Warsztat Galvino (Galvino's Workshop) M8 | Bateria Durgana M4 poradnik Pillars of Eternity: The White March Part I
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2016
Ważne obszary na mapie
Jadalnia
Na półce z książkami w lewej części pomieszczenia znajdziesz Klucz do gabinetu Galvino (5).
Cela
Możesz ją tworzyć posiadając 10 mechaniki lub też odnajdując Klucz do celi (4).
Laboratorium
Użyj dźwigni w lewej, górnej części pomieszczenia, a następnie tej całkowicie po lewej stronie. Pojawi się Baelsyr, duch którego musisz pokonać. Z pojemnika zabierz następnie pistolet Srogobij.
Zbrojownia
Z skrzyni w rogu znajdziesz klucz do celi (2).
Gabinet Galvino
Porozmawiaj z Galvino na temat wejścia do Baterii Durgana - zadanie "Samotnik z Białej Marchii". Po rozmowie otrzymasz od niego zadanie poboczne "Pokuta rybaka".
Możesz tutaj także przyłączyć do drużyny Diablicę z Caroc. Będziesz musiał jednak zapłacić 700 sztuk złota lub posiadać percepcję na poziomie 12.
Wyjścia z lokacji
M7 – Drabina do Chaty Galvino
Legenda PoE White March Part I M8 - Warsztat Galvino
Ważne obszary na mapie
Wyjścia z lokacji
Zamknięte drzwi lub skrzynie
Pułapki
Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)
Nowi potencjalni członkowie drużyny
Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)
Warsztat Galvino - opis i mapa podrzędnej lokacji
Warsztat Galvino (Galvino's workshop) jest lokacją podrzędną w stosunku do baterii Durgana, a droga do niego prowadzi przez małą lokację chata Galvino (Galvino's cabin). Warsztat jest dosyć dużym zespołem korytarzy oraz pomieszczeń wypełnionych wrogimi nam konstruktami oraz pułapkami. Na końcu drogi spotkamy Galvino - ekscentrycznego animantę od lat żyjącego w cieniu twierdzy krasnoludów. Wykonasz tutaj jedno z głównych zadań - samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) oraz przyłączysz do drużyny Diablicę z Caroc (Devil of Caroc).
Ważne miejsca w Warsztacie Galvino
2. Cela
Aby dostać się do środka potrzebować będziesz 10 punktów Mechaniki lub odpowiedni klucz. Znajduje się on w skrzyni w Zbrojowni (M8,4).
W środku pomieszczenia znajdziesz uszkodzony kontrukt (broken construct). Możesz dać mu 500 sztuk złota, zostawi cię wtedy w spokoju. Gdy przekonasz go aby opuścił pomieszczenie po chwili wybuchnie. Możesz także go zaatakować, jest on dosyć słabym przeciwnikiem. W żadnym z wymienionych przypadków nic nie zyskasz.
3. Laboratorium
W pomieszczeniu znajdziesz pojemnik z duszą oraz kilka dźwigni. Najpierw użyj tej w górnej, lewej części laboratorium, a następnie tej po lewej, przy samym pojemniku. Pojawi się duch Baelsyr, którego będziesz musiał pokonać. Najlepiej wycofać się całą drużyną na jakąś odległość i wyciągnąć go na otwartą przestrzeń, aby każda z naszych postaci mogła atakować i nie blokowała pozostałych. Gdy go pokonasz z pojemnika możesz zabrać dobry pistolet - Srogobij (Fellstroke).
5. Gabinet Galvino
Do gabinetu Galvino dostaniemy się tylko jeśli posiadamy odpowiedni klucz. Znajduje się on na półce z książkami w jadalni (M8,1). Po otwarciu drzwi automatycznie rozpocznie się rozmowa. Niezależnie od naszych wyborów potoczy się tak samo.
Od Galvino otrzymasz zadanie poboczne Pokuta rybaka (The fisherman's penance), a także będziesz mógł przyłączyć do swojej drużyny Diablicę z Caroc (Devil of Caroc). Aby to jednak zrobić będziesz musiał zapłacić 700 sztuk złota lub posiadać Percepcję na poziomie 12.
Zadania do odblokowania w Warsztacie Galvino
Zadanie poboczne: Pokuta rybaka (The fisherman's penance) - Porozmawiaj z Galvino (M8,5);
Zadanie poboczne: Ten, który uciekł (The one that got away) - Przyłącz Diablicę z Caroc (Devil of Caroc) do drużyny (M8,5);
Ważne postacie niezależne w Warsztacie Galvino
Galvino (M8,5) - Animanta, które może pomóc ci w dostaniu się do twierdzy krasnoludów;
Diablica z Caroc (Devil of Caroc) (M8,5) - Dusza zabójczyni zamknięta w mechanicznym ciele. Może dołączyć do twojej drużyny;
Rodzaje przeciwników i potworów w Warsztacie Galvino
Cielesny konstrukt (Flesh Construct)
Niestabilny konstrukt (Unstable construct)
Żelazny konstrukt (Iron construct)
Baelsyr