Rdzawy Las (Russetwood) M2 | Rdzawy Las M2 | PoE The White March Part I poradnik Pillars of Eternity: The White March Part I Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019 1313 Następna Rdzawy Las M2 Górna Pieczara Szepczących Płomieni Poprzednia Krzepa M1 Pozostałe zadania poboczne w Krzepie Ważne obszary na mapieRanny wilkAby uratować wilka i wyciągnąć strzałę musisz spełnić jeden z czterech warunków:- twoja postać jest pieśniarzem- posiadasz stanowczość na poziomie 16- posiadasz czar Zauroczenie bestii (druid)- posiadasz talent ŁapiduchDodatkowo, przynajmniej jedna z twoich postaci musi posiadać umiejętność Przetrwanie na poziomie 7. Opuszczony obózDotknij zagubionej duszy i obejrzyj scenkę. Zabierz spod kamienia mapę. Grupa śnieżnych trolliZnajdziesz tutaj 3 śnieżne trolle oraz towarzyszące im 3 Lagufaty. Jest to bardzo silna grupa przeciwników, zachowaj więc szczególną ostrożność. Z ciał trolli możesz zabrać serce potrzebne do zadania "Cudowna kropelka". Staw w rdzawym lesieMiejsce to związane jest z zadaniem "Żal wart zapamiętania". Aby zanurkować do skrzyni musisz spełnić jeden z dwóch warunków: jedna z twoich postaci musi mieć kondycję na poziomie 16 lub posiadać czar drugiego poziomu maga - Ochrona przeciwko żywiołom. Kapliczka GalawainaMiejsce to związane jest z zadaniem "Przysługa dla łowcy". Grupa bladych elfówGrupa elfów, którzy złapali ogra. Każda opcja dialogowa skutkować będzie rozpoczęciem walki. W późniejszej fazie gry przebywać tu będzie Laenric - zadanie poboczne: "Zlecenie: Laenric". Wilcza jamaW środku znajdziesz bestię, której szukasz w ramach zadania "Przysługa dla łowcy". Obóz myśliwychW skrytce znajdziesz totem myśliwego potrzebny do wykonania zadania "Przysługa dla myśliwego" Obóz łowców niewolnikówOdnalezienie oraz rozmowa z Defalą wiąże się z wykonaniem zadania "Natrętny gość". Grupa nieumarłychGrupa dwóch Fampyrów oraz kilku Darguli. Razem są niezwykle silni. Nie możesz uniknąć walki z nimi, chyba że twój bohater należy do rasy Boski Śmierci. W takiej sytuacji będziesz mógł z nimi porozmawiać, pohandlować oraz przede wszystkim nasłać ich na jedną z grup przeciwników. Pieczara Szepczących PłomieniZnajdziesz tutaj Matronę Beregan - zadanie poboczne "Ogrza Matrona". Gaj drwaliZnajdziesz tutaj Hermkego - zadanie poboczne "Ten, który uciekł". Drwale pojawią się dopiero w określonym momencie zadania. Wyjścia z lokacjiM1 – Droga do Krzepy M4 – Droga do Baterii Durgana M5 – Wejście do Górnej Pieczary Szepczących Płomieni Legenda PoE White March Part I M2 - Rdzawy Las Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Zamknięte drzwi lub skrzynie Pułapki Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.) Rdzawy Las - opis i mapa lokacjiPowyższa mapa przedstawia Rdzawy Las (Russetwood), czyli lokację na zachód od wioski Krzepa. Nie znajdziesz tutaj żadnej osady ani handlarzy, ale za to wykonasz kilka zadań przyjętych jeszcze w odwiedzonej niedawno Krzepie. W rdzawym lesie spotkasz wielu silnych przeciwników, w tym lodowe trolle oraz ogrów, często występujących w dużych grupach. Staraj się więc uważnie poruszać po tym terenie, aby przypadkowo nie zginąć. Optymalny poziom drużyny dla tej lokacji wynosi 10. W północno-wschodniej części mapy znajdziesz przejście do Baterii Durgana. Ważne miejsca w rdzawym lesie1. Ranny wilk Znajdziesz tutaj zranionego wilka, z którym możesz "porozmawiać". Gdy spróbujesz wyciągnąć mu z ciała strzałę zaatakuje cię i będziesz zmuszony go zabić. Tak samo stanie się gdy spróbujesz zostawić go w spokoju. Aby uratować wilka musisz najpierw go uspokoić. Możesz to zrobić spełniając jeden z czterech warunków Twoja postać posiada Stanowczość na poziomie 16;Twoja główna postać jest pieśniarzem;Posiadasz czar Zauroczenie bestii (Charm beast). Jest to zaklęcie pierwszego poziomu klasy druida;Posiadasz talent Łapiduch (Field triage).Dodatkowo, przynajmniej jedna z twoich postaci musi posiadać umiejętność Przetrwanie na poziomie 7. Gdy spełnisz te dwa warunki będziesz mógł spokojnie wyciągnąć z ciała wilka strzałę. Zostanie ona dodana do twojego ekwipunku. 