[Opis przejścia - Melissa] cz. 1 | Piła poradnik Piła
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Melissa
Po kilku krokach będziemy musieli wybrać jedną z dwóch dróg #1 . W tej po lewej będziemy musieli balansować nad przepaścią, przeciskać się w wąskich przejściach unikając przy tym zmiażdżenia, a także rozwiązać łamigłówkę od skrzynki elektrycznej. Droga po prawej jest natomiast dużo przyjemniejsza. Możemy oświetlić sobie drogę zapalniczką, pod warunkiem że nie dotkniemy żadnej z napotkanych na drodze beczek #2 .
Zaczynając od przejścia przez drzwi - idziemy kolejno: w prawo, w lewo, prosto i w lewo. I to by było na tyle - otwarcie drzwi na końcu korytarza #1 zaprowadzi nas w to samo miejsce, w które trafilibyśmy, wybierając drzwi po lewej. Przy łóżku #2 powinniśmy podnieść butelkę z wodą. Możemy tu również zamienić naszą zapalniczkę na latarkę. Kiedy przekroczymy drzwi naprzeciwko łóżka - nastąpi detonacja ładunków.
Wchodzimy schodami na górę. Korytarze doprowadzą nas do pomieszczenia w którym znajdziemy zamkniętą szafkę #1 (w środku strzykawka lecząca). Z kolejnego pokoju zabieramy wszystkie dokumenty i sprawdzamy szafki. W zamkniętej kabinie odszukujemy toaletę, a w niej - tradycyjnie - klucz. Wracamy do schodów i używamy klucza na zamkniętych drzwiach #2 .
Kolejna pułapka. Musimy znaleźć kod otwierający kłódkę, a także złączkę której użyjemy na skrzynce wysokiego napięcia. Numer którego szukamy (435) ukaże się nam wśród bazgrołów na ścianach #1 , kiedy staniemy na jednym z czerwonych puzzli namalowanych na podłodze. Złączkę natomiast znajdziemy w jednej z szafek (losowej). Rozwiązanie elektrycznej łamigłówki #2 kończy wyzwanie i zatrzymuje odliczanie czasu. Wracamy po schodach na górę, jednak zanim otworzą się przed nami drzwi, będziemy musieli przeczekać nagranie wyświetlane w telewizorze.
Wciskamy przycisk #1 w pomieszczeniu które już odwiedziliśmy. Powinien nas w tym momencie zaatakować przeciwnik z kijem bejsbolowym (możemy mu po prostu uciekać, w końcu zabije go mechanizm który ma założony na głowę). Kiedy przeglądniemy po raz wtóry toaletę, otworzy się wyjście i będziemy mogli przejść przez kratę którą otworzyliśmy sobie przyciskiem. W pewnym momencie znajdziemy się w pomieszczeniu w którym zgaśnie światło, jednak nic ważnego poza tym się nie wydarzy. Docieramy do pomieszczenia z makabrycznym fotelem #2 , któremu możemy bliżej się przyjrzeć, oraz przeczytać notatki leżące nieopodal.
Ślady krwi zaprowadzą nas do ciała nieszczęśnika #1 . Wracamy do pokoju z fotelem i wybieramy drugie drzwi. Za chwilę otworzą się przed nami drzwi oznaczone konturami puzzli. Uważamy na szkła na podłodze. Idąc prosto, a następnie w prawo, natrafiamy na delikwenta który strzela sobie w łeb #2 . Nie możemy pozwolić, żeby jego rewolwer się zmarnował. Wchodzimy do pomieszczenia po naszej lewej i czym prędzej zaczynamy przeszukiwać szafki w poszukiwaniu mechanicznego elementu układanki.
Jeśli pasek naszego życia jest niemal pusty - to znak że pora przerwać łamigłówkę (rozpoczynamy ją grzebiąc przy rurze) i wstrzyknąć sobie medykament. Musimy ułożyć kolejne pierścienie w taki #1 sposób. Możemy przebić się przez ścianę do sąsiedniego pokoju, nie znajdziemy w nim jednak niczego ciekawego poza plikiem dokumentów. W małej skrzynce w rogu #2 znajdziemy złączkę której używamy na skrzynce wysokiego napięcia w czerwonym pokoju. Pozostałe pomieszczenia w korytarzu nie skrywają zbyt ciekawych sekretów - jedna pułapka na drzwiach, trochę przedmiotów w szafkach, gdzieś tam wbity w manekina skalpel... .
Majstrowanie w skrzynce wysokiego napięcia skończy się po ułożeniu dobrze nam znanej łamigłówki #1 . Możemy teraz otworzyć przejście za kratami. Teraz przechodzimy nad przepaścią #2 . Po prawej mamy kasetę z nagraniem opowiadającym o trzeciej z ofiar. Schodzimy na dół. Pomieszczenie po stronie lewej zajmuje kilka szafek z przedmiotami (między innymi strzykawka z medykamentem).
Po wyjściu na pole zostajemy zaatakowani przez kolesia z koktajlami Mołotowa #1 . Pozbywamy się go używając rewolweru. Rozbrajamy linkę z pułapką rozciągniętą przy ziemi (między pralką, a schodami). Możemy teraz wspiąć się na górę po żółtej drabinie #2 . Przechodzimy przez dziurę w ścianie uważając jednocześnie na rozsypane w pomieszczeniu szkło.
Po naszej lewej #1 mamy zamknięte drzwi, które otworzymy gwoździem. W środku znajdziemy latarkę (wymienna z zapalniczką), oraz ścianę w której wybijemy dziurę. Po jej drugiej stronie natrafimy na aparaturę z pomocą której przygotujemy bombę ogłuszającą #2 .