Rozdział 6 - Pole Bitwy pod Beruną | Opis przejścia poradnik Opowieści z Narnii: Książę Kaspian
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 6 - Pole Bitwy pod Beruną
Pokonaj Grzegorza
Na początku walki musimy unieszkodliwić 25 łuczników. Biegamy po całej planszy i unikamy ciosów Grzegorza, gdyż każde uderzenie w tej walce kosztuje dość sporo energii. Po wybiciu oddziału łuczników skupiamy swoje siły na walce ze zbrojnymi i ich także likwidujemy.
Walka z Grzegorzem polega na zaatakowaniu przeciwnika w odpowiednim momencie. Uciekamy przed Grzegorzem wówczas, gdy biega za nami i zadaje normalne ataki. W pewnym momencie przeciwnik zaczyna szybciej biegać i zdecydowanie atakować. Atak wyprowadzamy, gdy Grzegorz wyprowadza atak specjalny: wyskakuje i z pełnym impetem uderza w ziemię. Wtedy to zadajemy wrogowi cios w plecy.
Znajdź drogę do zbiornika
Pociągamy za dźwignię na kamiennym podwyższeniu. Stajemy na wysuniętym pomoście, strzelamy w tarczę ulokowaną na ścianie i przechodzimy na drugą stronę rzeki.
Stajemy na przełączniku po prawej stronie mostu. Wracamy do lokacji początkowej i w otwartej komnacie znajdujemy skrzynię ze skarbem.
Niszczymy ścianę z gałęzi i stajemy na przełączniku. Czekamy, aż centaur stanie na drugim przełączniku - przy kołowrotkach pojawiają się posążki. Przed bramą po lewej stronie znajdujemy lianę - wspinamy się po niej i znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem.
Po lewej stronie przy samej ścianie znajdujemy kolejną lianę - schodzimy na dół i odkrywamy kolejną skrzynię ze skarbem. Przekręcamy oba kołowrotki i przechodzimy przez otwartą bramę.
Zniszcz kolumny
Wybieramy Tyrusa i wskakujemy na grzbiet olbrzyma. Niszczymy kolumny prostym uderzeniem. W drugiej komnacie powtarzamy ataki, zważając na znajdujące się poza głównym korytarzem kolumny. By je zniszczyć, rzucamy w ich stronę kamieniami.
W trzeciej komnacie poruszamy się w prawo, niszczymy ścianę z gałęzi i znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem. Niszczymy pozostałe kolumny, a w ostatniej części przepychamy największą kolumnę.
Uratuj Kaspiana i Gromojara
Wskakujemy na grzbiet olbrzyma. Posuwamy się w lewo i w małej wnęce w skale znajdujemy skrzynię ze skarbem.
Niszczymy wieżyczkę. Tuż za nią znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem.
Niszczymy kolejną wieżyczkę. Likwidujemy 50 przeciwników.
Pokonaj Podlizara i Telmarów
Walka z Podlizarem odbywa się w trzech etapach. Gdy przeciwnik zaczyna za nami podążać, chowamy się za jedną z kolumn. Gdy Podlizar uderzy piką w kamień i zacznie świecić się na niebiesko zadajemy mu cios w plecy. Następnie stajemy w dość dużej odległości od tej kolumny, rzucamy hak i pociągamy za linę niszcząc postument, która ugodzi wroga.
Po zniszczeniu kolumny do akcji wkraczają telmarscy wojownicy chroniący przywódcę. Zabijamy ich. Dwukrotnie powtarzamy schemat z kolumną i pokonujemy Podlizara.
Teraz obejmujemy kontrolę nad drzewem. Naszym zadaniem jest zniszczenie sześciu machin oblężniczych. Maszyny położone na niedostępnych wzniesieniach niszczymy, wciskając przy wzgórzu klawisz E. Katapulty stojące na polanie możemy zniszczyć normalnie za pomocą uderzeń gałęziami. Po zniszczeniu wszystkich machin rozdział zostaje zakończony, a co za tym idzie, kończymy również cały wątek fabularny gry Opowieści z Narnii: Książę Kaspian!