Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata poradnik Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Dokładny opis przejścia misji:
Musisz oczywiście zaczekać aż gra wyświetli kolejny filmik przerywnikowy (#1). Jak zapewne zauważyłeś, w okolicy pojawił się Flying Dutchman. Będziesz musiał odeprzeć pierwszy atak, przedostać się na pokład statku-widma oraz odnaleźć wspominany przez bohaterów obiekt. Przygotuj się, gdyż za chwilę odzyskasz kontrolę nad główną postacią (#2). Radziłbym dokładnie przeczytać poniższy opis, szczególnie jeśli planujesz podnieść wisiorek i jednocześnie nie zawalić całej misji.
Gdy tylko ta misja rozpocznie się, zignoruj stwory i zacznij biec w prawo (#1). Będziesz musiał dotrzeć do górnych schodków. Wbiegnij na wyższą część pokładu i zniszcz znajdującą się tu skrzynię. Podnieś pierwszy wisiorek. To było całkiem proste, teraz pora na trudniejszą część. Skieruj się na dół. Zniszcz drugą skrzynię i zbiegnij po dolnych schodkach (#2), tak aby uniknąć potworów, które zaczęły za Tobą podążać.
Musisz wrócić się do punktu startu, a następnie skierować się w okolice lewych górnych schodków (#1). Prawdopodobnie będzie się tam znajdował jeden z potworów, którego zabij. Celem tej misji jest bowiem ochranianie znajdującego się na podwyższeniu Willa. Nie możesz więc dopuścić do tego żeby stwory skorzystały ze schodów, gdyż Will zostałby zabity (#2). Na szczęście będą one podążały wyłącznie w stronę górnych schodków. Dolne są całkowicie bezpieczne.
Teraz musisz w dalszym ciągu pilnować tych schodów (#1). W szczególności uważaj na stwory, które pojawią się w górnej części pokładu. Będą one bowiem podążały w stronę Willa. Nie oddalaj się od schodów, gdyż niektóre stwory pojawią się (znikąd) tuż przy schodach. Po zabiciu około ośmiu potworów załączy się scenka przerywnikowa (#2). Jack pozostanie na statku. Will natomiast uda się na pokład Flying Dutchmana, tak aby przystąpić do głównej części tej misji.
Wykonaj kilka kroków do przodu. Zostaniesz zaatakowany przez nową grupę potworów (#1). Wbrew pozorom, powinno Cię to jednak cieszyć, gdyż jest to DOSKONAŁA okazja do tego żeby uzyskać wymagany przez grę mnożnik (#2). Jak już wcześniej powiedziałem, potwory są wolniejsze, rzadziej blokują i nie musisz się w tak dużym stopniu obawiać kontrataków.
Po załatwieniu stworów zniszcz beczki, a odnajdziesz co najmniej jedną sakiewkę ze złotem. Skorzystaj teraz z armaty (#1), dzięki czemu znajdziesz się na niższym poziomie. Koniecznie skieruj się w prawo i zniszcz beczki, gdyż w jednej z nich ukryty został drugi wisiorek (#2). Obiekt ten należy oczywiście podnieść.