Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Szary śpiący (The grey sleeper) - zadanie poboczne | Długie Wodospady M3 poradnik Pillars of Eternity: The White March Part I

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2016

Szary śpiący (The grey sleeper) - zadanie poboczne

Aby rozpocząć zadanie udaj się do krasnoludzkich ruin (M3,6) w długich wodospadach. Znajdziesz tam miecz zaklęty w skale. Możesz go wyciągnąć dowolną postacią, pod warunkiem jednak, że posiada ona 16 punktów Mocy lub jednocześnie 11 punktów Inteligencji oraz 13 Mocy. Najlepiej jak wybierzesz osobę, która używa broni dwuręcznej - wojownika, barbarzyńcę lub paladyna. Gdy tego dokonasz miecz zwiąże się na stałe z właścicielem, a na jego klindze pojawi się wskazówka gdzie musisz się teraz udać.

Uwaga! Póki zadanie jest aktywne, postać musi używać tego miecza. Nie możesz go zmienić na żadną inną broń!

Gdy wrócisz do Cilant Lis będziesz mógł wejść w interakcję z adrową machiną. - Szary śpiący (The grey sleeper) - zadanie poboczne | Długie Wodospady M3 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Gdy wrócisz do Cilant Lis będziesz mógł wejść w interakcję z adrową machiną.

Druga zwrotka wiersza poleci ci poszukać miejsce gdzie spotyka się miedź, adra oraz kamień. Będziesz musiał opuścić Białą Marchię i wrócić do Jelenioborza. Udaj się do jednej z pierwszych lokacji jaką odwiedziłeś podczas gry - Cilant Lis i podejdź do adrowego obeliska. Będziesz mógł wejść z nim w interakcję. Na mieczu pojawi się kolejna zwrotka.

Będąc na cmentarzu nie ma większego znaczenia w którym miejscu rozbijesz obóz. - Szary śpiący (The grey sleeper) - zadanie poboczne | Długie Wodospady M3 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Będąc na cmentarzu nie ma większego znaczenia w którym miejscu rozbijesz obóz.

Tym razem będziesz musiał udać się do Posępnej kniei (Esternwood), która znajduje się na wschód od Złoconej Doliny. Tam skieruj się na cmentarz położony przy północno-zachodniej granicy mapy. Gdy będziesz na samym środku placu po prostu skorzystaj z materiałów obozowych i odpocznij. Po przebudzeniu powinien odezwać się członek drużyny wyposażony w miecz. Pojawi się jednocześnie ostatnia zwrotka wiersza.

Ostatnim zadaniem jest dotknięcie palca adrowego posągu w twojej twierdzy. - Szary śpiący (The grey sleeper) - zadanie poboczne | Długie Wodospady M3 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Ostatnim zadaniem jest dotknięcie palca adrowego posągu w twojej twierdzy.

Musisz odnaleźć adrowe palce. Jedynym miejscem, w którym coś takiego może się znajdować jest twoja twierdza - Caed Nua. Gdy już się tam znajdziesz odszukaj kilka skał wystających z ziemi. Z jedną z nich będziesz mógł wejść w interakcję. Znajduje się ona mniej więcej na samym środku lokacji. Zadanie zostanie zakończone sukcesem. Będziesz mógł już wyjąć miecz z rąk twojej postaci, jednak nadal będzie on możliwy do używania tylko przez tą jedną osobę, która go wyciągnęła ze skały. Po wszystkim ulepszeniach będzie on jednak posiadać bardzo dużo efektów dodatkowych i może być używany aż do samego końca gry.

Szary śpiący jest jednym z najlepszych mieczy dwuręcznych w grze. - Szary śpiący (The grey sleeper) - zadanie poboczne | Długie Wodospady M3 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Szary śpiący jest jednym z najlepszych mieczy dwuręcznych w grze.