Klasy postaci i ich zadania | Porady ogólne | PlanetSide 2 PlanetSide 2 poradnik
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Klasy postaci i ich zadania
1. Akcje dywersyjne. Często w przypadkach, gdy linia frontu pozostaje niezmienna, a jednostki wrogich sobie frakcji pozostają na tych samych pozycjach, u wielu osób może pojawić się pomysł zajścia wroga od tyłu. Tego typu akcje dywersyjne mają swoje plusy i minusy. Zaczynając od negatywnych skutków, warto zauważyć, iż dokonanie takiego przedsięwzięcia w pojedynkę jest bardzo trudne do zrealizowania, a zwłaszcza w przypadku, gdy dysponujemy nieodpowiednią klasą postaci. Do tej roli oczywiście najlepiej sprawdziłby się infiltrator (snajper) ze względu na swoją specjalną zdolność oraz broń dalekiego zasięgu, jednak lekki szturmowiec dzięki dużej mobilności nie okazałby się dużo gorszy. Sprawa zmienia się diametralnie w przypadku Maxa, który pomimo dużej siły ognia jest niezwykle powolny, czy też medyka albo inżyniera, których predyspozycje służą przede wszystkim wspomaganiu reszty drużyny. Ponadto w czasie przekradania się na "zaplecze" wroga, co zazwyczaj zajmuje trochę czasu, możemy zostać wykryci przez losowych graczy, czy też osoby, które celowo wyczekują w trudno widocznych miejscach na chojraków naszego pokroju. Niemniej jednak bezbłędne dostanie się do kluczowych stanowisk wroga i zlikwidowanie istotnych celów, np. operatora działka czy paru medyków, pozwoli naszym towarzyszom na wykorzystanie sytuacji i przerwanie obrony nieprzyjaciela. Niestety należy liczyć się z tym, iż bez wprawy oraz większego doświadczenia na początku zdążymy wyeliminować jedynie jednego, dwóch czy może trzech żołnierzy zanim zostaniemy wykryci i zabici. Organizowanie takich akcji w kilka osób jest niewątpliwie dobrym posunięciem, jednak bez komunikacji głosowej sprawne dowodzenie jest nieco utrudnione.
2. Potęga Maxa. W żadnym wypadku nie powinniśmy wdawać się w bezpośrednią wymianę ognia z Maxem. Jest to dodatkowa klasa postaci, a mianowicie opancerzony, kroczący mech bojowy, który z łatwością morduje przeciętnych piechociarzy. Nie ma z nim również szans ciężki szturmowiec, który mimo posiadania karabinu o dużej sile ognia pada równie szybko co medyk, inżynier czy ktokolwiek inny. Tak więc jeśli widzimy już takiego delikwenta, oddalenie się od niego na bezpieczną odległość jest najlepszym posunięcie. Mierzyć się z nim mogą grupy żołnierzy, które skupiają na nim cały swój ostrzał (a zwłaszcza posiadają wyrzutnie rakiet i C4) oraz oczywiście pojazdy i samoloty. Ucieczka przed nim nie jest zbyt dużym wyzwaniem, ponieważ jest to jednostka nadzwyczaj ociężała, która posiada jedynie umiejętność chwilowego przyspieszenia - szarży "z byka". Co prawda Max potrafi rozpędzić się w miarę stawiania kolejnych kroków bez żadnych super zdolności, jednak zajmuję mu to wystarczająco dużo czasu, aby w porę dać dyla.
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie