Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne | Krzepa M1 poradnik Pillars of Eternity: The White March Part I

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2016

Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne

Zadanie to otrzymasz w trakcie rozmowy z Renengildą (M1,7) w Krzepie. Powinno się to stać podczas wykonywania innego questa - Bateria Durgana (Durgan's battery). Będziesz musiał odszukać Galvino - animantę żyjącego od lat w cieniu twierdzy krasnoludów. Może ci on pomóc w dostaniu się do środka.

Aby odnaleźć Galvino musisz udać się do Baterii Durgana, lokacji na północ od Krzepy. Tam podążaj drogą cały czas na północ, aż natkniesz się na jego chatę (Galvino's cabin) (M4,2). Wejdź do budynku i skorzystaj z klapy w pomieszczeniu po prawej. Wejdziesz do dosyć dużych podziemi. Twoim zadaniem jest dostać się do gabinetu Galvino (M8,5). Nie będzie to jednak takie proste, najlepiej skorzystaj więc z przygotowanej przez nas mapy lokacji, aby uniknąć wszystkich pułapek i odnaleźć klucz (M8,1).

Aby otworzyć drzwi do gabinetu Galvino potrzebujesz odpowiedniego klucza. Znajduje się on na półce z książkami. - Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne | Krzepa M1 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Aby otworzyć drzwi do gabinetu Galvino potrzebujesz odpowiedniego klucza. Znajduje się on na półce z książkami.

Gdy tylko wejdziesz do pomieszczenia, odezwie się do ciebie Galvino. Czeka cię dosyć długa rozmowa. Bez względu na wybierane opcje dialogowe powinna ona toczyć się mniej więcej w podobnym tonie i z podobnymi skutkami. Najpierw dowiesz się jak dostać się do twierdzy krasnoludów, następnie będziesz miał możliwość przyłączenia Diablicy z Caroc (Devil of Caroc) do drużyny, a na końcu otrzymasz od niego zadanie poboczne - Pokuta rybaka (The fisherman's penance).

Podczas rozmowy z Galvino nie zapomnij dołączyć do drużyny Diablicy z Caroc. - Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne | Krzepa M1 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Podczas rozmowy z Galvino nie zapomnij dołączyć do drużyny Diablicy z Caroc.

Od Galvino otrzymasz specjalne urządzenie, które pozwoli ci znaleźć w Krzepie osobę związaną z duchem krasnoluda z Baterii Durgana. Od tego właśnie ducha poznasz odpowiednią inkantację pozwalającą otworzyć drzwi.

Posiadając urządzenie udaj się do Krzepy. Tam musisz odszukać odpowiedniego krasnoluda. Jest nim Taena, którą znajdziesz w jej domu (M1,8). Najprostszym rozwiązaniem jest po prostu sprowokowanie jej do walki, która jest banalnie prosta. Zadanie zostanie zaliczone.

Alternatywne Wybory:

Jeśli nie chcesz zabijać Taeny musisz posiadać Stanowczość na poziomie 17 lub Inteligencję na 16. Przed rozpoczęciem rozmowy warto zrobić szybki zapis, gdyż rozmowa ma wiele różnych zakończeń i jeśli przez przypadek nie chcesz doprowadzić do walki warto mieć możliwość wczytania stanu gry.