Misja 12 - Maelstrom - (2) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata poradnik Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Po kilku chwilach otrzymasz ostatnie już wezwanie. Oznacza to, iż będziesz musiał udać się na trzeci statek (#1). Na szczęście nie musisz już wykonywać żadnych dodatkowych czynności, tak więc możesz skupić się na przeciwnikach (#2). Zakładam oczywiście, że dwa zadania związane z atakami bossa masz już zaliczone. Możesz więc spróbować zawalczyć o comboska.
Za kilkadziesiąt sekund walki te dobiegną końca. Załączy się też krótki filmik przerywnikowy (#1). Przed Tobą pierwsza walka z poznanym już w poprzednich walkach bossem. Na szczęście będzie ona zdecydowanie prostsza od tych zadań, z którymi miałeś do czynienia w przeszłości. Większość ataków zakończy się bowiem pomyślnie (#2). Mogą to też być silniejsze uderzenia.
Co pewien czas będziesz też musiał przystępować do dobrze poznanych interaktywnych scenek przerywnikowych (#1). Najczęściej wymagane będzie uderzanie w jeden z klawiszy odpowiedzialnych za atak, choć mogą pojawić się trudniejsze scenki. Po zakończeniu pierwszej fazy pojedynku z bossem załączy się krótki filmik (#2). Jak się zapewne domyślasz, będziesz teraz sterował postacią Jacka.
Taktyka walki właściwie nie ulega żadnym zmianom (#1). W głównej mierze powinieneś opierać się na szybkich atakach, gdyż to one mają największe szanse powodzenie. Ponadto będziesz mógł przeciąć znajdujące się tu dwie liny (#2), dzięki czemu zadasz bossowi poważniejsze obrażenia. W celu przecięcia liny musisz oczywiście wcisnąć klawisz akcji (stojąc obok niej).
Za chwilę pojawi się możliwość przystąpienia do mini-gry "Jackanism" (#1). Nie muszę chyba dodawać, iż powinieneś być maksymalnie skupiony, szczególnie w okolicach szóstego punktu gry. Jeśli jednak radziłeś sobie z poprzednimi zadaniami z tej grupy, także i tu powinieneś zdołać odblokować ukrytą kartę. Ostatnia faza pojedynku z bossem jest już bardzo prosta (#2). Wykonuj standardowe ataki, blokując oczywiście ataki potwora.
Po wygraniu pojedynku z bossem obejrzysz dwa krótkie filmiki przerywnikowe. Bardziej powinna zainteresować cię druga scenka (#1). Pojedynek z Beckettem i jego oddziałami będzie bowiem ostatnim głównym zadaniem, do którego przystąpisz. Na początek zacznij atakować jego ludzi (#2). Jest to doskonała okazja do zdobycia wymaganego przez jeden z subquestów mnożnika. Musisz się jednak śpieszyć.
Ponadto powinieneś zainteresować się dwoma pozostałymi wisiorkami. Znajdziesz je na tym statku (#1; #2). Zerknij na przedstawione poniżej screeny, jeśli chcesz dowiedzieć się, gdzie należy ich szukać. W taki oto sposób zdobędziesz trzeci i czwarty wisiorek. W rezultacie powinieneś zaliczyć wszystkie subquesty lub będziesz się jeszcze musiał postarać o odpowiednie combo.
Możemy przejść do finałowej walki. Jeśli nie chcesz użerać się z nieprzewidzianymi komplikacjami, proponuję podążać zgodnie z prezentowanym opisem. Podobnie jak w jednej z poprzednich misji, w pewnym momencie załączy się animacja ładowania armat (#1). Oznacza to, że masz około dwóch sekund na znalezienie kryjówki. Osobiście radziłbym ukrywać się za dolnymi skrzyniami (#2).