie niewykrywalna dla radarów, a także sensorów ruchu przeciwnika z wyłączeniem momentów, gdy skacze bądź biega sprintem. |
Energia
Energia to specjalne zasoby, które służą do poprawnego funkcjonowania implantów. W przypadku, gdy jej poziom wynosi 0 gracz nie może aktywnie korzystać z właściwości wybranego implantu. W zależności od grupy, do której należy dany implant w innym stopniu zużywa on energię.
Grupa 1 - 0,5 energii na sekundę.
Grupa 2 - 0,75 energii na sekundę.
Grupa 3 - 1 energia na sekundę.
Energię w formie ładowarki o określonej mocy (Charger z poziomem 800, 3600 bądź 24000) można zdobyć na trzy sposoby. Identycznie pozyskuje się również same implanty. Po 1 możliwe jest zdobycie ich w trakcie rozgrywki w ramach nagrody za jakąś akcję, po 2 można je kupić w sklepie (paczka z 3 bądź 5 implantami - mogą trafić się wymiennie właśnie chargery), po 3 zaś wytworzyć dzięki specjalnej funkcji, która znajduje się w drugiej zakładce po prawej stronie w menu.
Crafting
Twórcy przygotowali dla nas specjalną funkcję craftingową, dzięki której możemy wytworzyć zarówno nowe implanty jak i chargery. Wszystkie operacje odbywają się poprzez odpowiednie połączenie ze sobą kombinacji różnych rodzajów posiadanych implantów, które dadzą nam finalnie losowe implanty bądź chargery.
3 identyczne implanty I poziomu = losowy implant I poziomu.
5 identycznych implantów I poziomu = losowy implant II poziomu.
3 identyczne implanty II poziomu = losowy implant II poziomu.
5 identycznych implantów II poziomu = losowy implant III poziomu.
3 identyczne implanty III poziomu = losowy implant III poziomu.
1 implant I poziomu + 1 implant II poziomu = Charger 3600.
1 implant II poziomu + 1 implant III poziomu = Charger 24000.