Misja 10 - Sea Battle (2) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata poradnik Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
W opisie subquestu wspomniałem też o interaktywnych scenkach, które powinieneś już doskonale znać (#1). Musisz je oczywiście wygrywać, tym bardziej, iż każda taka scenka da ci możliwość pozbawienia bossa około 30-40 punktów zdrowia. Po zakończeniu pierwszej fazy pojedynku wyświetli się krótki filmik przerywnikowy (#2).
UPEWNIJ SIĘ, że trzymasz klawisz bloku, gdyż walka rozpocznie się właściwie bez żadnego ostrzeżenia (#1). W dalszym ciągu musisz czekać na odpowiedni ruch ze strony bossa i kontratakować (#2). Wykorzystaj także interaktywną scenkę, w której powinieneś za kilka chwil wziąć udział.
Przed Tobą kolejny filmik przerywnikowy (#1). Na szczęście w czasie jego trwania nie będziesz musiał wciskać żadnych dodatkowych klawiszy. Znajdziesz się w nowym miejscu. Przystąpisz tu do finałowej części pojedynku z bossem. Właściwie nie powinieneś nic zmieniać. Czekaj na okazję do przeprowadzenia ataku, skutecznie blokując wszystkie uderzenia ze strony bossa. Dodatkowo mógłbyś użyć znajdującego się tu obiektu (#2), choć byłoby to nieco ryzykowne. Atak ten odebrałby jednak przeciwnikowi około 50 punktów zdrowia.
Po wygranej walce będziesz musiał obejrzeć aż dwie scenki przerywnikowe. Ważniejsza będzie ta druga, a to dlatego, iż okręt Sao Fenga zostanie zaatakowany (#1). W rezultacie przystąpisz do kolejnych walk. Zaczynasz na pokładzie okrętu wspomnianego osobnika (#2). Nie przejmuj się pierwszą eksplozją, aczkolwiek na kolejne już będziesz musiał uważać. Zostanie to objaśnione za kilka chwil.
Na razie powinieneś skoncentrować się wyłącznie na zniszczeniu skrzyni, w której znajduje się trzeci wisiorek (#1). Przesuń się teraz w lewo i zacznij atakować potwory. Trzymaj się jednak ukazanego na screenie sektora mapy (#2). Jest to bardzo ważne.
Po chwili załączy się krótka animacja z ostrzału ze strony Flying Dutchmana (#1). Oznacza to, iż masz około dwóch sekund na znalezienie kryjówki. Musisz ustawić się w jednym z miejsc oznaczonych na pomarańczowo (#2). W przeciwnym wypadku straciłbyś wszystkie punkty zdrowia i musiałbyś rozpoczynać zabawę od nowa. Nie skupiaj się więc na eliminacji potworów, gdyż one i tak zginą w wyniku eksplozji. Blokuj ich ataki aż do momentu przeprowadzenia ostrzału.
Operację tę będziesz jeszcze musiał kilka razy powtórzyć. Atakuj więc jedynie pojedyncze stwory (#1), nie oddalając się zbytnio od osłoniętych punktów. Gdy pojawi się animacja ostrzału, uciekaj w bezpieczne miejsce. Dopiero w pewnym momencie rozgrywki załączy się inna scenka przerywnikowa, w wyniku czego znajdziesz się pod pokładem (#2).