[Opis przejścia - Obi] cz. 2 | Piła poradnik Piła
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Z pojemnika #1 wyciągamy dłoń trzymającą klucz. Z szafeczki nieopodal - strzykawkę leczącą. Możliwe że zaatakuje nas teraz skrzynkogłowy. Powinniśmy spróbować pomóc sobie odkrytymi wcześniej pułapkami (*). Wychodzimy z pomieszczenia i otwieramy drzwi naprzeciwko (uwaga - pułapka). W pomieszczeniu z łóżkami #2 znajdujemy dokumenty. Wychodzimy przez zabarykadowane drzwi po prawej.
Jeśli do tej pory nie spotkaliśmy skrzynkogłowego, zapewne wyskoczy na nas w tym momencie. Wycofujemy się drogą którą przyszliśmy, aż do krwawego napisu #1 , ze którym skręcamy w lewo. Po prawej, naprzeciwko przykutego do ściany ciała #2 , odszukujemy ścianę przez którą możemy się przebić. Po jej drugiej stronie czeka na nas gablotka z rewolwerem (zagadka z zębatkami).
Główny korytarz doprowadza nas do telewizorów #1 . Musimy obejrzeć nagranie zanim będziemy mogli ruszyć dalej. Po kilku krokach trafiamy do zaciemnionego korytarza ze schodami w dół #2 . Drzwi na samym dole otworzą się samoczynnie po kilku sekundach od dotarcia do nich. Tak oto wpadliśmy w kolejną zasadzkę.
Przed nami drzwi #1 , którymi niebawem się wydostaniemy. Odbijamy w prawo, rozbrajamy pułapkę z linką rozciągniętą między pudłami. Przeszukujemy okoliczne szafki i natrafiamy w jednej z nich na złączkę. Używamy jej na skrzynce wysokiego napięcia (w głębi pomieszczenia) i rozwiązujemy łamigłówkę. Wracamy do miejsca #1 i kierujemy się w lewo. Sprawdzamy szafki (kolejna złączka) i zakręcamy zawór #2 . Teraz możemy rozwiązać zagadkę z drugiej skrzynki wysokiego napięcia. Na koniec szybko opuszczamy pomieszczenie wspomnianymi wcześniej drzwiami.
Przy telewizorach #1 tradycyjnie - odczekujemy swoje przed otwarciem drzwi. Powtórka z rozrywki - przed nami drzwi którymi uciekniemy #2 . Po przekroczeniu drzwi, wpadniemy do pomieszczenia z trującym gazem. Szybko przeglądamy kolejne szafki. Znajdziemy złączkę i zawór.
Mamy dwa wyjścia - albo otworzymy kratę #1 gwoździem i zatrzymamy gaz układając pierścienie w odpowiedni sposób #2 , albo gaz zignorujemy i od razu ułożymy zagadkę w skrzynce wysokiego napięcia (tym sposobem oszczędzamy cenny czas).
W pomieszczeniu do którego zaprowadzą nas otwarte drzwi znajdziemy kolejną szafkę ze złączką i następną elektryczną układankę #1 (tym razem niestety - zaawansowaną). Podobnie jak wcześniej - w pewnym stopniu jest ona losowa, więc to co zobaczymy na swoim ekranie może się różnić od pokazanego rozwiązania. Przez pomieszczenie z gazem wracamy do początkowego korytarza i odbijamy w lewą stronę. Przeszukujemy stoły i przebijamy się przez ścianę #2 . Kiedy będziemy się przez nią przeciskać, musimy uważać na wysuwające się cyklicznie płyty które mogą nas zmiażdżyć.
W nowym pomieszczeniu sprawdzamy wszystkie szafki, a następnie bierzemy się za rozwiązanie kolejnej układanki w skrzynce elektrycznej. Również ta jest zaawansowana #1 . Możemy teraz nacisnąć przycisk #2 , co spowoduje otwarcie celi z uzbrojonym przeciwnikiem. Wymijamy go i biegniemy do wspomnianego wcześniej wyjścia z hali (drzwi z zawieszonym nad nimi licznikiem czasu).
W ten oto sposób dotarliśmy do kolejnej kasety #1 z nagraniem którego musimy wysłuchać. W otwartym pomieszczeniu możemy z pomocą pieca spalić #2 znalezioną wcześniej rękę, a następnie wyjąć z popiołów klucz. Używamy go do otwarcia kraty po prawej stronie (za piecem).
Jesteśmy w pomieszczeniu z ofiarą #1 . Przed nami trzy zagadki w postaci układanek z pierścieniami, którymi zazwyczaj odcinaliśmy dopływ trującego gazu. Rozwiązanie pierwszej z nich wygląda następująco #2 .
Druga zagadka to #1 , trzecia natomiast #2 . Kolejna ofiara uratowana.