Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
PoE White March Part I M4 - Bateria Durgana
PoE White March Part I M4 - Bateria Durgana
Obóz Taragaera
Z Taragaerem możesz pohandlować, posiada on materiały obozowe oraz uzbrojenie.
Chata Galvino
Z budynku tym znajduje się wejście do Warsztaty Galvino (M8). Możesz tam wykonać lub przyjąć zadania: "Samotnik z Białej Marchii", "Pokuta rybaka" oraz "Ten, który uciekł".
Grupa najemników
Grupa kilku najemników z Urthalem na czele. Zaatakują cię automatycznie. Uważaj na magów. Zabierz z ciała Urthala bardzo dobry miecz dwuręczny.
Grota
Zabij wszystkich przeciwników, z północnej ściany zabierz klejnoty z białej adry - zadanie poboczne "Cenne instrumenty".
Karawana
Zabij grupę lagufatów, pozabieraj ze skrzyń artefakty - zadanie poboczne "Solidny ładunek".
Szczelina
Jeśli posiadasz linę z kotwiczką możesz wyciągnąć ze szczeliny mieszkańca wioski. Warunkiem pełnego sukcesu jest posiadanie 18 punktów Kondycji. Od uratowanego otrzymasz 300 sztuk złota.
Obóz Meztli
Pokonaj Meztlę i jej drużynę - zadanie poboczne "Zlecenie: Meztla".
Strażnica baterii
Na górze znajdziesz bardzo dobry łuk. Będziesz mógł z niego skorzystać jeśli posiadasz srebrną strzałę, którą trzeba było wyciągnąć z ciała wilka w lokacji rdzawy las (M2,1). Oba przedmioty połączą się i powstanie łuk Burzowiec.
Zamknięte drzwi
Aby wejść do środka musisz wykonać czynności opisane w zadaniu "Bateria Durgana".
Droga do rdzawego lasu.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Grota
Zabij wszystkich przeciwników, z północnej ściany zabierz klejnoty z białej adry - zadanie poboczne "Cenne instrumenty".
Zamknięta skrzynia - poziom 8.
Zamknięta skrzynia - poziom 9. Uważaj na pułapkę.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Zamknięta skrzynia - poziom 5.
Powiększ mapę

Bateria Durgana (Durgan's Battery) M4 | Bateria Durgana M4 poradnik Pillars of Eternity: The White March Part I

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Ważne obszary na mapie

Obóz Taragaera
Z Taragaerem możesz pohandlować, posiada on materiały obozowe oraz uzbrojenie.

Chata Galvino
Z budynku tym znajduje się wejście do Warsztaty Galvino (M8). Możesz tam wykonać lub przyjąć zadania: "Samotnik z Białej Marchii", "Pokuta rybaka" oraz "Ten, który uciekł".

Grupa najemników
Grupa kilku najemników z Urthalem na czele. Zaatakują cię automatycznie. Uważaj na magów. Zabierz z ciała Urthala bardzo dobry miecz dwuręczny.

Grota
Zabij wszystkich przeciwników, z północnej ściany zabierz klejnoty z białej adry - zadanie poboczne "Cenne instrumenty".

Karawana
Zabij grupę lagufatów, pozabieraj ze skrzyń artefakty - zadanie poboczne "Solidny ładunek".

Szczelina
Jeśli posiadasz linę z kotwiczką możesz wyciągnąć ze szczeliny mieszkańca wioski. Warunkiem pełnego sukcesu jest posiadanie 18 punktów Kondycji. Od uratowanego otrzymasz 300 sztuk złota.

Obóz Meztli
Pokonaj Meztlę i jej drużynę - zadanie poboczne "Zlecenie: Meztla".

Strażnica baterii
Na górze znajdziesz bardzo dobry łuk. Będziesz mógł z niego skorzystać jeśli posiadasz srebrną strzałę, którą trzeba było wyciągnąć z ciała wilka w lokacji rdzawy las (M2,1). Oba przedmioty połączą się i powstanie łuk Burzowiec.

Zamknięte drzwi
Aby wejść do środka musisz wykonać czynności opisane w zadaniu "Bateria Durgana".

Wyjścia z lokacji

M2 – Droga do rdzawego lasu.

Legenda PoE White March Part I M4 - Bateria Durgana

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Bateria Durgana - opis i mapa lokacji

Powyższa mapa przedstawia baterię Durgana (Durgan's battery), lokację położoną na północ od wioski Krzepa. Jest to jedna z najważniejszych lokacji dodatku Biała Marchia (White March), gdyż to tutaj swoje miejsce ma większość zadań z głównego wątku fabularnego. Aby dowiedzieć się jak dokładnie wejść do twierdzy krasnoludów zapoznaj się z opisem zadania bateria Durgana (Durgan's battery). Znajdziesz tutaj także kilka grup silniejszych przeciwników oraz wykonasz kilka zadań pobocznych. Nie zapomnij także zajrzeć do Warsztatu Galvino, gdzie możesz przyjąć nowego towarzysza do swojej drużyny.

Ważne miejsca w Baterii Durgana

2. Chata Galvino (Galvino's cabin)

Ten niewielki budynek prowadzi do sporego warsztatu Galvino (M8). Pełen jest on wrogo nastawionych konstruktów. Wykonasz tam jedno z zadań głównych - Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March). Od Galvino otrzymasz dodatkowo zadanie Pokuta rybaka (The fisherman's penance).

Gdy już spotkasz Galvino będziesz mógł dołączyć do swojej drużyny Diablicę z Caroc (Devil of Caroc).

8. Strażnica baterii (Battery watchtower)

Gdy wejdziesz na górę znajdziesz bardo dobry łuk. Sam w sobie nie będzie on jednak użyteczny. Musisz jeszcze odnaleźć drugą jego część. Znajdziesz ją w rdzawym lesie w ciele rannego wilka (M2,1). Gdy już zdobędziesz oba przedmioty połączą się one w łuk Burzowiec (Stormcaller).

Rodzaje przeciwników i potworów w Baterii Durgana

Jeleń (Stag) - Słaby przeciwnik, który nie zaatakuje cię póki nie podejdziesz naprawdę blisko.

Zgorzkniały duch (Bitter spirit)

Zguba lodu (Ice blight)

Lodowy troll (Ice troll)

Lodowy żuk (Ice beetle)

Mroźny szlam (Frost ooze)

Ogr z urwiska (Crag ogre)

Ogr z urwiska - pieśniarz (Crag ogre chanter)

Ogr z urwiska - kanonier (Crag ogre cannoneer)

Zimowy wilk (Winter wolf)

Lagufat (Lagufaeth)

Lagufat dowódca (Lagufaeth redfin)

Inne ważne informacje związane z Baterią Durgana

Pierwszym krokiem w baterii Durgana powinno być udanie się do chaty Galvino (M4,2) i przyłączenie do drużyny Diablicy z Caroc (Devil of Caroc). Jest to niezwykle ciekawa, ale także i przydatna postać.