Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Piła - poradnik do gry

Piła - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła poradnik Piła

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Tapp

1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry
Odsłuchujemy kasetę z nagraniem #1 , a następnie podążamy drzwiami na wprost - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry

Odsłuchujemy kasetę z nagraniem #1 , a następnie podążamy drzwiami na wprost. Musimy uwolnić ślepca z celi. Oczywiście zaraz po tym jak naciśniemy przycisk - przyjemniaczek rzuci się na nas z pięściami, możemy się więc stosownie do tego wydarzenia przygotować #2 .

2 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry
Dalsza wędrówka prowadzi nas obok kolejnej zamkniętej ofiary #1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry

Dalsza wędrówka prowadzi nas obok kolejnej zamkniętej ofiary #1 . Wymijamy celę i wchodzimy do drewnianych drzwi (uwaga - pułapka) po drugiej stronie pomieszczenia. Przeszukując pokoik natrafiamy na schematy bomby gazowej. Wracamy do korytarza (po drodze zamknięty w celi człek traci głowę). Wdrapujemy się na drabinę przy rusztowaniu #2 . Przechodzimy po kładce.

3 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry
Po prawej mamy bibliotekę (drzwi zabezpieczone pułapką) - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry

Po prawej mamy bibliotekę (drzwi zabezpieczone pułapką). Przeszukując całe pomieszczenie natrafiamy tylko na jedne drzwi które możemy otworzyć gwoździem. W środku znajdziemy schematy bomby wybuchowej. Wycofujemy się do korytarza i sprawdzamy pomieszczenie na jego końcu, po prawej. Wybijamy dziurę w ścianie #1 i przechodzimy przez nią. Przez dziurę w podłodze #2 , spadamy na dół.

4 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry
Odsłuchujemy kasetę z nagraniem i przeszukujemy pomieszczenie - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry

Odsłuchujemy kasetę z nagraniem i przeszukujemy pomieszczenie. Znajdziemy tu 2 szafki ze strzykawkami leczącymi, oraz gablotkę z nabijaną gwoździami pałką #1 . Za zamkniętymi (gwóźdź) drzwiami po prawej mamy natomiast aparaturę służącą do produkcji bomb. Przechodzimy do kolejnego pomieszczenia, oglądamy scenkę i przeszukujemy wszystkie szafki. Natrafiamy na ścianę przez którą możemy się przebić #2 , oraz leżący na podłodze schemat bomby ogłuszającej.

5 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry
Przeciskając się przez wybitą dziurę spotykamy skrzynkogłowego (do potyczki jednak nie dojdzie) - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry

Przeciskając się przez wybitą dziurę spotykamy skrzynkogłowego (do potyczki jednak nie dojdzie). Kiedy dotrzemy do kolejnego pomieszczenia, czym prędzej zamykamy drzwi po prawej prowadzące na zewnątrz #1 . Powinniśmy teraz szybko rozstawić kilka bomb, ponieważ za chwilę zaatakuje nas mocny przeciwnik #2 (otworzy drzwi po drugiej stronie pokoju i wpadnie w pułapkę z linką która nieco go osłabi).

6 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry
Jeśli mamy na to ochotę - możemy przebiec na zewnątrz i wykorzystać w walce również metalową celę #1 będącą pod wysokim napięciem (wystarczy sprowokować przeciwnika do uderzenia w taki sposób, aby wbił sobie broń w ziemię w jej wnętrzu, a następnie włączyć zasilanie) - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry

Jeśli mamy na to ochotę - możemy przebiec na zewnątrz i wykorzystać w walce również metalową celę #1 będącą pod wysokim napięciem (wystarczy sprowokować przeciwnika do uderzenia w taki sposób, aby wbił sobie broń w ziemię w jej wnętrzu, a następnie włączyć zasilanie). Po pokonaniu go wyciągamy z ciała klucz do biblioteki. Jeśli zostaniemy pochwyceni, obudzimy sie w małym pokoiku nieopodal #2 i aby się wydostać będziemy musieli rozwiązywać łamigłówki. Ogółem - nie warto tracić na to czasu. Przeszukując okoliczne pomieszczenia uważamy na liczne pułapki z linkami rozciągniętymi pod drzwiami.

7 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry
Z kluczem w dłoni - ruszamy do biblioteki #1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry

Z kluczem w dłoni - ruszamy do biblioteki #1 . Po krótkiej wiadomości której musimy odsłuchać, do pomieszczenia zostaje wpuszczony gaz. Zaglądamy do pomieszczenia po prawej, z szafki wyciągamy zawór i szybko rozwiązujemy zagadkę układając pierścienie na rurze w sposób następujący #2 . Możemy teraz przejść przez podwójne drzwi na wprost wejścia do biblioteki.

8 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry
Mijamy wymalowane drzwi #1 i skręcamy w prawo - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry

Mijamy wymalowane drzwi #1 i skręcamy w prawo. Odsłuchujemy nagrania i przechodzimy przez otwarte dla nas drzwi. Po wkroczeniu na środek pomieszczenia, załączy się scenka przerywnikowa #2 z której dowiadujemy się, że naszym zadaniem jest odnalezienie ostatniego klucza. Po drugiej stronie dużego pomieszczenia otwarte zostały drzwi którymi musimy przejść.

9 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry
Po kilku krokach trafiamy do pomieszczenia wypełnionego jasnym gazem #1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry

Po kilku krokach trafiamy do pomieszczenia wypełnionego jasnym gazem #1 . Nazwijmy wysokość na której jesteśmy poziomem 1. Korzystając z drabiny po stronie prawej, schodzimy na 0. Kilka kroków dalej - również po prawej (koło walczących przeciwników - ignorujemy ich) wspinamy się po drabinie #2 na poziom 1.

10 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry
Przechodzimy przez kładkę i wdrapujemy się na drabinę prowadzącą na poziom 2 #1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry

Przechodzimy przez kładkę i wdrapujemy się na drabinę prowadzącą na poziom 2 #1 . Stawiamy kilka kroków przed siebie. Po naszej prawej (pod licznikiem czasu), #2 mamy wyjście z pomieszczenia. Wdrapujemy się po schodach na górę.