4. Staw w rdzawym lesie Gdy podejdziesz to tego miejsca zobaczysz mężczyznę, który robił coś przy przeręblu, a następnie odszedł. Jest to kapłan znany z zadania Żal wart zapamiętania (Regrets worth trading). Podejdź do dziury. Będziesz musiał w niej zanurkować. Jeśli wybrałeś klasę maga i posiadasz czar drugiego poziomu Osłona przeciwko żywiołom (Bulwark against the elements) powinieneś go teraz użyć. W innym wypadku wyślij do wody postać która posiada Kondycję na co najmniej 16 poziomie. 6. Grupa bladych elfów W miejscu tym spotkasz grupę kilku bladych elfów, którzy uwięzili ogra. Praktycznie każda odpowiedź skutkować będzie rozpoczęciem walki, nawet próba pokojowego odejścia. Podczas pojedynku skupiaj się na eliminowaniu kolejnych elfów, ogra zostaw na sam koniec. Z ciała ich przywódcy możesz zabrać dosyć dobrą szablę Gorzka szrama (Bittercut). 11. Pieczara Szepczących Płomieni Jest to lokacja podrzędna w stosunku do rdzawego lasu i składa się z dwóch poziomów jaskini. Znajdziesz tutaj przede wszystkim Matronę Beregan, która związana jest z zadaniem ogrza matrona (The ogre matron). Na drugim, dolnym poziomie jaskini możesz przyjąć także jedno dodatkowe zadanie refren Garodha (Garodh's chorus) (M6,3). Ważne postacie niezależne w rdzawym lesieSuldrun (M2,7) - Druid uwięziony w ciele wilka; Defala (M2,10) - Przywódczyni łowców niewolników; Rodzaje przeciwników i potworów w rdzawym lesieZguba lodu (Ice blight) - Niezbyt silny przeciwnik, który posiada jednak mocny czar obszarowy. Najczęściej występuje w grupach po 3-4 osobniki. Lodowy troll (Ice troll) - Bardzo silny przeciwnik, zadaje spore obrażenia i posiada dobrą obronę. Może występować w grupach. Lagufat (Lagufaeth) - Niewielki, niegroźny pojedynczo przeciwnik. Troszkę silniejszy niż zwykły Xorip. Może stanowić pewne zagrożenie gdy występuje w dużych grupach lub razem z silniejszymi wrogami. Zgorzkniały duch (Bitter spirit) - Słaby przeciwnik, który posiada jednak dosyć uciążliwą umiejętność, potrafi bowiem stać się nieosiągalnym dla naszych ataków. Należy uważać aby nie zbliżył się za bardzo do naszych postaci magicznych. Żuk lodowy (Ice beetle) - Przeciwnik ten odpowiada mniej więcej żukowi kamiennemu, powinniśmy więc stosować taką samą technikę walki z nim. Na uwagę zasługuje jednak umiejętność, która pozwala mu przewrócić część naszej drużyny. Dobrym rozwiązaniem jest więc utrzymywanie sporych odległości pomiędzy poszczególnymi postaciami. Występuje w sporych grupach. Ogr z urwiska - kanonier (Crag Ogre Cannoneer) Ogr z urwiska (Crag Ogre) Zimowy wilk (Winter wolf) Menpwgra Inne ważne informacje związane z rdzawy lasemJeśli posiadasz drużynę na mniej więcej 8-10 poziomie staraj się przemierzać Rdzawy Las w trybie skradania. Będziesz w stanie uniknąć w ten sposób walki z najsilniejszymi przeciwnikami. Dysponując słabą drużyną unikaj zachodniej części mapy. Znajdują się tam najsilniejsi przeciwnicy. Uważaj zwłaszcza na grupę nieumarłych oraz jaskinię pełną ogrów. Następna Rdzawy Las M2 Górna Pieczara Szepczących Płomieni Poprzednia Krzepa M1 Pozostałe zadania poboczne w Krzepie