Empire Sewers | Zadania główne w Overlord II poradnik Overlord II
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Empire Sewers
Mapa
Legenda:
Ważne miejsca
1. Pokrętło;
2. Przystań i przycisk;
3. Wejście do kanałów;
4. Minigierka zręcznościowa nr 1;
5. Minigierka zręcznościowa nr 2;
6. Duża grupa przeciwników.
Artefakty
A. Katalizator zaklęć.
Przejścia
P1. Przejście do Empire Arena.
Opis przejścia
Wstań, otrzep się z kurzu i ruszaj przed siebie. Po prawej stronie znajdziesz mały budyneczek - rozwal go i skorzystaj ze znajdującego się w środku pokrętła [1] do otwarcia pobliskiej bramy. By móc dostać się do tej bramy, musisz zniszczyć analogiczny budynek po lewej stronie, a następnie przejść po jego gruzach do celu.
Wejdź przez bramę do kanałów. Po drugiej stronie tunelu znajdziesz kolejne pokrętło, kolejne wrota do otwarcia i kolejny typ przeciwnika - żaby. Stworzenia te są dość dobre, jeśli chodzi o zabijanie Minionów. Na szczęście parę ciosów Overlorda wystarczy, by je położyć. Otwórz sobie kolejną bramę i ruszaj przed siebie.
Dojdziesz do czegoś w rodzaju wybrzeża... albo szlamu, nieważne. Rozwalaj budynki, by zrobić sobie przejście na pomost. Będąc na nim wykonany zostanie autozapis gry.
W dole zauważysz przystań i przycisk [2] . Stań na przycisku, by zablokować przepływające barki. Gdy nadpłynie jakaś łódka, zaatakuj ją sługusami. Stojąca w miejscu barka utworzy Ci swego rodzaju mostek, którym przejdziesz do teleportu.
Zauważ, że w wodzie koło teleportu znajduje się artefakt [A] wzmacniający czary. Gdy zdobędziesz niebieskie Miniony, będziesz mógł go wyłowić i umieścić w swojej siedzibie.
Tuż obok teleportu znajdziesz przejście do zalanych wodą jaskiń. Przygotuj sobie mnóstwo brązowych Minionów i ruszaj oczyścić pobliskie jaskinie z kuszników gwardii.
Wybij tu wszystkich, by dojść do barki. Problem w tym, że wciąż nie możesz z barki skorzystać. Muszą ją popchać niebieskie Miniony, a do tych na razie nie masz jeszcze dostępu. Wróć się więc do wyjścia z jaskiń w pobliżu otworzy się krata i zaatakuje Cię mała grupka gwardzistów. Wykończ ich i skorzystaj z pokrętła, by otworzyć wejście do kanałów.
Wejście do kanałów [3] znajdziesz tuż obok wejścia do jaskiń. Musisz zostawić swoje Miniony, bo kanały są częściowo wypełnione wodą.
Przeszukując kanały natkniesz się na dwie grupki gwardzistów. Wykończ je, oczywiście. Istnieje spore ryzyko, że Ci przeciwnicy mocno Cię obiją. Pamiętaj więc, że zawsze możesz wyjść z kanałów i udać się do teleportu. Tam będziesz mógł się uleczyć.
Przeszukaj kanały. Powinieneś znaleźć pojemnik otoczony niebieską aurą - oznacza to niebieskiego Miniona zamkniętego wewnątrz. Rozwal pojemnik, by uwolnić stworka.
Naciśnij przycisk, by otworzyć kratę, za którą znajduje się zejście do wody. Wejdź do wody i otwórz resztę pojemników, by uzyskać więcej Minionów.
Skorzystaj z przejścia między szczebelkami - Twoje sługusy mogą nim przejść i skręcając w prawo dojść do kołowrotka, którym otworzą kolejną kratę.
Dojdziesz do bardzo ciekawego miejsca [4] . Naciskając przycisk na podłodze upuścisz pojemniki. Twoja w tym głowa, aby pojemniki z niebieską aurą (a więc zawierające niebieskie Miniony) spadły w przepaść między żołnierzami Imperium. W ten sposób uzyskaj dodatkowe stworki, po czym każ im udać się na kolejny przycisk. To otworzy następną kratę i będzie można przejść do dalszej części tego etapu.
Następny fragment etapu też jest ciekawy [5] . Masz tutaj przycisk na ziemi i pokrętło nieopodal. Naciskając przycisk sprawiasz, że kleszcze u góry zaciskają się, podnosząc znajdujący się pod nimi przedmiot. Korzystając z pokrętła zmieniasz pozycję kleszczy. Wykorzystaj te mechanizmy do złapania czterech Minionów i zrzucenia ich w przepaść między dwoma widocznymi kładkami. Każde takie działanie kończy się śmiercią spadającego stworka, ale Twoje niebieskie Miniony potrafią wskrzeszać umarłych.
Mając 12 Minionów otwórz kolejną bramę. Za nią znajdziesz pojemniki z kolejnymi niebieskimi sługusami (co więcej, gdy stracisz swoich podopiecznych, pojawią się tu nowe pojemniki).
Koło Ciebie znajduje się zbiornik wodny, zaś po jego drugiej stronie zauważysz oddział gwardzistów. Wykorzystując zdolność Sweep (wciśnięty jednocześnie lewy i prawy przycisk myszy) możesz przejść Minionami między przeciwnikami - nie zorientują się, co jest grane. Skieruj je na przycisk, by otworzyć bramę, która odgradza Cię od pozostałej części etapu.
Przejdź przez tę bramę. Znajdziesz się za plecami wojaków. Przejdź tuż koło nich do dalszej części etapu.
Po raz kolejny wykorzystaj niewidzialność swoich stworków do przemknięcia się między przeciwnikami [6] . Zejście znajdziesz po prawej, natomiast jeżeli się dobrze rozejrzysz, to zobaczysz po lewej wąskie przejście, z którego mogą skorzystać Miniony. Dojdą nim do przycisku, za pomocą którego unicestwią wszystkich wrogów w tej okolicy.
Gdy już wszyscy padną, ruszaj dalej. Na Twojej drodze stanie jeszcze paru gwardzistów, ale nie powinni oni stanowić problemu. Idąc dalej korytarzem wrócisz na drogę, którą tu przyszedłeś. Wyślij Miniony (12) na przycisk, by otworzyć kratę.
Dalej ruszaj do barki - tej, którą wcześniej zostawiłeś z powodu braku niebieskich Minionów. Obsadź ją stworkami i płyń przed siebie [P1] . Po drodze trzeba będzie zejść na ląd i spuścić łom żołnierzowi gwardii, który zablokuje Ci drogę.