Hunting Grounds | Zadania główne w Overlord II poradnik Overlord II
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Hunting Grounds
Mapa
Legenda:
Ważne miejsca
1. Rozpadlina, spotkanie z potworem Yeti;
2. Młode foki;
3. Wilki w klatkach;
4. Młode foki, spotkanie z elfami;
5. Walka z potworem Yeti;
6. Kładka (otwierana od północy).
Przejścia
P1. Przejście do Nordberg Sanctuary;
P2. Przejście do Nordberg Town.
Opis przejścia
Pora stać się Overlordem z krwi i kości. Ruszaj za swoimi sługusami. Gdy dojdziesz do przepaści, zniszcz swoim toporem beczki na pomoście po lewej stronie, a następnie przejdź po tymże pomoście na drugą stronę przepaści.
Rozbijając lód uwolnij potwora Yeti. Następnie wezwij sobie kilka stworów korzystając z pobliskiej dziury.
Zauważ, że Yeti wciąż ma na nodze lód. Każ swoim stworom zaatakować ten głaz. Możesz im także pomóc własnym toporem.
Yeti przeskoczy przez rozpadlinę i zacznie ciskać śniegiem w Twoją stronę [1] . Zniszcz pobliski dźwig, by Miniony mogły podejść do potwora i wygonić go z jaskini.
Po prawej stronie znajdziesz wyjście z jaskini. Skorzystaj z niego, by podążać dalej za Yeti. Dojdziesz do miejsca, w którym przebywają młode foki [2] . Każ swoim sługusom wytępić je wszystkie. Pozostawią one po sobie energię życiową, którą Twoi słudzy powinni zebrać i złożyć u stóp Overlorda.
Ruszaj dalej, nieustannie tępiąc małe zwierzątka (musisz zebrać 30 kul energii życiowych). Nie przejmuj się stworem Yeti siedzącym nieopodal - po przerywniku filmowym, który powinien się w międzyczasie uruchomić, potwór przestanie być problemem, przynajmniej na razie. Ponadto, otworzy się przejście do następnego kawałka etapu.
Po prawej stronie znajdziesz pomost, na którym umieszczono parę skrzynek. Każ sługusom je rozwalić i przynieść znalezione w środku złoto.
Dalsza droga jest dość prosta. Ruszaj nią, wybijając po drodze napotkane zwierzęta. Dojdziesz do siedziby ludzi, w której znajdziesz wilki zamknięte w klatkach [3] . Zniszcz te klatki, zburz igloo, pozabijaj ludzi, a Minionom każ wsiąść na grzbiety wilków.
Dalsza droga wiedzie do przystani. Rozwal kolejne igloo, splądruj cały znajdujący się nad wodą obóz, a następnie wyślij cztery stwory do pokrętła, które znajduje się koło brzegu. Dzięki temu opuścisz zwodzony mostek wiodący do ogromnego stada młodych foczek. Wykończ wszystkie zwierzęta, zabierz ich energię życiową i pokonaj także nadchodzące elfy [4] . Te ostatnie również pozostawią Ci trochę magicznej energii. Zbierz ją.
To miejsce świetnie się nadaje do wykonania zadania pobocznego polegającego na wybiciu setki małych foczek.
Pora się wracać, bo Yeti otwarł przejście do kolejnej części etapu. Dalsza droga również jest prosta i wiedzie przez ludzkie siedziby. Plądruj i morduj wszystko co się rusza, zbierając przy tym pieniądze i wszelkie inne przedmioty, które znajdziesz w skrzyniach, igloo, itd.
Na samym końcu wędrówki znajdziesz przystań i pierwszego bossa do pokonania - potwora Yeti [5] . Gdy do niego podejdziesz, każ swoim stworkom zaatakować go. Ty sam atakuj go od boku, dzięki temu unikniesz jego ataków.
Yeti będzie wskakiwał na łódki zawieszone po lewej i prawej stronie przystani. Za każdym razem, gdy będzie dochodzić do takich sytuacji, podchodzić będą do Ciebie elfy. Swoim Minionom każ niszczyć słupy, na których zawieszona jest łódka z potworem Yeti, a sam zajmij się elfami. Gdy zniszczysz oba słupy, łódź spadnie, a Yeti wróci na przystań i będzie można go trochę obić.
Po chwili trzeba będzie powtórzyć cały manewr z drugą łodzią. Gdy i z nią się rozprawisz, Yeti nie będzie miał dokąd uciekać, a Ty będziesz mógł spokojnie go dobić.
Z przystani udaj się w dalszą drogę. Na Twojej drodze stanie paru legionistów i rybaków. Wykończ ich wszystkich, zrabuj ich dobytek, a następnie wejdź do pobliskiej jaskini [P1] (wilki będziesz musiał tutaj zostawić).