Misja 9 - Davy Jones' Locker (2) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata poradnik Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Jak się zapewne domyślasz, będziesz musiał skorzystać ze znajdującej się tu liny, tak aby móc przedostać się na wyżej położoną półkę (#1). Po znalezieniu się na pokładzie zniszczonego statku skorzystaj ze schodków i zniszcz skrzynie, dzięki czemu będziesz mógł podnieść drugi wisiorek (#2).
Będziesz tu oczywiście musiał pokonać kilka potworów (#1). Radziłbym się jednak bardziej pilnować, gdyż teren walki jest bardzo ograniczony. Mimo wszystko byłbyś tu w stanie np. zdobyć wymagany mnożnik. Na koniec zajmij się potworem znajdującym się na lewej belce (#2). To właśnie tam będziesz się teraz musiał udać.
Biegnij teraz po szkielecie. Będziesz musiał rozprawić się z pojedynczym truposzakiem. Na szczęście nie jest to miniboss. Wciśnij klawisz akcji, tak aby móc odblokować sobie dalsze przejście (#1). Idź w lewo. Po znalezieniu się na pokładzie statku czeka Cię kolejna dłuższa walka. Podobnie jak wcześniej, to doskonała okazja do zdobycia wymaganego mnożnika (#2).
Po zebraniu wszystkich sakiewek ze złotem i pokonaniu wszystkich stworów skieruj się w lewo. Będziesz musiał skorzystać z kolejnej liny, tak aby przedostać się na maszt (#1). Dotarcie na górę zajmie ci kilka sekund, tak więc uzbrój się w cierpliwość. Podejdź teraz do liny i wciśnij klawisz akcji (#2), tak aby zjechać w stronę niezbadanego fragmentu wraku statku.
W skrzyniach odnajdziesz jedynie złoto, ale warto je zniszczyć, gdyż musisz przecież zaliczyć jeden z subquestów. Podejdź teraz do zaznaczonego przez grę miejsca i wciśnij klawisz akcji (#1). Po zaliczeniu poznanej już interaktywnej scenki ruszaj w stronę Jacka (#2). Po dotarciu na miejsce załączy się nowa scenka przerywnikowa.
Przygotuj się, gdyż za chwilę odzyskasz częściową kontrolę, tym razem nad postacią Jacka. Twoim zadaniem będzie zrzucanie wspinających się na pokład statku truposzaków (#1). Musisz się jednak liczyć z tym, że bohater będzie bardzo powoli przemieszczał się. Nie przejmuj się więc pojedynczymi potworami, stojąc mniej więcej w środku. Będziesz mógł przepuścić maksimum pięć potworów. Teraz czeka Cię mini-gra "Jackanism" (#2). Będzie ona nieco trudniejsza, tak więc dokładnie (i szybko) wykonuj kolejne polecenia.
Po wykonaniu mini-gry po raz kolejny będziesz musiał odpędzać potwory (#1). Zasady nie ulegną tu zmianie. Proponowałbym więc stać w samym środku, tak aby móc dosięgnąć ich najwięcej. Po chwili załączy się nowa scenka przerywnikowa (#2). Zostaniesz przeniesiony w zupełnie nowe miejsce. Do końca misji będziesz też już sterował Jackiem.
Jak już powiedziałem, zaczynasz w zupełnie nowej scenerii. Na początek proponowałbym zniszczyć wszystkie okoliczne skrzynie. To bardzo ważne, gdyż w jednej z górnych skrzyń odnajdziesz trzeci wisiorek (#1). Ruszaj w lewo. Po dotarciu do nowej lokacji rozpraw się z pierwszą grupą potworów (#2). Walki w tej okolicy będą zazwyczaj długie, ale niezbyt wymagające. Nie zapominaj o możliwości niszczenia kolejnych skrzyń.