Empire Harbor | Zadania główne w Overlord II poradnik Overlord II
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Empire Harbor
Mapa
Legenda:
Ważne miejsca
1. Wrota miasta;
2. Fort katapultowy;
3. Kładka;
4. Namiot z ubraniami gwardzistów;
5. Kamień umożliwiający wcielenie się w jednego z Minionów.
Przejścia
P1. Przejście do Nordberg Sanctuary;
P2. Przejście do Nordberg Town.
Opis przejścia
Tę krainę odblokujesz po całkowitym przejęciu kontroli nad Everlight. Nowa kochanka, Juno, da Ci namiary na ziemie Imperium.
Wezwij sobie pięciu czerwonych Minionów, a resztę brązowych. Ruszaj w stronę stałego lądu, likwidując po drodze wartowników Imperium. Napotkasz na swej drodze jeden z oddziałów wroga. Ustaw swoje stworki na molo, a samemu podejdź do wrogów. Gdy zaczną Cię gonić, wracaj do Minionów. Na wąskim molo Imperium nie może stosować swojego szyku obronnego, więc łatwiej będzie Ci walczyć. Gdy legioniści padną, załatw i łuczników, a następnie ruszaj w dalszą drogę.
Dojdziesz do bram miasta [1] . Niestety, są zamknięte. Skręć więc w boczną dróżkę, wiodącą do fortu Imperium [2] .
Na forcie zainstalowano katapultę. Zwróć też uwagę na pobliską blokadę złożoną z kamieni. Podejdź do tejże barykady i poczekaj, aż katapulta wystrzeli w Ciebie kamień. Gdy to nastąpi, odejdź od blokady, by nie dostać kamieniem. Pocisk powinien skruszyć kamienie, otwierając Ci przejście do dalszej części tego etapu.
Tuż za barykadę znajduje się spory głaz, za którym schronisz się przed katapultą. Dalsza droga wiedzie przez mostek, na którym spotkasz kolejny oddział Imperium. Jeżeli podejdziesz do tego oddziału, a następnie szybko się oddalisz, pocisk katapulty powinien trafić właśnie w legionistów. Dwa kamienie eliminują wszystkich wrogów.
Po drugiej stronie mostku znajdziesz pokrętło, które opuszcza kładkę [3] wiodącą do dalszej części etapu. Skorzystaj z niego, a następnie przejdź przez kładkę. Tutaj katapulta już Cię nie sięgnie. Idź naprzód, by aktywować pierwszy w Imperium teleport Overlorda. Niedaleko znajdziesz także artefakt zwiększający liczbę posiadanych sługusów o 5 [A] .
Ruszaj dróżką na południe. Dojdziesz do namiotu, w którym leżą ubrania gwardii Imperium [4] . Przebierz w nie co najmniej 16 brązowych Minionów.
Nieco dalej znajdziesz kamień [5] służący do przejmowania kontroli nad jednym ze sługusów. Wyślij do niego co najmniej szesnastu podwładnych, a następnie użyj magii, by wcielić się w jednego z nich.
Niedaleko znajduje się blokada, a obok niej dziura, z której mogą skorzystać Miniony. Przejdź przez nią, a następnie opuść sobie mostek nieopodal.
Po mostku przejdziesz do tej części planszy, w której już wcześniej byłeś. W przebraniu możesz spokojnie wejść do fortu z katapultą.
Obsadź machinę i rozwal nią zarówno wrota do miasta (po prawej), blokadę przez którą Overlord musiał pozostać w tyle (po lewej), a także nadchodzących żołnierzy Imperium (po środku) - ci ostatni będą się gromadzić przed wejściem do fortu z katapultą.
Gdy zdecydowana większość wrogów padnie trupem, wróć do ciała Overlorda. Zanim przejdziesz przez rozwalone wrota do dalszej części etapu, wykonaj jeszcze dwie rzeczy. Zabierz artefakt [B] z fortu katapultowego do Twojego teleportu. Wzbogacisz w ten sposób kuźnię.
Druga sprawa to wymordowanie owieczek znajdujących się po środku planszy. Wypadnie z nich parę kul życia, mogą Ci się przydać. Udaj się w kierunku miasta [P1] .