Wasteland Sanctuary Depths | Zadania główne w Overlord II poradnik Overlord II
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Wasteland Sanctuary Depths
Mapa

Legenda:
Ważne miejsca
1. Pierwsza kapliczka;
2. Siedlisko gnomów;
3. Druga kapliczka;
4. Elfy na platformie;
5. Jeziorko (miejsce, w którym możesz zranić króla salamander);
6. Zatoczka (miejsce, w którym możesz zranić króla salamander);
7. Zatoczka (miejsce, w którym możesz zranić króla salamander).
Artefakty
A. Katalizator zaklęć;
B. Ulepszenie many Overlorda.
Przejścia
P1. Przejście do Wasteland Sanctuary Town.
Opis przejścia
![]() | ![]() |
Gdy winda dotrze na miejsce, wyjdź z niej i idź ze swoim artefaktem do pobliskiej kapliczki [1] . Gdy Miniony postawią artefakt tuż koło niej, użyj magii do naładowania go.
Coś jednak pójdzie nie tak - cała konstrukcja zawali się, a serce wieży zostanie skradzione przez gnomy.
![]() | ![]() |
Przeszukaj okolicę. Znajdziesz tutaj wzmacniacz zaklęć (Spell Catalyst) [A] i teleport.
![]() | ![]() |
Nieco dalej znajdziesz gnomy [2] i serce wieży. Każ Minionom (najlepiej niebieskim) podnieść serce, a na jego miejscu postawić pobliski posąg.

Uwaga! Jeżeli chcesz wykonać zadanie poboczne polegające na wybiciu tysiąca gnomów (Kill a thousand gnomes), podnieś serce, ale nie ruszaj posągu! Zamiast tego stań Overlordem w wodzie. Ogniste gnomy będą próbowały do niego podejść, ale wszystkie zginą w kontakcie z wodą, nabijając Ci licznik zabić. Jest ich tutaj nieskończenie wiele, więc czekając odpowiednio długo wybijesz ich tysiąc.
![]() | ![]() |
Nieco dalej znajdziesz kolejną kapliczkę [3] , przy której trzeba podładować serce wieży. Po raz kolejny wszystko się zawali, a Ty znajdziesz się w otoczonej płomieniami sali.
Będą Cię tu atakować ogniste salamandry. Walcz z nimi tak długo, aż płomienie dookoła zgasną. Zauważ, że salamandry przed śmiercią wybuchają z drobnym opóźnieniem. Staraj się więc nie stać tuż koło nich, gdy je wykańczasz.
![]() | ![]() |
Gdy płomienie zgasną, ruszaj do dalszej części planszy. Tutaj znajdziesz elfy trzymające Twój artefakt [4] . Nie da się do nich dostać, bo stoją na wiszącej w powietrzu platformie. Nieco dalej znajdziesz teleport i dziury Minionów.
![]() | ![]() |
Zauważ, że koło platformy elfów są dwa przyciski. Zorganizuj sobie dużą grupę Minionów (powinieneś ich mieć już 35), najlepiej niech będzie to mieszanina brązowych i niebieskich (wynika to z konieczności zwalczania ognistych salamander, które żyją w tej okolicy). Ustaw kilkunastu na jednym z przycisków, a na drugim sam stań z resztą sługusów. Gdy oba przyciski są wciśnięte, platforma będzie się opuszczać.
Gdy platforma zjedzie na dół, elfy wyjdą do Ciebie. Spuść im lanie, a następnie sam skorzystaj z platformy, by odzyskać artefakt.
![]() | ![]() |
Na górze znajdziesz serce wieży. Każ sługusom przenieść je w pobliże kolejnej kapliczki. Użyj na niej magii.
![]() | ![]() |
Do zabawy dołączy król salamander. Wynoś się stamtąd, korzystając z dziury w podłożu, uważając przy tym na turlającego się przeciwnika. Przejdź koło jeziorka [5] - król salamander zechce Cię zaatakować, ale wpadnie do wody, co go tymczasowo osłabi i pozwoli Ci zadać mu paru bolesnych ciosów.
