Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (2) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata poradnik Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Skieruj się w lewo. Po zniszczeniu kilku skrzyń rozpraw się z kolejną dużą grupą przeciwników (#1). Warto tu wycofywać się w prawo i eliminować te potwory, które za Tobą przybiegną. Jest to szczególnie wskazane jeśli wypełniłeś już cel z mnożnikiem. Po oczyszczeniu terenu podejdź do skrzyni i wciśnij klawisz akcji żeby ją popchnąć (#2).
Na planszy pojawią się nowi wrogowie (#1). Na szczęście tym razem będzie ich nieco mniej, choć powinieneś się oczywiście bardzo pilnować. Po zakończonych walkach ponownie skorzystaj z klawisza akcji (#2), tym razem w celu skorzystania ze znajdującej się tu drabiny. Pozwoli ci to przedostać się na wyższy poziom.
Tradycyjnie już będziesz musiał pokonać kilka potworów (#1). Na szczęście także i ta grupa nie będzie zbyt liczna. Ponadto wiele potworów będziesz mógł zapędzać w róg, tak aby się z nimi łatwiej rozprawić. Teraz proponowałbym zacząć uwalniać znajdujących się tu jeńców (#2). W tym celu podchodź do każdego z czterech przełączników, tak aby go użyć.
Nie wychodź jeszcze z tego pomieszczenia. Skieruj się w prawo i zacznij uderzać deski blokujące przejście do niewielkiej skrytki (#1). Wejdź do środka. Tym razem będziesz musiał niszczyć skrzynie (#2). W większości z nich odnajdziesz sakiewki ze złotem, choć cel ze zdobyciem wymaganego łupu powinieneś mieć już wykonany.
Po zebraniu złota wracaj do pomieszczenia z armatami. Będziesz bowiem musiał skorzystać ze znajdujących się tu schodów, zlokalizowanych na prawo od cel (#1). Na koniec, tradycyjnie już, rozpraw się z kilkoma nowymi przeciwnikami (#2). Potworów tym razem będzie jeszcze mniej, tak więc nie będziesz się musiał namęczyć.
Spróbuj teraz zbliżyć się do prawych drzwi. Załączy się krótka scenka przerywnikowa (#1). Jak się zapewne domyślasz, będziesz się musiał rozprawić z tym minibossem. Stwór ten przede wszystkim doskonale kontratakuje, tak więc często korzystaj z bloku i czekaj na właściwy moment do wyprowadzenia własnego ataku (#2). Mógłbyś też oczywiście użyć bomb czy rewolweru. Takie obiekty musiałbyś jednak mieć na wyposażeniu.