Misja 7 - Pearl Vs Kraken (2) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata poradnik Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Teraz musisz zaczekać na właściwy moment do oddania strzału. Paszcza ośmiornicy musi się znajdować na wprost od armaty. Usłyszysz charakterystyczny ryk. Skorzystaj z armaty (#1), a potwór powinien stracić 30 punktów zdrowia. Ruszaj w prawo. Identycznie będziesz musiał postąpić z drugą armatą (#2). Zacznij więc atakować macki ośmiornicy, stojąc na lewo od armaty.
Musisz oczywiście atakować macki ośmiornicy (#1), tak aby nie mogła ona porwać marynarza. Nie tylko uniemożliwiłoby to wykonanie jednego z subquestów, ale i wydłużyłoby całą walkę. Po zakończeniu operacji przygotowywania armaty do oddania strzału, będziesz oczywiście musiał z niej skorzystać (#2). Ponownie zaczekaj na właściwy moment!
Czynności te będziesz musiał powtórzyć jeszcze tylko jeden raz. Taktyka walki nie ulegnie oczywiście żadnym zmianom. Odpieraj więc ataki potwora, a we właściwym momencie skorzystaj z armaty (#1). Nie będziesz się już też musiał martwić o marynarzy. Po chwili załączy się nowa scenka przerywnikowa, w wyniku której główny bohater wyląduje w nowym miejscu (#2).
Na początek będziesz musiał zniszczyć skrzynię, tak aby móc podnieść ostatni już, czwarty wisiorek (#1). Ruszaj przed siebie. Po chwili załączy się interaktywna scenka przerywnikowa (#2). Nie jest ona zbyt trudna. Ponadto nawet jeśli się pomylisz, będziesz ją mógł bez żadnych problemów powtórzyć.
Ruszaj dalej. Po raz drugi będziesz musiał unikać macek ośmiornicy (#1). Scenka ta niewiele różni się od poprzedniej. Podejdź do oznaczonego przez grę punktu i wciśnij klawisz akcji (#2), dzięki czemu będziesz mógł przejść do ostatniej, najkrótszej części tego etapu.
Tym razem czekają cię dwie interaktywne scenki przerywnikowe. Najpierw wcielisz się w postać Miss Elizabeth, a Twoim zadaniem będzie unikanie ataków ośmiornicy (#1). Następnie, przy użyciu pistoletu Jacka, doprowadzisz do efektownej eksplozji (#2), która będzie równoznaczna z zakończeniem tej stosunkowo krótkiej misji.
Tym razem będziesz musiał wykonać standardową liczbę wyzwań, tj. trzy. Tryb Duelling uaktywni się dopiero po zakończeniu kolejnego poziomu kampanii (plansza Singapore).
Combat Challenge
Założenia misji: Pokonać 30 wrogów w ciągu 4 minut.
Wskazówki: Zadanie to nie jest jakieś szczególnie trudne, choć będziesz musiał oczywiście sprawnie pokonywać pojawiające się w okolicy potwory. Bardzo przydatne okażą się tu też bombki, a to dlatego, iż plansza, na której prowadzisz walki jest bardzo wąska. Wymierzenie w grupę przeciwników okazuje się więc być bardzo proste.
Combo Challenge
Założenia misji: Wykonać Combo x25.
Wskazówki: Na wykonanie zadania masz 3 i pół minuty. Niestety, jest ono stosunkowo trudne. Głównym ograniczeniem jest bardzo małe pole działania. W rezultacie musisz liczyć się z możliwością występowania celnych kontr ze strony przeciwników. Radziłbym koncentrować się głównie na najsilniejszych atakach, tak aby jednocześnie zabijać lub ogłuszać co najmniej dwóch przeciwników.
Loot Challenge
Założenia misji: Uzbierać 400 sztuk złota.
Wskazówki: Na wykonanie tej misji masz 4 minuty. To wystarczająco dużo czasu, tak więc nie będziesz się musiał jakoś specjalnie starać. Także sama mapa jest zdecydowanie większa, dzięki czemu będziesz sobie mógł pozwolić na dość sporą swobodę działania.