Wielka Sala (The Great Hall) M9 | Bateria Durgana M4 poradnik Pillars of Eternity: The White March Part I
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2016
Ważne obszary na mapie
Schody
Wyjście na mury baterii Durgana. Znajdziesz tam kilka cennych przedmiotów.
Zamarznięte postaci
Jeśli zrobisz jedną z poniższych rzeczy otrzymasz kilka cennych przedmiotów, w tym klucz do zbrojowni (03): przyłożenie pochodni, użycie młotka i dłuta, użycie czaru Wachlarz Płomieni, Ognisty promień, Płomień lata, zdolności Szybkie ciosy lub talentu Barbarzyński cios.
Zbrojownia
Możesz się tutaj dostać dzięki kluczowi strażnika (02). Ze skrzyni zabierz sztabę durgańskiego żelaza. Z półki na górze możesz zabrać ostatnią część hełmu z zadania "Refren Garodha".
Drzwi
Dokładny opis otwarcia drzwi znajdziesz w zadaniu "Biała Kuźnia".
Wyjścia z lokacji
M4 – Wyjście do baterii Durgana.
M10 – Schody prowadzące do Kopalni.
Legenda PoE White March Part I M9 - Wielka Sala
Ważne obszary na mapie
Wyjścia z lokacji
Zamknięte drzwi lub skrzynie
Pułapki
Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)
Nowi potencjalni członkowie drużyny
Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)
Wielka Sala - opis i mapa podrzędnej lokacji
Powyższa mapa przedstawia Wielką Salę, czyli pierwsze piętro baterii Durgana. Nie ma tutaj zbyt wielu interesujących rzeczy. Zwracaj jedynie uwagę na pułapki oraz silniejsze grupy przeciwników. Aby dostać się na kolejny, niższy poziom zapoznaj się z opisem zadania Biała Kuźnia (White Forge). Przechadzając się po Wielkiej Sali często będziesz mógł przysłuchać się rozmowom dawnych mieszkańców.
Ważne miejsca w Wielkiej Sali
2. Zamarznięte postaci (Frozen dwarves)
W pomieszczeniu znajdziesz grupę zamarzniętych krasnoludów. Aby zabrać z ich ciał cenne przedmioty musisz ich najpierw rozmrozić. Możesz to zrobić na kilka sposobów:
- Przyłożyć pochodnię;
- Użyć młotka i dłuta;
- Użyć Wachlarza płomieni (Fan of Flames), czaru pierwszego poziomu Maga;
- Użyć Ognistego promienia (Ray of Fire), czaru drugiego poziomu Maga;
- Użyć Płomienia lata (Burst of Summer Flame), czaru drugiego poziomu Druida;
- Użyć Barbarzyńskiego Ciosu (Barbaric Blow), talentu klasowego Barbarzyńcy;
- Użyć Szybkich Ciosów (Swift Strikes), zdolności klasowej Mnicha.
Z ciał otrzymasz między innymi klucz do zbrojowni (M9,3).
3. Zbrojownia (Amory)
Aby dostać się do zbrojowni musisz posiadać odpowiedni klucz. Znajdziesz go przy zamarzniętych krasnoludach (M9,2).
Gdy już znajdziesz się w pomieszczeniu z półki przy północnej ścianie zabierz hełm. Ukończysz tym samym zadanie Refren Garodha (Garodh's chorus).
4. Drzwi
Aby otworzyć drzwi musisz wykonać jedną z poniższych rzeczy:
- Najprostszym rozwiązaniem jest po prostu wybranie jakiejkolwiek opcji i doprowadzenie do walki. Przeciwnicy będą wymagający, ale na tym poziomie powinieneś sobie bez problemu poradzić. Po walce drzwi będą już otwarte.
- Możesz też powiedzieć, że Bractwo Ołowianego Klucza (Leaden Key Brotherhood) poszukuje czegoś w kuźni. Następnie wspomnij o Zoltanie i zostaniesz bez problemów wpuszczonym.
- Posiadając 12 Stanowczości możesz powiedzieć, że to Exandru cię zaprosił. Następnie powiedz, że idziesz się pomodlić do Abydona. Drzwi zostaną otwarte.
- Gdy powiesz, że chcesz poznać sekret Białej Kuźni, tylko się rozglądasz lub, że chcesz zdobyć broń zostaniesz od razu zaatakowany.
Zadania do odblokowania w Wielkiej Sali
Zadanie główne: Biała Kuźnia (The White Forge) - wystarczy, że wejdziesz do Wielkiej Sali.
Rodzaje przeciwników i potworów w Wielkiej Sali
Obrońcy baterii (Battery defenders) - Duchy krasnoludów, które chronią murów twierdzy. Występują w praktycznie wszystkich klasach, od wojowników po strzelców. Przeważnie stoją grupami po 2-3 przeciwników. Nie są zbyt silnymi przeciwnikami.
Zguba lodu (Ice blight)
Zjawa (Shade)