Zadania poboczne w Baterii Durgana | Bateria Durgana M4 poradnik Pillars of Eternity: The White March Part I
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zadania poboczne w Baterii Durgana
Pokuta rybaka (The fisherman's penance)
Zadanie to otrzymasz od Galvino (M8,5) po rozmowie z nim na temat Baterii Durgana. Poprosi cię on abyś zdemaskował niejakiego Grynda.
Idź do Krzepy, poczekaj do nocy (możesz skorzystać z gospody) i wejdź do Rybaczówki (Fishery) (M1,6). Z pojemnika w rogu budynku zabierz Bransoletę Ardy (Arda's Bracelet). Przeczytaj całą historię. Gdy to zrobisz do budynku wejdzie Grynda z towarzyszem. Podczas rozmowy będziesz miał kilka opcji do wyboru:
- Oddając mu bransoletę zyskasz 500 sztuk złota. Tyle samo złota otrzymasz, gdy zażądasz od niego zapłaty za bransoletę. Zadanie zostanie zaliczone.
- Posiadając Stanowczość na poziomie 16 lub Percepcję na 15 możesz uniknąć walki i zatrzymać bransoletę. Musisz teraz wrócić do Galvino. To co mu powiesz nie ma znaczenia dla otrzymanej nagrody: 4 kamieni szlachetnych i dwóch mikstur.
- Wybierając jedną z dwóch ostatnich opcji doprowadzisz do walki, która zresztą nie będzie zbyt trudna. Wróć teraz do Galvino. Nagroda będzie taka sama.
Ten, który uciekł (The one that got away)
Zadanie zostanie automatycznie dodane do twojego dziennika po przyłączeniu do drużyny Diablicy z Caroc (Devil of Caroc). Musisz po prostu uważnie ją obserwować. Podczas przemierzania świata gry zwracaj uwagę na portret Diablicy i rozmawiaj z nią gdy tylko masz możliwość. Najlepiej podczas dialogów wybieraj odpowiedzi, które wymagają jakiś statystyk i podtrzymuj rozmowę tak długo jak to możliwe. Po pewnym czasie zwierzy ci się ona, że chce znaleźć (i zabić) drwala Hermkego.
Aby znaleźć Hermkego musisz udać się do rdzawego lasu. Skieruj się do Gaju drwali (Woodcutter's grove) (M2,12) i porozmawiaj z poszukiwanym mężczyzną. Sięgnij jego duszy. Możesz powiedzieć Diablicy, że to nie on jest odpowiedzialny za pożar domu, wtedy po prostu odejdziecie, a zadanie zostanie zaliczone.
Alternatywne wybory:
Przyznając, że Hermke jest odpowiedzialny za zbrodnie rozpocznie się walka z nim i czterema pozostałymi drwalami. Nie powinni oni stanowić żadnego wyzwania dla twojej drużyny. Znajdziesz przy nich kilkadziesiąt sztuk złota, ale nic poza tym. Zadanie zostanie zaliczone.