Misja 5 - Tortuga (3) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata poradnik Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Gra pozostawia na szczęście pewien margines błędu, gdyż do składziku będą mogły wejść maksimum dwie osoby. Po udanej akcji wysłuchaj komentarza i odbierz nagrodę (#1). Wracaj do rozwidlenia i wybierz niezbadaną wcześniej odnogę (#2).
Wejdź do budynku. Ze stojącym tu wartownikiem nie musisz rozmawiać. Zamiast tego podejdź do dwóch ostatnich już kobiet (#1), dzięki czemu będziesz mógł zaliczyć kolejny subquest. Waz nie musisz na szczęście niszczyć. Podejdź do zaznaczonego miejsca i wciśnij klawisz akcji (#2). W rezultacie rozpoczniesz bardzo trudny pojedynek z przeważającymi siłami wroga.
Koncentruj się głównie na wykonywaniu ataków specjalnych (#1). Nie możesz też stracić zbyt dużą ilość punktów zdrowia. Przeciwników jest tu niestety całkiem sporo, tak więc musisz uzbroić się w cierpliwość i sukcesywnie ich eliminować. Należy atakować wrogów aż do momentu gdy wyświetlona zostanie krótka scenka przerywnikowa. Możesz już wybiec z budynku (#2). Ruszaj przed siebie.
Po chwili załączy się nieco dłuższy filmik przerywnikowy (#1). Spotkasz Mistress Ching, a także będziesz musiał stoczyć pojedynek z Pirate Lordem. Będzie to pierwszy poważny boss gry, tak więc musisz zachować szczególną ostrożność. Boss ma aż 500 punktów zdrowia, aczkolwiek walka będzie przebiegała w kilku etapach. Na początek musisz udanie blokować jego ciosy, a następnie błyskawicznie kontratakować (#2). Wybieraj szybkie uderzenia (Z), gdyż istnieje szansa, iż aż 3-4 ataki w serii zakończą się powodzeniem.
W kilku miejscach może dojść do zwarcia (#1). Oznacza to, iż będziesz musiał wykonać jakąś dodatkową czynność. Może to być na przykład konieczność rytmicznego wciskania jednego z możliwych przycisków akcji. W kolejnej fazie walki oprócz używania standardowych ataków pojawi się możliwość używania innych obiektów, jak chociażby beczek czy ukazanych na screenie arbuzów (#2). Pozwoli ci to przejść do kolejnej fazy pojedynku.
Przed Tobą dobrze poznana mini-gra - Jackanism (#1). Nie możesz więc się pomylić, aczkolwiek w przypadku przegranej będziesz mógł kontynuować etap. Mini-gra nie jest trudna, choć nie możesz sobie pomylić dwóch możliwych ataków, reprezentowanych przez podobne ikonki. Po chwili znajdziecie się na poręczach (#2). To już ostatnia faza tej walki.
Ponownie próbuj szybkich ataków (#1), gdyż to właśnie one mają największe szanse na powodzenie. Prawdopodobnie będziesz też musiał wybronić się z kolejnego zwarcia. Bossa powinno ci się jednak w końcu pokonać, co zostanie zobrazowane na kolejnym filmiku przerywnikowym (#2). Na szczęście to jeszcze nie koniec tej misji!