Everlight Jungle | Zadania główne w Overlord II poradnik Overlord II
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Everlight Jungle
Mapa
Legenda:
Ważne miejsca
1. Pierwsza gruba rusałka;
2. Jeziorko, przez które tylko Overlord może przejść;
3. Pierwszy przerośnięty miś panda;
4. Zielone Miniony;
5. Grube rusałki;
6. Posąg blokujący przejście.
Artefakty
A. Kamień do kuźni;
B. Kamienny krąg dodający czar o nazwie Halo.
Przejścia
P1. Przejście do etapu Everlight Facility.
Opis przejścia
Ale się porobiło. Przeszukaj pobliskie skrzynki, a następnie uwolnij sługusa uwięzionego w kokonie. Zostaniesz wprawdzie zaatakowany przez pająki, ale nie są one wymagającymi przeciwnikami. Musisz teraz odnaleźć pozostałych Minionów. Droga jest tylko jedna - podążaj nią do dalszej części etapu.
Po drodze zwróć uwagę na schody wiodące do wody. Sługusy tam nie wejdą, ale Overlord tak. Znajdziesz tu sporo złota.
W niektórych miejscach ułatwisz sobie walkę z pająkami jeżeli będziesz niszczyć wielkie, żółto-brązowe kwiaty. Gdy odnajdziesz dziesięciu sługusów, kontynuuj wędrówkę. Trafisz na coś w rodzaju areny, gdzie trzeba będzie stoczyć batalię z dość mocnym wrogiem.
Znajdująca się tutaj grubiutka rusałka [1] blokuje przejście do następnej części etapu. Zabicie jej spowoduje wyłączenie pola siłowego znajdującego się na wrotach. By ją zabić, musisz najpierw walić w podesty, na które będzie ona uciekać. Za każdym razem, gdy zrzucisz ją z podestu, musisz ją trochę obić, wycofać się by nie dostać falą uderzeniową, a na koniec pozbyć się posiłków w postaci pająków i elfów. Potem powtarzasz całą operację od nowa, aż pasek zdrowia rusałki całkowicie się wyczerpie.
Po śmierci rusałki ruszaj dalej. Po drodze dojdziesz do teleportu punktu wzywania Minionów. Zauważysz na swej drodze blokady z oparami trucizny. Bez zielonych sługusów niestety nie uda Ci się ich sforsować. Nieco dalej znajdziesz też kamień [A] , który możesz zanieść do teleportu - przyda się on w kuźni.
Cały czas się rozglądaj. Po prawej stronie powinieneś znaleźć małe jeziorko [2] i ścieżkę po jego drugiej stronie. Zostaw na lądzie swoje stworki, a samemu przejdź przez wodę. Ścieżka wiedzie do siedliska zielonych Minionów, więc warto wybrać się na przechadzkę.
Na drodze napotkasz jednak trzy ogromne misie panda [3] . Staraj się je trzymać przy wąskich przejściach. Dzięki temu nie narazisz się na ich ataki, a samemu będziesz mógł je atakować (Overlord ma niezły zasięg, jak się okazuje). Tylko od nich nie odchodź celem uzupełnienia zdrowia/many, bo miśki też się wówczas zregenerują. Postępuj tak z każdym z trzech misiów, by ostatecznie droga do zielonych stworków stanęła otworem.
Z zielonymi Minionami [4] możesz pozwiedzać północną część planszy i uwolnić pozostałych członków załogi Twojego statku. Na Twojej drodze staną także kolejne grube rusałki [5] - by udostępnić sobie dalszą część etapu, trzeba je będzie pokonać. Postępuj z nimi tak samo, jak w przypadku pierwszej.
Po uwolnieniu pozostałych załogantów, musisz wrócić do teleportu. Żeby to zrobić, będziesz musiał usunąć sobie z drogi pomnik elfów [6] . To żaden problem - sługusy zrobią z nim, co trzeba.
Koło Twojego teleportu znajdują się dwie barykady spowite trucizną. Rozwal obie zielonymi. Za jedną znajdziesz magiczny kamień [B] , który po przeniesieniu do teleportu powiększy Ci zapas many i doda nowy czar. Za drugą znajdziesz przejście do kolejnego etapu [P1] .