Wasteland Sanctuary Depths | Zadania główne w Overlord II poradnik Overlord II
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Wasteland Sanctuary Depths
Mapa
Legenda:
Ważne miejsca
1. Pierwsza kapliczka;
2. Siedlisko gnomów;
3. Druga kapliczka;
4. Elfy na platformie;
5. Jeziorko (miejsce, w którym możesz zranić króla salamander);
6. Zatoczka (miejsce, w którym możesz zranić króla salamander);
7. Zatoczka (miejsce, w którym możesz zranić króla salamander).
Artefakty
A. Katalizator zaklęć;
B. Ulepszenie many Overlorda.
Przejścia
P1. Przejście do Wasteland Sanctuary Town.
Opis przejścia
Gdy winda dotrze na miejsce, wyjdź z niej i idź ze swoim artefaktem do pobliskiej kapliczki [1] . Gdy Miniony postawią artefakt tuż koło niej, użyj magii do naładowania go.
Coś jednak pójdzie nie tak - cała konstrukcja zawali się, a serce wieży zostanie skradzione przez gnomy.
Przeszukaj okolicę. Znajdziesz tutaj wzmacniacz zaklęć (Spell Catalyst) [A] i teleport.
Nieco dalej znajdziesz gnomy [2] i serce wieży. Każ Minionom (najlepiej niebieskim) podnieść serce, a na jego miejscu postawić pobliski posąg.
Uwaga! Jeżeli chcesz wykonać zadanie poboczne polegające na wybiciu tysiąca gnomów (Kill a thousand gnomes), podnieś serce, ale nie ruszaj posągu! Zamiast tego stań Overlordem w wodzie. Ogniste gnomy będą próbowały do niego podejść, ale wszystkie zginą w kontakcie z wodą, nabijając Ci licznik zabić. Jest ich tutaj nieskończenie wiele, więc czekając odpowiednio długo wybijesz ich tysiąc.
Nieco dalej znajdziesz kolejną kapliczkę [3] , przy której trzeba podładować serce wieży. Po raz kolejny wszystko się zawali, a Ty znajdziesz się w otoczonej płomieniami sali.
Będą Cię tu atakować ogniste salamandry. Walcz z nimi tak długo, aż płomienie dookoła zgasną. Zauważ, że salamandry przed śmiercią wybuchają z drobnym opóźnieniem. Staraj się więc nie stać tuż koło nich, gdy je wykańczasz.
Gdy płomienie zgasną, ruszaj do dalszej części planszy. Tutaj znajdziesz elfy trzymające Twój artefakt [4] . Nie da się do nich dostać, bo stoją na wiszącej w powietrzu platformie. Nieco dalej znajdziesz teleport i dziury Minionów.
Zauważ, że koło platformy elfów są dwa przyciski. Zorganizuj sobie dużą grupę Minionów (powinieneś ich mieć już 35), najlepiej niech będzie to mieszanina brązowych i niebieskich (wynika to z konieczności zwalczania ognistych salamander, które żyją w tej okolicy). Ustaw kilkunastu na jednym z przycisków, a na drugim sam stań z resztą sługusów. Gdy oba przyciski są wciśnięte, platforma będzie się opuszczać.
Gdy platforma zjedzie na dół, elfy wyjdą do Ciebie. Spuść im lanie, a następnie sam skorzystaj z platformy, by odzyskać artefakt.
Na górze znajdziesz serce wieży. Każ sługusom przenieść je w pobliże kolejnej kapliczki. Użyj na niej magii.
Do zabawy dołączy król salamander. Wynoś się stamtąd, korzystając z dziury w podłożu, uważając przy tym na turlającego się przeciwnika. Przejdź koło jeziorka [5] - król salamander zechce Cię zaatakować, ale wpadnie do wody, co go tymczasowo osłabi i pozwoli Ci zadać mu paru bolesnych ciosów.
Król wyjdzie z wody i uda się w dalszą drogę. Podążaj za nim. Dojdziesz do czegoś w rodzaju toru dla salamander. Po prawej masz przycisk skojarzony z pobliskim mostkiem. Naciśnij go, by mostek nadawał się do użytku. Król salamander będzie się toczył niszcząc go, więc uważaj.
Przejdź przez mostek, a następnie każ Minionom (najlepiej ognistym) zejść po schodkach i udać się do przycisku odpowiadającego za kolejny mostek na Twojej drodze. Jak widać po obrazkach, można tę sztukę wykonać również samym Overlordem.
Dalsza droga wiedzie przez mostek zawieszony nad wodą. Naciśnij przycisk, by móc z niego skorzystać. Przejdź na drugą stronę i obserwuj króla salamander - przeciwnik znów wpadnie do pobliskiej zatoczki [6] . Wal go, aż Ci nie ucieknie. Następnie podążaj do dalszej części etapu.
Dojdziesz do kolejnego teleportu. Ruszaj dalej, wąską ścieżką.
Przejdź do następnej części etapu uważając na turlającego się króla salamander. Odnajdziesz dziury Minionów - wezwij sobie paru niebieskich. Ruszaj w dalszą drogę, cały czas uważając na przeciwnika. Niedaleko znajdziesz zejście do wody - wyślij niebieskich, by weszli do wody i uszkodzili podest, po którym turla się król salamander.
Wróg wpadnie do wody [7] i będziesz mógł go ubić - tym razem na dobre. Gdy król rozpadnie się na kawałki, rozwal jego głowę, by odzyskać serce wieży i uzyskać dostęp do pomniejszych salamander. Czerwone Miniony mogą na nich jeździć, co zresztą za chwilę bardzo się przyda.
By móc kontynuować przygodę, wsadź czerwone Miniony na salamandry (generalnie im więcej, tym lepiej). Musisz nacisnąć przycisk, by uruchomić mostek. Czerwone sługusy mogą się przeturlać po torze umieszczonym po lewej - dzięki temu dostaną się na przycisk. Wykorzystaj to, by przejść do następnej części etapu.
Wysyłaj Miniony na salamandrach przodem, by likwidowały łuczników Imperium. Masz tutaj do czynienia z jednostkami wyposażonymi w wybuchowe strzały. Każde trafienie odbiera mnóstwo energii, więc staraj się eliminować ich jak najszybciej.
Od czasu do czasu na ziemię będą też spadać bomby, ale je akurat łatwo ominąć.
Koniec końców dojdziesz do ostatniej kapliczki. Podładuj tutaj swój artefakt. Po raz kolejny wszystko się zapadnie.
Znajdziesz tutaj artefakt zwiększający zapas many [B] . Zalecam zanieść go do najbliższego teleportu.
Zanieś serce wieży na początek tego etapu. Droga wiedzie przez terytoria, które już miałeś okazję odwiedzić, z tym że teraz są one zajęte przez żołnierzy Imperium. Staraj się ich eliminować z wykorzystaniem Minionów, najlepiej czerwonych.
Powinieneś wyjść koło gnomów. Możesz tutaj przetestować, jak Miniony na salamandrach mogą zamykać dziury tych stworzeń. Tak czy inaczej, ruszaj dalej.
By dostać się do początku etapu [P1] , musisz wykorzystać czerwony sługusy na salamandrach. Każ im przeturlać się do przycisku i nacisnąć go. Dalej droga jest prosta - wejdź do windy, by wrócić do Królowej Fay.