[Opis przejścia - Jeff] cz. 1 | Piła poradnik Piła
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Jeff
Zaczynamy od odsłuchania kasety. Jeśli nie mamy lepszej broni - warto zainteresować się toporem #1 leżącym na środku plamy krwi. Wdrapujemy się po schodach. Na górze musimy wygrzebać klucz z beczki z kwasem #2 . Otwieramy nim drzwi prowadzące do korytarza w którym Obi postanawia nas opuścić. Schodzimy przez dziurę w podłodze po rusztowaniu.
Przed nami drzwi zamknięte na kłódkę (***) #1 . Po prawej drzwi, które otwieramy "wytrychem". W środku przeszukujemy szafki a następnie otwieramy skrzynkę zabezpieczoną łamigłówką z zębatkami #2 . W jej wnętrzu czekają na nas schematy bomby wybuchowej. Wycofujemy się do pozycji widocznej na #1 i kierujemy nasze kroki w stronę lewą.
Wchodzimy na piętro i przeszukujemy pomieszczenie. Odsłuchujemy taśmę z nagraniem, a następnie schodzimy na dół. Wygląda na to że drzwi po prawej stronie #1 się otworzyły. Zaprowadzą nas do dwóch pomieszczeń. W szafce odszukamy bezpiecznik, którego możemy za chwilę użyć do zastawienia elektrycznej pułapki na przeciwnika #2 . Ruszamy dalej. W biurkach po lewej możemy znaleźć kilka przedmiotów.
Mijamy telewizor powieszony nad kratą #1 . Jeszcze kilka kroków i trafiamy do dużego pomieszczenia z kolumnami #2 . Rozbrajamy pułapkę rozciągniętą między rusztowaniem a fragmentem murka. Wchodzimy na schody.
Przed nami dwie drogi (**) #1 . W praktyce - i tak musimy zwiedzić obie, nie ma więc znaczenia którą z nich wybierzemy. Ja zacząłem od tej po prawej (korytarz "czerwony"). Niebawem natrafimy na drzwi, które otworzymy "wytrychem", szafkę z leczniczą strzykawką i gablotę z rewolwerem (układanka z zębatkami). Nieco dalej czeka na nas rozwinięta w przejściu pułapka z linką #2 . Nieco dalej natrafiamy na układankę elektryczną i skrzynkę wysokiego napięcia. Po jej rozwiązaniu naciskami przycisk który otworzy nam przejście przez kratę.
Powinniśmy się teraz odwrócić i spojrzeć na trzy niebieskie telewizory wyświetlające cyfry #1 . Nieco dalej natrafiamy na telewizory #2 i drzwi z kłódką do której wprowadzamy odkryty kod - 038.
Niebawem powinniśmy dotrzeć do pomieszczenia na środku którego sypie śnieg #1 . Na jego drugim końcu spotkamy przeciwnika rzucającego koktajlami Mołotowa. Idąc w jego stronę uważamy na linkę pułapki rozciągniętej przy podłodze. Zakręcamy zawór na rurze a następnie wchodzimy do pomieszczenia które jeszcze przed momentem było niedostępne z racji uciekającego z rur gazu #2 . Rozbrajamy linkę z pułapką (między kolumną a ścianą) i przeszukujemy szafki.
Drzwi po lewej #1 otworzyć możemy gwoździem. W środku łazienka, a w niej kilka strzykawek mogących służyć za broń, oraz bomba ogłuszająca (z gatunku tych, które możemy ze sobą zabrać). Drzwi po prawej (uwaga - pułapka) zaprowadzą nas natomiast do zamkniętego na klucz pomieszczenia z chłodnią. Jako że klucza nie mamy - zaglądamy do kuchni #2 po prawej. Uważamy na pułapkę z linką rozciągniętą między kolumną a szafką po lewej.
Mijamy niepokojący napis na ścianie i schodzimy na dół zgodnie z krwawą strzałką wskazującą kierunek #1 . Znajdujemy się w pomieszczeniu z konsolką aktywującą szyny przesuwające umieszczone na hakach wieprze #2 . Odkładamy chwilowo na ziemię trzymaną w ręku broń [5], chwytamy leżące nieopodal cegły i ciskamy nimi w sztuki mięsa. Po przemieleniu czterech sztuk, będziemy mogli wyciągnąć klucz z kanału po naszej lewej. Używamy klucza do otwarcia chłodni, którą mijaliśmy nieco wcześniej.
Trafiamy do chłodni i musimy rozwiązać zagadkę przestawiając bramki z mięsem. Stajemy w drzwiach, odwracamy się w lewo i przesuwamy je w sposób pokazany na #1 (zachowując odpowiednią kolejność). Stojąc w drzwiach, odwracamy się w prawo i przestawiamy kolejne bramki #2 . Uwaga - podwójna strzałka, to dwa przesunięcia. Powinniśmy mieć teraz odsłonięte wyjście z pomieszczenia.