![]() | ![]() |
Król wyjdzie z wody i uda się w dalszą drogę. Podążaj za nim. Dojdziesz do czegoś w rodzaju toru dla salamander. Po prawej masz przycisk skojarzony z pobliskim mostkiem. Naciśnij go, by mostek nadawał się do użytku. Król salamander będzie się toczył niszcząc go, więc uważaj.
![]() | ![]() |
Przejdź przez mostek, a następnie każ Minionom (najlepiej ognistym) zejść po schodkach i udać się do przycisku odpowiadającego za kolejny mostek na Twojej drodze. Jak widać po obrazkach, można tę sztukę wykonać również samym Overlordem.
![]() | ![]() |
Dalsza droga wiedzie przez mostek zawieszony nad wodą. Naciśnij przycisk, by móc z niego skorzystać. Przejdź na drugą stronę i obserwuj króla salamander - przeciwnik znów wpadnie do pobliskiej zatoczki [6] . Wal go, aż Ci nie ucieknie. Następnie podążaj do dalszej części etapu.
![]() | ![]() |
Dojdziesz do kolejnego teleportu. Ruszaj dalej, wąską ścieżką.
![]() | ![]() |
Przejdź do następnej części etapu uważając na turlającego się króla salamander. Odnajdziesz dziury Minionów - wezwij sobie paru niebieskich. Ruszaj w dalszą drogę, cały czas uważając na przeciwnika. Niedaleko znajdziesz zejście do wody - wyślij niebieskich, by weszli do wody i uszkodzili podest, po którym turla się król salamander.
![]() | ![]() |
Wróg wpadnie do wody [7] i będziesz mógł go ubić - tym razem na dobre. Gdy król rozpadnie się na kawałki, rozwal jego głowę, by odzyskać serce wieży i uzyskać dostęp do pomniejszych salamander. Czerwone Miniony mogą na nich jeździć, co zresztą za chwilę bardzo się przyda.
![]() | ![]() |
By móc kontynuować przygodę, wsadź czerwone Miniony na salamandry (generalnie im więcej, tym lepiej). Musisz nacisnąć przycisk, by uruchomić mostek. Czerwone sługusy mogą się przeturlać po torze umieszczonym po lewej - dzięki temu dostaną się na przycisk. Wykorzystaj to, by przejść do następnej części etapu.
Wysyłaj Miniony na salamandrach przodem, by likwidowały łuczników Imperium. Masz tutaj do czynienia z jednostkami wyposażonymi w wybuchowe strzały. Każde trafienie odbiera mnóstwo energii, więc staraj się eliminować ich jak najszybciej.
Od czasu do czasu na ziemię będą też spadać bomby, ale je akurat łatwo ominąć.
![]() | ![]() |
Koniec końców dojdziesz do ostatniej kapliczki. Podładuj tutaj swój artefakt. Po raz kolejny wszystko się zapadnie.
Znajdziesz tutaj artefakt zwiększający zapas many [B] . Zalecam zanieść go do najbliższego teleportu.
Zanieś serce wieży na początek tego etapu. Droga wiedzie przez terytoria, które już miałeś okazję odwiedzić, z tym że teraz są one zajęte przez żołnierzy Imperium. Staraj się ich eliminować z wykorzystaniem Minionów, najlepiej czerwonych.
![]() | ![]() |
Powinieneś wyjść koło gnomów. Możesz tutaj przetestować, jak Miniony na salamandrach mogą zamykać dziury tych stworzeń. Tak czy inaczej, ruszaj dalej.
By dostać się do początku etapu [P1] , musisz wykorzystać czerwony sługusy na salamandrach. Każ im przeturlać się do przycisku i nacisnąć go. Dalej droga jest prosta - wejdź do windy, by wrócić do Królowej Fay.